1
VW Yetkili, Özel Servisleri ve Diğerleri... / Ynt: PAŞA OTOMOTİVDEN FORUM ÜYELERİNE
« : 07 Nisan 2015, 17:28:09 »
Amma boşladık siteyi beyaaa
Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz
slm paşa otomotiv yetkilileri benim 99 75 hp polo classıc aracım var ben aracın şanjıman yağını değiştirmek istiyorum böle bişiy mümkünmüdür birde yağ olarak 90 numaramı kullanmamız gerek kaç litredir yağ haznesi özellikle bi marka varmıdır teşekkürler kolay gelsin....kusura bakmayın cevap vermekte biraz geciktik ama Şanzıman yagı değişimi evet mümkün 2,5 litre sanzıman yagı alıyor ve castrol 75/80 yağ kullanmanız gerekiyor.90 numara yağ koyarsanız kış aylarında sogukken viteslere geçiş çok zor olur.
Eyüp/Serkan usta selamlar,Golf 2006 FSI otomatik var bende aracım genelde oldukça sorunsuz ama vites geçişlerinde özellikle trafik yoğunken sıkıntı yapıyor EGR değişti,hava hotumları değişti,adaptasyonu yapıldı ama bende aynı sorun devam ediyor.Aracı calıstırıp şayet yol müsaitse basıp gittiğimde çok sorun olmuyor ama aksam iş cıkısı sirkeci den trafikte çıkıp eve giderken trafik sürekli dur kalk yapınca rezalet bir rahatsızlık veriyor hemen her seferinde vuruntu yapıyor....
forumda benimkine yakın sorun yaşayan arkadaşların önerilerinden vei tecrübelerinden çıkardığım ;
Ya şanzuman yağı değişebilir ,
Ya Selenoidler değişebilir,
Ya da devir sensörü değişebilir....
Bu konuda yardımcı olabilir misiniz,neden kaynaklanıyor olabilir..
Şayet makul bir durum olursa Eyüp ten ziyaretinize gelmeyi düşünüyorum..
Dönüş yapabilirseniz sevinirim..
Iyi çalışmalar
furkan
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-ilk-sahibinden-dsg-golf-hata-boya-yok-89130454/detay/Bahsi geçen arac DSG diye yanlış bir bilgi verilmiş araç bildiğimiz triptronik vites DSG değil. ama güzel bir şanzımandır bu km lerde pek arıza yapmaz. volkswagen grubunun bütün araçları rampada kayar kaymayan araç aramayın bence. Aracın 1.6 8v motoru golf4 te kullanılan 1.6 8v motorun aynısı sadece biraz restore edilmiş hali ve daha dayanıklı. Esp sanırım 2007 den sonraki modellerde daha sık raslanıyor Araç güzele benziyor ama fiyatı biraz yüksek sanki
Mesela bu araçla ilgileniyorum, ne düşünüyorsunuz bu araç hakkında? Fiyat yüksek midir? Forumdan bir arkadaşa ait midir?
Comfortline mı goal serisi mi daha donanımlı?
peki arabanın ön tarafını kaldırmak nasıl olur acaba bende de aynı sorun var bir kaç defa sürttüm arabanın altını. Kasislerden geçerken kendimi sıkıyorum )) ön tarafını kaldırsak sorun olur muŞükrübey Aracın ön kısmı sadece helezon yaylarının alt kısımlarına aparat yaparak kaldırılabilir. bu araçlar sıfır olarak türkiyeye geldiğinde tırlardan indirip bindirirken altı sürtmemesi için helezonla amortidör arasında özel takozlar vardı bu takozlar PDI denilen ön kontrollerde çıkarılıp sahiplerine teslim edilirdi bazende unutulur araç üzerinde kalırdı böyle durumlarda kullanıcılar araçta yüksek süratte gezme me aracın dengesiz viraj sorunları yaşadıklarıyla alakalı servislere sikayette bulunurlardı. Nedeni ise bu takozların aracın aerodinamiğini bozması sonucu yük dağılımının gerçekleşmemesi. Eger ben bu araçla 100-120 yi geçmem virazjlarada 50 ile dönecek yeri 30 la dönerim acelem yok sakin giderim derseniz bahsettiğim gibi bir aparat yaptırabilirsiniz... Başkada çözüm yolu aramayın yok çünki
anlıyorum da kompresyon testi ne için gerekli ki? kompresyon kaçağı olsa benzinde de gazda da sıkıntı yaşatır. çekişi düşük olur, fazla yakar, yağ yakar. üstelik bu kompresyon testi yapmak için kullanılan manometrenin fiyatı en fazla 60-65 tl civarı. yapılan işlem 10 dakikalık bir işlem. 4 tane buji sırayla sökülüp marş basılacak. hepi topu bu yani. lafım sana değil. ustalara kızıyorum ben. para bu kadar mı kolay kazanılır.
sen bilirsin yaptıracam dersen de ben sana sonucu şimdiden söyleyeyim. teşhisi bu işlemle koyamayacak. belki göz boyamak istiyorsa "aslında silindirlerden birinde ikisinde değer biraz düşük çıktı ama bu sorunun sebebi o olamaz. bir iki sene daha motor istemez fakat sonrasında şu şu şunları değiştirmeniz gerekir" filan deyip. "bak erken teshis ettik. hadi yine iyisin" ayakları yapılacak.
lütfen senden tek bir ricam yaptıracaksan da kompresyon testi ile neyi görmeyi umduklarını, bekledikleri sonucun da senin yaşadığın soruna nasıl etki edeceği noktasında açıklayıcı bilgi almaya ısrarcı ol. 100 lira alacaklar sonuç olarak. detaylıca bilgi versinler.
anlıyorum da kompresyon testi ne için gerekli ki? kompresyon kaçağı olsa benzinde de gazda da sıkıntı yaşatır. çekişi düşük olur, fazla yakar, yağ yakar. üstelik bu kompresyon testi yapmak için kullanılan manometrenin fiyatı en fazla 60-65 tl civarı. yapılan işlem 10 dakikalık bir işlem. 4 tane buji sırayla sökülüp marş basılacak. hepi topu bu yani. lafım sana değil. ustalara kızıyorum ben. para bu kadar mı kolay kazanılır.
sen bilirsin yaptıracam dersen de ben sana sonucu şimdiden söyleyeyim. teşhisi bu işlemle koyamayacak. belki göz boyamak istiyorsa "aslında silindirlerden birinde ikisinde değer biraz düşük çıktı ama bu sorunun sebebi o olamaz. bir iki sene daha motor istemez fakat sonrasında şu şu şunları değiştirmeniz gerekir" filan deyip. "bak erken teshis ettik. hadi yine iyisin" ayakları yapılacak.
lütfen senden tek bir ricam yaptıracaksan da kompresyon testi ile neyi görmeyi umduklarını, bekledikleri sonucun da senin yaşadığın soruna nasıl etki edeceği noktasında açıklayıcı bilgi almaya ısrarcı ol. 100 lira alacaklar sonuç olarak. detaylıca bilgi versinler.