15
Golf IV / Ynt: debriyaj fren üst yerinden su akıtıyor
« : 18 Aralık 2011, 20:20:55 »
aynen sileceklerin oradaki plastik sökülüp su tahliye delikleri yapraklardan kurtulunca su akıtma kalmaz..
Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz
Şasiyi verdim ve olur dedi servis.Bildiğim kadarıyla benim araçta gaz halatı yok.(2003 bfq 1.6 sr otomatik trend)şanslıymışsın benim araca olmamıştı. hız sabitleyici güzel oluyor. sis farından da yağmur sensöründen de daha önemli bence
honda 600 frizer motorla yazın x6 kovaladık. ben arkadayım 220 ibreyi gördüm x6 ya yetişemedik. en sonunda cevirme vardı yolda orda bi ara x6 şöförü yavaşladı adam 55 yaş civarı tek eli ile kullanıyordu arabayı arabada en ufak zorlanma bile yokdu. yok artık x6 dedimhaklısın ama X6 nın 220 ile zorlanmaması çok normal . 1.6 102 hp golf 200 ü geçiyorsa, matematikçilere ters düşebilir ama X6 gibi 3000 CC lik bir araç için 220=100 olması lazım kaldı ki listedeki araçların üçü de mükemmel araçlar olup dediğin hızın stünü zorlanmadan görebilir...
x6
biliyorum diyorsun ama yankış biliyorsun hararet 160 olmadan aracı hareket ettirmemen lazım:) hatta bazı servisler hararet 160 olduktan sonra da hareket etirilmemesini tavsiye ediyor. haraet 160 olunca aracı da stop etmeyeceksin 90 a düşmesini bekleyeceksin. momru da 50.000 Km den sonra söküp iki adet ata alacaksın aracına bağlayacaksın aracı onlar çekecek. nereden bağlayacağını bilmiyorsan stepneye bak orada bir adet kanca olacak sis lambasının orada yuva var prçryı oraya takıp atları da o kancaya bağlayacaksın.işyerimde F klavye kullanıyorum evde Q, ayrıca yazıyı yazarken internette sorun yaşadım. anlamadıysanız tekrar yazabilirim.
[/quote
öncelikle türkçeyi düzgün kullanalım eğer kullanmayı bilmiyorsak okuyalım sonrada yazmayı deneyelim seviyeyi düşürmek
istemiyorum .
eğer ki çok km yapılıyorsa kesinlikle dizel alınmalı yalnız 100 000 i geçmemeye dikkat edilmeli. keyfi kullanım için araba alınıyosa benzinli veya lpg li alınabilir.yalnız trigerin opması dizel araca has birşey değildir.
benim golften önceki aracım doblo 1.3 multijetti. iki yıl önce 94 000 de arabanın motoru dağıldı. trigerden ses geliyodu. o zamanki usta çık yola bişey olamz dedi . şehir dışında çıktık dönüşte bolu da triger zinciri koptu 140 km ile sor şerite ilerlerken.stop etti araba. Allahtan yol boştu direksiyon kilitlenmeden atabildik saga. sonra servisten elemanlar geldi marş a bastı. pistonlar falan cacık oldu tabi. servise çektiler arabayı. bizde otobüsle istanbula döndük. 5 gün sonra arabayı almaya gittik 2000 liraya yakın bi masraf çekiciler falan filan herşey dahil. dönüş yolunda bi benzinlikten (tanınmış ) euro dizeli doldurduk. yakıtta kalitesiz çıktı. döndükten sonra enjektörlerde mazot pompasında filtrede arıza yaşandı. biz bi daha yolda kaldık tekrar çekiciyle çekildi. bu arızalar giderildi motor taşlandı 1200 liraya yakında orda bıraktık.
bu bize çok iyi bi ders oldu dizel arabaların bakımlarının zamanında yapılması ve sabit yerlerden yakıt alınması konusunda. dizel arabaların avantajları var ama bakımları benzinliye göre 2 kat fazla neredeyse ortalamaya vurdugumuzda...
