İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - Sesizlik

Sayfa: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 ... 13
57
Golf VI / Hangi Motor Seçeneği ???
« : 04 Ocak 2012, 10:10:51 »
Arkadaşlar ,

Golf 6 için sipariş vereceğim şu günlerde sizden motor şeçimi konusunda fikir almak istedim.Dsg şanzımandaki kronik hatalar nedeniyle manuel şanzıman almayı düşünüyorum.Sizce hangi motor tipi en uygunu.

Aklımda 2 tip motor var:

1) 122 hp Benzinli Tsi Motor 
2) Özel istek ile getirtmeyi düşündüğüm 160 hp benzinli Tsi motor sanırım bu motoru dsg şanzıman ile beraber satışa sunuyorlar.Ama yukarıda bahsettiğim gibi manuel almak istiyorum.Bi görüşüp belki özel istekle getirtilebilir diye düşündüm.

Kötüsü iyisi yanlışı doğrusu kullananı kullanmayanı herkesin fikrine ihtiyacım var.Yorumlarınız için şimdiden teşşekkür ederim.



58
Siyah olsaydı ön tampon çıtalası belli olmazdı, bunun rengi füme.
arkadaslar bu arac fume deil mi ?? Siyah yazan varda :-\

Özür beyler.

Suan olduğu gibi.Gece 3-4 lere kadar çalışınca gündüz hatlar ve renkler biraz karışıyor.  ;) Harbiden füme renkmiş.Finans muhasebe böyle pis iş işte yıl sonu gelince yogunluktan adam beyaza siyah siyaha beyaz bile der. :D Neyse bi kafa dağıtayım dedim.Çalışmaya devam.   

59
Yanlız bi gerçek üzülerek söylemeliyim.Araç acil pasta cila istiyor.Birde şu nikelajlardan biran önce kurtul bence.Ben bu tip golf görünce içindeki kim demek yerine bu nasıl zevk diyip geçiyorum.

Benim siyah aracım olsa ilk yapacaklarım.

1)Ön far içi temizlik.Karartma yapılmış aracında bence şöyle bi ortaya çıkarmak gerek.
2)Aracında marşpiyel seti yapılmış.Fotolarda belli.Marşpiyelelarin önden başlayıp arkaya doğru ince bi şerit şeklinde kırmızı ile ya boyatır yada şerit çektiridim.Kırmızı ve siyah uymu bence olan üstü.
3) Fren kaliperlerini kırmızıya boyatırdım.
4) Jant konusunda bence bbs ch takarım.17 inç arabayı fazla yormaz kanıya çevirmez.En güzel yakışanıda bu bence.Yanlız jantların etrafına birde kırmızı şerit çektirirdim.
5) Arka egzoz başlarına çift çıkış gümüş başlık.
6) Mat gümüş renk kısı anten.
7) Hella smoked siyah taban arka stop veya kırmızı tabanlı led arka stop lambaları.
8)Led plaka ampülleri.Yanlız koyu mavi olmasın.Çirkin oluyor bence.

İç mekan için ise :

Kapılarda veya konsolda soyulma varsa 3-M karbon kaplar devam ederim.


Motor konusunda açık hava filtresi ; güzel bi bakım.Yollarda müzik eşliğinde ses çıkarır kendime baktırıdım. ;)


60
Buyrun cenaze namazına :(

Dahada beteri var.Peki şanzıman değişti.Aracı satmak istedim.Alan adamda servis siciline baktı.Şanzımanın inmiş olduğunu gördü.Bu durumda bu aracı nasıl satıcam diye sordum.

Uzun bi sessizlik sonrası  sıkılmış bi eda ile verilen cevap : O zaman sen bence manuel al dedi. Yok böyle bi şey.Aramızdaki samimiyet olmasa bi kaç bişey söylüyecektim ama kendimi tuttum.Daha fazla üstelemedim. >:(

61
Arkadaşlar ,

Önemli !!!

Yaklaşık 1.5 aydan beri konu üzerinde yurt dışı ve yurt içinde yapmış olduğum  araştırma okumadım yorum ve makale açıklama kalmadığını dile getirmek isterim.En son Almanya'da eğitim almış yetkili servis müdürü pozisyonunda ki kişi ile yapmış olduğum bazı görüşmeleri dile getirmek isterim.Umarım işinize yarar.

Yapılan konuşmalardan bir bölüm : Bu kişi ile aramızdaki ilişki 11 yıllık bir sürece dayanmakta.Yani samiyet ve doğruluğuna güveniyorum.

