İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - Mekatronik34

Sayfa: 1 [2] 3 4 5 6 ... 21
15
İnşallah fire olmaz  :bekleriz:

16
Caddy, Transporter ve Caravelle / Ynt: T4 2.4 ÇEKMİYOR
« : 18 Şubat 2012, 01:31:11 »
Katalizör .... ???

17
Rica ederim kardeşim her zaman beklerim...İllaki araç bozulunca değil çay kahve içmeyede gel celal....

Ayrıca aküyü değiştirme . :) Sen kafaya koydun masraf edicen gibi geldi bana  ::)

18
.mukadder
2.taner
3.Emrah ( arda_86xxx ) ( beşyüzotuziki  ikiyüzdoksanaltı kırkdokuz yirmi )
4.reha
5.Samet
6.rikiiii
7.Caner (cnr_mk1)
8.Berk (tech_00)
9.golfgerisiyalan
10.mami6848
11.Emre ŞENER (emresener)
12.ümit (mk1afu56)
13.Gökhan (ggtoker)     0 506 554 87 31
14.Baki ZAMAN  (bkzmn)
15.erci
16. musa
17. Azam Aycicek (AG0463)
18. İbrahim Cetinuysal (Twincept)
19.Kıvanç Engel (kivanc2003)
20.Eyüp ÖZDEMİR (metalcil) "Seat"                                                                                                                                       
21.şahin (redpolo)
22.cem(DeJaVu23)
23.furkan
24.N. BEHLİVAN (etikettt)
25.Onur BAYYİĞİT (Forum dışı misafir)
26.Vedat
27.Serkan (forum dışı misafir)
28,hüseyin (Alone Wolf)
29,hsyn
 30.misafir
31. misafir
32 speedystop
33 cox_boy
34 onur ünal.
35- yücel abimiz vr6
36- emrah yalçın(forum dışı misafir-polo 6n-vejeteryan)
37-golfmk2serkan
38-erdogan_golfmk2 gti
39-vtt
40-eyüp yılmaz
41-Erdinç beştav ( Forum dışı ... mk3 GTI  )


Hadi bakalım 41 kere maşallah :)))))))))

19
Arkadaşlar bencede arkadasımızın dediği gibi oluyor yüksek devirde daha az yakıyordur ... AMA NEDEN ... ::)

Nedeni şu ki... Arkadaşımızın aracı otomatik vites oldugu için kavrama tork konvertörü denilen yağ basıncıyla çalışan bir mekanizma sayesinde meydana gelir
Hidrolik kavrama ise yaklaşık %10 /20 lik bir güç kaybına neden olur.Bu güç kaybını yüksek devirlerde ortadan kaldırmak için tork konvertörünün içine koyulan ve tamamen merkezkaç kuvvetiyle çalışan bir mekanizma sayesinde bu mekanizmayada lokap kavrama denir kavramanın minyatür balatalar sayesinde aynı düz şanzıman gibi kavrama yapması nedeniyle %10- ile 20 arasındaki kayıp sıfıra indirilir...
Bu mekanizma 3000 d/d üzerinde  yük durumuna göre daha yüksek devirlerdede devreye girebilir..Vw otomatik vites tüm araçlarda  ( dsg ) hariç bu kavrama mevcuttur.

http://www.obitet.gazi.edu.tr/obitet/sasi_ve_guc_aktarma_organlari/Hidrolik_Kavrama_ve_Otomatik_Transmisyon_.htm

20
Dostum Lpg sisteminde en önemli şey ateşlemedir Benzinde belki belli etmiyo olabilir ama lpg de en ufak voltaj düşmesinde tekleme de yapar stop etmde...

Benim sana tavsiyem
 1. Bujileri değiştir......30tl
 2.Buji kabloları ........70tl
 3.distributor kapagı ve tevzi makarası....30+10 =40 tl
 4.Bogaz kelebeğini temizlet avans ayarı yaptır .birde hararet müşirini kontrol ettir test cihazıyla.30 ile 60 tl arası tutar.

Bunları saglamda deseler değiştir bak sonra  bana dua edeceksin   :tamamdir

21
Polo 6N / Ynt: Lpg'de kilometrede 40 kr yakıyor.
« : 26 Ocak 2012, 02:30:15 »
Valla üstat sahiden çok  yakıyomuş bence sen kesinlikle bir cihaza baglat motor degerlerine bi baksınlar hararet müşirine felan bi baktır çok bozulur bu modellerde... :-\

bENİM sportline benzinde o kadar yakmıyo sakın kullanırsam...Senin araba bozuk bence hocam baktır sen ona ...

22
Golf V / Ynt: Devir 1000 de Takılı Kalıyor
« : 22 Kasım 2011, 23:31:58 »
aynen öyle vakit bulunca bi servise uğrarım
Merhaba ... Ne yaptınız aracın son durumu ne ? Arıza halen devam edıyormu yoksa çözüme ulaştımı?

