İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - atego

Sayfa: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 ... 78
43
Polo 6N2 / Ynt: 35 HJH 71 Araç Pert oldu Airbag patlamadı ???
« : 15 Aralık 2012, 14:48:55 »
Çok geçmiş olsun Allah korumuş. Airbag lerin patlaması için hızın çok aşırı hızlı düşmesi gerekiyor. Bu ivmelenme, hayati tehlikenin bulunmadığı kadar düşükse nasıl kaza yaparsanız yapın açılmaz. Yani siz vurduğunuzda Transit in altına girdiyseniz ve Transit bu darbeyi biraz olsun yumuşattıysa açılmaz. Ama 20-30 km hızla bir duvara vurursanız açılır.

44
Polo 6N / Ynt: 1.4 - 1.6 Polo 6N
« : 15 Aralık 2012, 14:41:09 »
evet onlardan bahsediyordum buna sevindim :) teknik olarak zaten bi üstünlük var ama hondacılar bunu pek kabul etmeyince merak etmiştim teşekkürler

red polo açık hava filtresi yakıtı nekadr etkiledi kompe cai set olrark var dimi

Rica ederim :) Bilinçsiz Hondacılar genelde arabalarının her arabadan hızlı olduğunu sanarlar. Nedeni ise 1.4 is nin 1.6 Vti lara benzemesi. Bu benzerlik hızı etkilemiyor bir anlayabilseler :) Açık hava filtresi yakıtı etkilemez, sadece sesi duydukça daha çok gaza bastığınız için yakıt artmış gibi gelir. Komple cai set var ama gereksiz pahalı, kendiniz yapın. Filtre hariç en fazla 30 TL ye yaparsınız. Filtreyi de artık ne seçerseniz ona göre fiyat belirlenir.

45
Polo 6N / Ynt: GAZ TELİ ÇOK GEVŞEK NASIL GERDİREBİLİRİM ?
« : 15 Aralık 2012, 14:37:15 »
Hava filtre kutusunun hemen arkasında boğaz kelebeğine bağlı bulunuyor.

46
Polo 6N / Ynt: Güncel Lpg değerlerınız!!!
« : 14 Aralık 2012, 20:36:19 »
Lpg 2.67 iken şehiriçi ara ara hızlanmalar dahil 21 kuruş yakıyordu. Zamlardan haberim yok, arabayı bayadır kullanmıyorum.  Eğer Ankara' da fiyat artmadıysa hala o civarda yakar.

47
Polo 6N / Ynt: araba yürürken gelen ses
« : 14 Aralık 2012, 16:26:03 »
yüksek devir  yanı arabayı kompresore verınce 1 ve 2. vıteste müthiş bi alttan gır gır gır tarzında bı ses gelıyor. çok seri bi şekilde gır gır gır edıyor. afedersınız ama balgam cıkartmaya hazırlanırken yaptıgımız olay gıbı :D benzetmeye bak :) bu neden ?

Bir ustaya götür Onur bizim arabaların şanzımanı şakaya gelmez, bulunması masrafı vs dert. 1. viteste o ses çıkar da 2 de hiç olmadı bende.


evet abi aynen öyle.... bu şanzıman bilyası baskı balata değişirken değiştirilen bilya mı yoksa bambaşka birşey mi ?  pahalı bir olay mı ?

Şanzıman sökülmeden masraf konusunda sadece tahmin yürütülebilir. Ben sökülmüşken debriyaj balatasını da değiştireceğim tekrar işçilik vermemek için, zaten zamanı gelmişti. Bununla en kötü 1000 TL ye çıkar, içerideki değişmesi gereken elemanlara göre masraf az da olabilir, bakmadan birşey söyleyemem dedi ustam. Yani sürpriz şekilde 500-600 de çıkabilir, 1000 TL de. Siz yine de bir ustaya götürün, aracı test etsin sesini dinlesin. Çünkü boşa sök-tak yapması bile masraflı şanzımanın.

48
Polo 6N / Ynt: araba yüyüken gelen ses
« : 13 Aralık 2012, 22:31:13 »
Eğer debriyaja basınca ses kesiliyorsa şanzıman bilyasının ömrü dolmuş olabilir. Aynı sorun bende var. Özellikle yavaşlamaya yakın ses belirginleşiyor değil mi? Yüksek vites ve düşük devirde giderken de ses duyulacak seviyede oluyor.

49
6-7 binnnnnnnnn......  :o ok.kib.by.  ;D  ;D

3bin TL civarlarına yapılıyor o sistem. Air süspansiypn diye aratırsanız yapan yer ve  forumlardan sistem ile ilgili birçok şey bulabilirsiniz.

50
Polo 6N / Ynt: 1.4 - 1.6 Polo 6N
« : 12 Aralık 2012, 20:01:50 »
honda  nın 1.4 leri ile hiç deneyen oldumu :)

1.4 is ile diyorsanız motorunda bir oynama yoksa rahatlıkla geçiyor.

51
Polo 6N / Ynt: 6n hortum erimesi
« : 09 Aralık 2012, 13:14:14 »
sabahları aracım donuyor heralde zor calısıyor   bu yüzdenmi acaba ?
ek olarakta klimadan yanık kokusu gelıyor bu hortumdan kaynaklanırmı acaba ?

Sabah ilk çalıştırmanın o boruyla ilgisi yok. Sadece motorun soğukken biraz daha çabuk ısınmasını sağlar, başka bir görevi yok. Ben iptal ettim, 1-2 dk geç ısınsın önemli değil benim için :) Geç çalışmanın muhtemel nedenleri eski yağ, ömrü tamamlanmış bujiler, ömrü dolmaya yakın benzin pompası, ateşleme problemi ya da ayar bozukluğu, zayıf akü. Bir sürü sebebi var, bulmak kolay değil. Koku için de karterden filtre kutusuna giren siyah boruda herhangi bir yırtık, çatlak var mı kontrol edin. Varsa orayı ya iyice bantlayın ya da boruyu yenisi ile değiştirin.

52
Polo 6N / Ynt: GAZ TELİ ÇOK GEVŞEK NASIL GERDİREBİLİRİM ?
« : 09 Aralık 2012, 13:07:27 »
Germe işini kendin yapabilirsin, çok basit bir işlem. Resimde sağda görünen ve teli tutan plastik parçayı yerinden çıkar ve biraz geriye doğru tak bu kadar basit. Plastik parçanın üzerinde ayar için dişler var, o dişlerden uygun olana tak.

53
Tamamdır :D

54
Takacak mısın bilezikleri bulursan? Taktığın an haber veriyorsun bize :D

55
Polo 6N2 / Ynt: Polo 2001 1.4 16 v hiz sorunu
« : 04 Aralık 2012, 06:27:31 »
Sente ayarı düzgün yapılmamıştır Alper in dediği gibi. Bir an önce ustaya götürün gösterin.

56
Polo 6K (Classic) / Ynt: Triger
« : 30 Kasım 2012, 13:45:07 »
Rica ederim, xenon farlar mercekli ve tam saydam camı olan farlarda gerçek anlamda işini yapabilir. Bizim farlara takıldığında iki seçenek var, ikisi de iyi değil. Ya karşıdan gelenlerin gözünü alacak ve yolu gösterecek ya da göz almayacak ama önünüzü de orjinale göre çok daha kötü göreceksiniz. Özellikle yağmurlu günlerde :)

Sayfa: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 ... 78