1.Bomba : Soru şu : Dsg şanzıman için Türkiye geneli ve mevcut kendi servis bölümünüzü düşünürseniz dsg şanzımanla ilgili şikayet oranı sizce ne seviyede ? İnternet ortamında şikayet ve mahkemeye kadar taşınan bir sürü durum ve yorum var.Siz ne diyorsunuz. ?

Cevap : Evet şikayet yok demek yanlış olur.Fakat biz bu durumu Almanya fabrika ile görüşüyoruz.Zaten sorunlar konusunda  ortak bilgisayar sistemi üzerinden problem çözümü için araştırma yapılıyor.Madur olan kişi için gerekli parçalar yurt dışından sipariş edilip gerekli değişimler garantiden sağlanıyor.Ayrıca 2011 öncesi şanzıman tipinde ar-ge çalışması sonuçlandı gibi bişey yani yeni gelecek araçlarda sorun giderilmiş diyebiliriz.Dsg tercih edilebilir.Yeni yazılım ile beraber gelecek.

2. Bomba : Peki bu şanzıman tipi için gene bu mağdur olan insanlar ve yeni araç sahipleri bir nevi kobay gibi olacaklar.? Bu şanzımanda tipi için hazırlanan yazılında hatalı olursa ne olacak.Sonuçta 2011 öncesi alan kişilerde test aşamasındaki şanzıman tipi için mağdur oldular buna kesin demek nekadar doğru.?

Cevap :  Zaten araçlar 2 yıl garantili geliyor.Artı birde ufak bi ücret karşılığı siz bunu 4 yılla çıkarta biliyorsunuz.Yani 2+2 dört yıl garanti kapsamında oluyor.Dikkat edin asıl bomba geliyor.”Kullanıcı hatası yok ise 50 kezde gelseniz biz zaten şanzımanı veya gerekli parçaları değiştiriyoruz.”

3. Bomba : Peki Almanya fabrika 2011 öncesi satmış olduğu ürünleri dsg şanzıman tiplerini ayıplı ve hata diye geri çağıracak mı ? Sonuçta dsg için yeni bi yazılım ve sorun giderilmesine gidilmiş.Mağduriyet ne olacak.

Cevap : Almanya fabrikadan 2011 öncesi satışlar ile ilgili şanzımanların hatalı olduğu konusunda herhangi bi yazılı veya sözlü bir paylaşım gelemedi.Sadece gelişim için çalışma yapıldı dendi.Bunu da yeni sipariş araçlarda uygulamaya düşünüyorlar.

Sonuç  : Şanzıman denen şey arabanın en önemli bölümüdür.İndirmeside toplamasıda emek ve ustalık ister zaman ister para ister. Üzülerek söylüyorum garanti bitince ne olacak ? Bence dsg tercih edenler şöyle bi düşünsün derim.Bu arada yeni tip yazılın konusunda dsg kullanıcılarının tek tek yetkili servise çağrılıp çağırılmayacağıda ben konuşurken belli değildi. Ama yıllardan beri dsg ve otomatik kullanan ben artık manuel şanzımana geri dönüş için kolları sıvadım.Manuel artık tercihindir.

62
Merhaba Arkadaşlar ,

Yaklaşık 1.5 aydan beri konu üzerinde yurt dışı ve yurt içinde yapmış olduğum  araştırma okumadım yorum ve makale,açıklama kalmadığını dile getirmek isterim.En son Almanya'da eğitim almış yetkili servis müdürü pozisyonunda ki kişi ile yapmış olduğum bazı görüşmeleri dile getirmek isterim.Umarım işinize yarar.Bence önemli.

Yapılan konuşmalardan bir bölüm : Bu kişi ile aramızdaki ilişki 11 yıllık bir sürece dayanmakta.Yani samiyet ve doğruluğuna güveniyorum.

1.Bomba : Soru şu : Dsg şanzıman için Türkiye geneli ve mevcut kendi servis bölümünüzü düşünürseniz dsg şanzımanla ilgili şikayet oranı sizce ne seviyede ? İnternet ortamında şikayet ve mahkemeye kadar taşınan bir sürü durum ve yorum var.Siz ne diyorsunuz. ?