23
Golf IV / Ynt: Golf IV 1.9 TDI Hız Problemi
« : 23 Ekim 2011, 14:13:18 »
Mustafa abi tesekkur ederım ... ::)

Bu arada katkı işe yaradımı ?   Videosunu getirdim onun izletcem sana ....

24
Golf V / Ynt: Devir 1000 de Takılı Kalıyor
« : 23 Ekim 2011, 14:06:30 »
MERHABA KUSURA BAKMAYIN MUSAIT OLAMADIGIMDAN PEK GİREMIYORUM NETE ....  aRACINIZIN SORUNUYLA ALAKALI TEST CIHAZIYLA BAZI KONTROLLERI YAPMADAN YOTUM YAPMAK PEK DOGRU OLMAZ ASLINDA AMA ARACINIZDA BULUNAN EGR SİSTEMİ (eGSOZ GAZI GERI DONUS SİSTEMI) TAKILMA YAPIYOR OLABILIR BU DURUMDA ROLENTİ YUKSEK KALIR VE ARAÇ HIC BIR ARIZA KAYDI OLUSTURMAZ.KONUYLA ALAKALI BANA TELEFONDANDA ULASABILIRSINIZ ÇOZULMEYECEK HIÇ BIR ARIZA YOKTUR  :tamamdir

25
Golf IV / Ynt: DEBRİYAJ yada ŞANZUMAN
« : 03 Ekim 2011, 22:51:15 »
Kendi kendine düzeldi sanırım mazotla yada beyinle alakalı bi sorundu ve düzeldi, insallah tekrarlamaz  :)
Umarım volant değildir Çünkü ara ara gelir gider o meretin sarsıntısı  :D

26
hoşbulduk arkadaşlar  ... köşeli hoşduruyo gerçekten... tesisattan kastınız nedir ? aydınlatma anahtarımındeğişmesimi gerekiyo yani?


Merhaba Öncelikle hayırlı olsun aracınız Köşeliden kastınız eger orjinali ise yan sanayi olarak takımını 90 tl ye bulabilirsiniz 2 adette sisfar kapagıyla yaklasık 140-150 ye şık bir sis takabilirsiniz xenon kitlerin montajına uygundur ...Parçacılarda genelde var ama bulamazsanız bana mesaj atın yardımcı olurum.

27
Golf IV / Ynt: Aracınız ilk çıktığı yılki fiyatı??
« : 03 Ekim 2011, 22:40:22 »
Aynen öyle dostum Ama şimdiki golfler bence parasının hakkını vermiyor...

28
merhaba,
çok eski bir efsanenin yeni sevdalılarındanım. bir buçuk yıla yakın oldu aracımı alalı... ilk 6 ay kadar sorunsuz bindim ancak gelin görün ki ilk arızamdan dolayı aracımı özel servise bıraktığım günden bu yana sürekli boğuşuyorum desem yeridir. ilk zamanlar aklıma kötü ihtimaller gelmezdi. nedendir bilinmez ancak güveniyordum ustalara. şimdi mi !! :) maymun gözünü açtı derler ya benim ki o hesap. bulunduğum yerde ustalık ve güven konusunda maalesef aradığımı bulamadım. hani yakıt parasını göze alırım da istanbula kadar yolu göze alamıyorum.

Merhaba konuyla ilgili elimizden geleni yapacagımıza inanın Bogaz kelebeği alacagınız zaman bana telefondan ulaşırsanız size orjinal parça temini konusunda yardımcı olabilirim.
benim aracımın bana en son sürprizi, ilk start esnasında devir dalgalanması ve seyir halinde klima devreye girince aracın hızlı bir şekilde gaz kesmesi ve stop etmesi idi.
bugünlerde viteste seyrederken ayagımı gazdan ceker cekmez arabada yıgılma başladı. forumu baya bir kurcaladım. aracımın bu problemi oluşturmasında bir  kaç etken olabileceği kararına vardım ve en ucuzdan en pahalıya doğru metodları izlemeye karar verdim.
ilk olarak hararet müşirini değiştireceğim. (aracım şehir içinde 80 derece civarında,uzun yolda ise 70 derece gösteriyor).
daha sonra enjektörleri temizleteceğim. (buji ve ateşleme kablolarım 4000 km önce değişti ancak buji kablolarım değişmedi)
en son aşama olarak da Namı ile ünlü boğaz kelebeğini değiştireceğim. (servis temizledi ancak adaptasyon yapılamadığını söyledi)

benim de size tam olarak bu aşamada ihtiyacım var arkadaşım.
ben boğaz kelebeği alırken nelere dikkat edeceğim. orjinal parça ile yan sanayi parçalar arasındaki kalite farkı, fiyat farkı ve parça temini gibi hususlarda bilgilendirilmeye ihtiyacım var. yardımcı olursanız size minnettar kalırım. ve şuna inanın ki istanbul değil de antalyada olsa idiniz bu soruları kaputu açık polomun yanında çaylarımızı yudumlayarak konuşuyor olurduk. :) sağlıcakla kalın.

Sayfa: 1 [2] 3 4 5 6 ... 21