kusura bakmayın ama ben yanılmıyorum zaten neyin ne olduğunu iyi kötü biliyorum dizel arabayı 0 km alıcan hararet 90 gelmedenbiliyorum diyorsun ama yankış biliyorsun hararet 160 olmadan aracı hareket ettirmemen lazım:) hatta bazı servisler hararet 160 olduktan sonra da hareket etirilmemesini tavsiye ediyor. haraet 160 olunca aracı da stop etmeyeceksin 90 a düşmesini bekleyeceksin. momru da 50.000 Km den sonra söküp iki adet ata alacaksın aracına bağlayacaksın aracı onlar çekecek. nereden bağlayacağını bilmiyorsan stepneye bak orada bir adet kanca olacak sis lambasının orada yuva var prçryı oraya takıp atları da o kancaya bağlayacaksın.
kesinlikle yürütmüyecen kaliteli yakıt (nasıl anlıyorsak kaliteli olduğunu) ve dizeli uygun devrinde şehiriçi değilde şehirlerarası kullandımı harika
bir alternatif motoru bitirmeye insanın ömrü yetmez ama bu denklemin bir tanesini az eksik yap 100.000-150.000 km civarları pompa enjektör turbo en
sonda da motor üflemeye başlar.ha tamiri var ama hiçbir zaman orjinali gibi olmaz özellikle motor üflüyorsa sonradan yapılan motor orjinali
gibi olmaz en fazla 50.000 km sonra tatsızlıklar başlar.Yoksa benimde hoşuma gidiyor gültepe veya dilovası rampasını tork ile tırmanmak işin iktisadi kısmınada bakarsak mazot bu son zamlardan sonra çok pahallandı aşşağı yukarı kafa kafaya geliyor
Hız sabitleyici takılabiliyor mu? Nerde yaptırdınız? Bende 2003 Trendline otomatik var.Bilgi verirseniz ben de düşünüyorum.Ayrıca sunroof da yaptırsam iyi olur.malesef otomatik vitesler 1.6 SR 8 valftir ve gaz halatlıdır. diğerlerinde gaz halatı olmadığından takılıyor ama goflerin otomatik viteslerine takılmıyor
amaç ekonomi ise tabi ki diesel, sıfır veya 2.eldostum 4500 fiyatı nereden verdiler merak ettim doğrusu. bende komple turbo değiştim (yağ, filtreler işçilik ve turbo) 1000 tl masraf gitti
belki sıfır alırken aradaki fiyat farkı insanı düşündürse de satarken dieseli daha pahalı satacağınız için o kuşkuda ortadan kalkıyor
şuda bir gerçek ki diesel masraf açtımı sağlam açıyor
bir örnek vereyim 1.9 TDI aracımız hafta başı turbo kesti ki bu araç full bakımlı, yetkili serviste turbo fiyatı 4500 lira...
daha fazla km yapan arkadaş varmı acaba.bi araç var otomatik ondan soruyorumm.130bin i geçmişş.2001 model.daha sonra masraf çıkarırmı ondan korkuyorumm.manuel düzgün bişey bulamadımm:(223.000 Km de aldığım otomatik vites golfüme 1 yıl 30.000 km kadar bindim hiçbir sorun yaşamadım. vites geçişleri mükemmeldi daha sonra 6 ileri otomatik octavia 120000 Km de bindim vites geçişi resmen rezalet.
+1dolusunda da yok:)
Artık onu da söylemeyim dedim, siz söylediniz...
Baz donanımlı (boş) 2005 fabia'ya biniyorum (1,2 HTP Classic) , klima, yol bilgisayarı, katlanır anahtar, hız sabitleyici var...
2005 boş polo'da bunlar yok sanıyorum...
Şahsi fikrimdir, 2004-2005 kasa A3 mü desen kesinlikle audi derim. 2001 model A3 kasasını ise çok beğenmiyorum. ikisi arasında tercihim golf 4 olurdu.+1