Cevap : Evet şikayet yok demek yanlış olur.Fakat biz bu durumu Almanya fabrika ile görüşüyoruz.Zaten sorunlar konusunda  ortak bilgisayar sistemi üzerinden problem çözümü için araştırma yapılıyor.Madur olan kişi için gerekli parçalar yurt dışından sipariş edilip gerekli değişimler garantiden sağlanıyor.Ayrıca 2011 öncesi şanzıman tipinde ar-ge çalışması sonuçlandı gibi bişey yani yeni gelecek araçlarda sorun giderilmiş diyebiliriz.Dsg tercih edilebilir.Yeni yazılım ile beraber gelecek.

2. Bomba : Peki bu şanzıman tipi için gene bu mağdur olan insanlar ve yeni araç sahipleri bir nevi kobay gibi olacaklar.? Bu şanzımanda tipi için hazırlanan yazılında hatalı olursa ne olacak.Sonuçta 2011 öncesi alan kişilerde test aşamasındaki şanzıman tipi için mağdur oldular buna kesin demek nekadar doğru.?

Cevap :  Zaten araçlar 2 yıl garantili geliyor.Artı birde ufak bi ücret karşılığı siz bunu 4 yılla çıkarta biliyorsunuz.Yani 2+2 dört yıl garanti kapsamında oluyor.Dikkat edin asıl bomba geliyor.”Kullanıcı hatası yok ise 50 kezde gelseniz biz zaten şanzımanı veya gerekli parçaları değiştiriyoruz.”

3. Bomba : Peki Almanya fabrika 2011 öncesi satmış olduğu ürünleri dsg şanzıman tiplerini ayıplı ve hata diye geri çağıracak mı ? Sonuçta dsg için yeni bi yazılım ve sorun giderilmesine gidilmiş.Mağduriyet ne olacak.?

Cevap : Almanya fabrikadan 2011 öncesi satışlar ile ilgili şanzımanların hatalı olduğu konusunda herhangi bi yazılı veya sözlü bir paylaşım gelemedi.Sadece gelişim için çalışma yapıldı dendi.Bunu da yeni sipariş araçlarda uygulamaya düşünüyorlar.

Sonuç  : Şanzıman denen şey arabanın en önemli bölümüdür.İndirmeside toplamasıda emek ve ustalık ister zaman ister para ister. Üzülerek söylüyorum garanti bitince ne olacak ? Bence dsg tercih edenler şöyle bi düşünsün derim.Bu arada yeni tip yazılın konusunda dsg kullanıcılarının tek tek yetkili servise çağrılıp çağırılmayacağıda ben konuşurken belli değildi. Ama yıllardan beri dsg ve otomatik kullanan ben artık manuel şanzımana geri dönüş için kolları sıvadım.Manuel artık tercihindir.

63
Öncelikle dsg hakkında  yukarıdaki yazımı okuyup yorum yapmayan tüm golf 6 kullanıcılarını dikkate davet ediyorum.

Yaklaşık 1.5 aydan beri konu üzerinde yurt dışı ve yurt içinde yapmış olduğum  araştırma okumadım yorum ve makale açıklama kalmadığını dile getirmek isterim.En son Almanya'da eğitim almış yetkili servis müdürü pozisyonunda ki kişi ile yapmış olduğum bazı görüşmeleri dile getirmek isterim.Umarım işinize yarar her ne kadar okuyup geç senizde bence dikkat edin derim.

Yapılan konuşmalardan bir bölüm : Bu kişi ile aramızdaki ilişki 11 yıllık bir sürece dayanmakta.Yani samiyet ve doğruluğuna güveniyorum.

1.Bomba : Soru şu : Dsg şanzıman için Türkiye geneli ve mevcut kendi servis bölümünüzü düşünürseniz dsg şanzımanla ilgili şikayet oranı sizce ne seviyede ? İnternet ortamında şikayet ve mahkemeye kadar taşınan bir sürü durum ve yorum var.Siz ne diyorsunuz. ?

Cevap : Evet şikayet yok demek yanlış olur.Fakat biz bu durumu Almanya fabrika ile görüşüyoruz.Zaten sorunlar konusunda  ortak bilgisayar sistemi üzerinden problem çözümü için araştırma yapılıyor.Madur olan kişi için gerekli parçalar yurt dışından sipariş edilip gerekli değişimler garantiden sağlanıyor.Ayrıca 2011 öncesi şanzıman tipinde ar-ge çalışması sonuçlandı gibi bişey yani yeni gelecek araçlarda sorun giderilmiş diyebiliriz.Dsg tercih edilebilir.Yeni yazılım ile beraber gelecek.

2. Bomba : Peki bu şanzıman tipi için gene bu mağdur olan insanlar ve yeni araç sahipleri bir nevi kobay gibi olacaklar.? Bu şanzımanda tipi için hazırlanan yazılında hatalı olursa ne olacak.Sonuçta 2011 öncesi alan kişilerde test aşamasındaki şanzıman tipi için mağdur oldular buna kesin demek nekadar doğru.?

Cevap :  Zaten araçlar 2 yıl garantili geliyor.Artı birde ufak bi ücret karşılığı siz bunu 4 yılla çıkarta biliyorsunuz.Yani 2+2 dört yıl garanti kapsamında oluyor.Dikkat edin asıl bomba geliyor.”Kullanıcı hatası yok ise 50 kezde gelseniz biz zaten şanzımanı veya gerekli parçaları değiştiriyoruz.”

3. Bomba : Peki Almanya fabrika 2011 öncesi satmış olduğu ürünleri dsg şanzıman tiplerini ayıplı ve hata diye geri çağıracak mı ? Sonuçta dsg için yeni bi yazılım ve sorun giderilmesine gidilmiş.Mağduriyet ne olacak.

Cevap : Almanya fabrikadan 2011 öncesi satışlar ile ilgili şanzımanların hatalı olduğu konusunda herhangi bi yazılı veya sözlü bir paylaşım gelemedi.Sadece gelişim için çalışma yapıldı dendi.Bunu da yeni sipariş araçlarda uygulamaya düşünüyorlar.

Sonuç  : Şanzıman denen şey arabanın en önemli bölümüdür.İndirmeside toplamasıda emek ve ustalık ister zaman ister para ister. Üzülerek söylüyorum garanti bitince ne olacak ? Bence dsg tercih edenler şöyle bi düşünsün derim.Bu arada yeni tip yazılın konusunda dsg kullanıcılarının tek tek yetkili servise çağrılıp çağırılmayacağıda ben konuşurken belli değildi. Ama yıllardan beri dsg ve otomatik kullanan ben artık manuel şanzımana geri dönüş için kolları sıvadım.Manuel artık tercihindir.

64
Valla DSG den soğudum.Dün bi arkadaşım ile konuştum.İnternette dsg hakkında dolaşan yazıları falan söylemeye kalmadan aklın varsa girme dedi.Çok pişman olmuş.Nedenine gelince 7.500 km de benim şanzımanla ilgili beyin mi ne değişti dedi ? 8 günlük serviste bekleme süresinide duyunca harbiden dsg bitti gözümde.Düşünsene sıfır araba almışsın araç serviste yatıyor.O nedenle benim bu arabadan midem bulandı diyik durdu telefonda.En kısa zamanda satacakmış.

Vw tutkunu biri olarak dsg şanzımanı eski aracımda kullanan ben hatta sattığım aracım bile otomatik olmasına rağmen manuel vitese dönmeye karar verdim.60.000 KM'de 500-600 TL verip baskı balata değiştirmeye razıyım.Bizi bu yola iten doğuş firmasınada yazıklar olsun.Şimdi araç rengi konusunda fırtına mavi olması için baskı yapıyorum.Bakalım bunuda yapamıyoruz diyecekler mi ?Bu doğuş resmen vw markasını insanların gözünde bitirecek.

65
Koray ,

Benim kuzu gitti kardeşim.  :'( Geçmiş olsun.Gümüş melek Golf 4 yeni sahibinde artık.Golf 6 yolları taşdan hadi hayırlısı.Yarın gidip test sürüşü için sıra alayım.Yeni serüven için film başlasın.

66
Koray düşünce bakımından aynıyız benimde içimi rahatlatan tek nokta üretim bandının sonunda oluşu ve hataların giderilmiş olacağını  tahmin edip sipariş açtırmak.Daha öncesinde kullanmış olmanın verdiği bi güvende var.Bakalım yaklaşık bi 30 dk sonra benim kuzu görücüye çıkıyor.Garajda birileri inceleme yapacak daha sonrasında fiyatta anlaşırsak yolcudur abbas balasan durmaz.Ama dün akşam gene söyle bi baktım.İçin cız etti.  :'(  Ama ama ..... neyse gene daraldım. Sol yanın sat diyor sağ yanın yola devam bakalım.Nasip kısmet.

67
Arkadaşlar ,

Suan mevcut aracımı satıp Golf 6 1.4 122 hp Highline 7- Dsg almak istiyorum.Yanlız bu son zamanlarda dsg şanzıman ile ilgili olan şikayetler inanın kafamı çok karıştırdı.Bu konuyu golf 6 kullanıcılarının bölümündede oluşturdum acil bilgi alman gerek doğuşa sipariş açtırma aşamasındayım.

Canım çok sıkıldı.Öncelikle bu şanzıman tipine yabancı değilim.2009 senesinde satmış olduğum jetta aracım 7-Dsg şanzımandı ve 3.600 km yapmıştım.Özel sebepler nedeniyle sattım.Yani şanzımanı doğru düzgün deneyemedim.Ama uzun yol ve şehir içindede kullandım.O kadar yabancı değilim.

Bu konuyu golf 6 kullanıcılarının bölümündede oluşturdum acil bilgi alman gerek doğuşa sipariş açtırma aşamasındayım.Siz değerli arkadaşlarında bilgisini almak istedim.


Şimdi benim merak ettim bazı sorular var:

1) Sizce bu şanzıman tipi için en ideal motor tipi 122 hp lik motor mu ?  yoksa 160 hp lik motor mu ?

2) Bu kasayı alıp şanzıman arızası dışında sorun yaşayan var mı ?

3) Bu şanzımanın test aşamasında olduğunu söylüyorlar.Lakin 2009 senesinde sattığım aracımda bu tip vardı.Halen sorun çözülemedi mi ? Çözüldüde benim mi haberin yok ?

4)Manuel almak mı daha mı avantajlı. ? Yanlız baskı balatanın ne zaman bitip yolda bırakacağını bilmemek bu şekilde korku içinde araç sürmek bana göre değil ama genede fikrinizi rica ederim.

Şimdiden her türlü bilgilendirme için teşşekkür ederim.

2009 yılında satmış olduğum aracımın bi kaç fotosu .








68
Arkadaşlar ,

Suan mevcut aracımı satıp Golf 6 1.4 122 hp Highline 7- Dsg almak istiyorum.Yanlız bu son zamanlarda dsg şanzıman ile ilgili olan şikayetler inanın kafamı çok karıştırdı.

Canım çok sıkıldı.Öncelikle bu şanzıman tipine yabancı değilim.2009 senesinde satmış olduğum jetta aracım 7-Dsg şanzımandı ve 3.600 km yapmıştım.Özel sebepler nedeniyle sattım.Yani şanzımanı doğru düzgün deneyemedim.Ama uzun yol ve şehir içindede kullandım.O kadar yabancı değilim.

Şimdi benim merak ettim bazı sorular var:

1) Sizce bu şanzıman tipi için en ideal motor tipi 122 hp lik motor mu ?  yoksa 160 hp lik motor mu ?

2) Bu kasayı alıp şanzıman arızası dışında sorun yaşayan var mı ?

3) Bu şanzımanın test aşamasında olduğunu söylüyorlar.Lakin 2009 senesinde sattığım aracımda bu tip vardı.Halen sorun çözülemedi mi ? Çözüldüde benim mi haberin yok ?

4)Manuel almak mı daha mı avantajlı. ? Yanlız baskı balatanın ne zaman bitip yolda bırakacağını bilmemek bu şekilde korku içinde araç sürmek bana göre değil ama genede fikrinizi rica ederim.

Şimdiden her türlü bilgilendirme için teşşekkür ederim.

Eski aracımın bi kaç fotosu .








69
Golf IV / Ynt: golf4 8 valf mi iyi 16 valf mi
« : 07 Aralık 2011, 15:22:39 »
Bu video bişeyleri anlatıyor umarım. SR alt devirlerde daha seri motor.


http://www.youtube.com/watch?v=bptLzqHNqlw

70
Ya da boşver ya gel ben seni kral bir ustaya götüreyim.
O halleder.
Melek gibi adamdır zaten.
Benim havalı süspansiyonu da o montajını yapdı.
Kafan rahat olur.


Olay budur.Koray kardeşliğini yapıyor.Kardeşlik teşekkür ediyorum.En kısa zamanda işlerimi ayarlayıp gelmeden önce mutlaka özelden msj atarım.Sonrasın da buluşup.Ustanın ellerine teslim ederiz aracı.Gerçek bi ustaya benimde ihtiyacım var.Hemde tanıdık bildik birine para kazandırmış olalım.Valla bu super oldu.Şimdiden rahatladım bile.

Yanlız Koray Aralık aynın sonuna kadar bana biraz müsade kardeşim.Acayip yogun bi programın içindeyim.Mutlaka arıcam.Artık araç senin ustaya  teslim.Tekrar her türlü bilgilendirme için teşekkür ederim.

Sayfa: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 ... 13