İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - Mekatronik34

Sayfa: 1 2 [3] 4 5 6 7 ... 21
29
Golf IV / Ynt: Golf IV 1.9 TDI Hız Problemi
« : 03 Ekim 2011, 00:40:13 »
Dostum dogru adres mustafa abi sen ona ulaş sorununa çözüm bul... Yoksa burda o boyle dedı su söyle dedi derken bi araba parası harcarsın  :-[ 

30
Golf IV / Ynt: Aracınız ilk çıktığı yılki fiyatı??
« : 03 Ekim 2011, 00:31:19 »
arkadaşlar kullandığımız araçlar aradan geçen zaman içerisinde bile Volkswagen ismiyle ve kalitesiyle para ediyor.aracını sıfır alan arkadaşlar o yıllarda ne kadar ücret ödemişlerdi?modelleri ve donanımları ile yazabilirmisiniz?mesala şimdi bi sıfır bi golf confort alsak 60 bine maloluyor gibi  :))
Ben 1998' ilk golf IV çıktıgında volkwagen bayisinde işe başlamıştım yanlış hatırlamıyorsam benzinliler 8-9 bin diesellerde 10-11 civarıydı  :tamamdir

31
Dostum bendede 2000 model toledo vardı 225/45/17 ebatlarla ancak doldu çamurluklar  :D    3.5 cm lik yayla araç ok gibi oluyo yol tutuş performans açısından da gayet güzel...

215/55/16 ebatıda hemen hemen dolduracaktır ve 3.5 cm lik yay kullandıgında gayet hoş bir görüntü olur.. Sakın sürter diye korkma o çamurluklara kamyon lastiği taksan sürtmez  :D   

Yay markası olarak coli-ex marka yay hem kaliteli hemde fiyat  açısından uygundur. Fiyatıda 250 tl civarı.

32
Ozhan kardeş distributörle alakalı bir onarım yaptırdınmı ? Bu araç iki nedenle erken devir keser 1. Bogaz kelebeği adaptasyonunun bozuk olması.  2. distributörün Hal sensörünün  arızalı olması ....   Başka neden arama.

33
Kısmetse yarın bende sizlerleyim arkadaşlar foruma girmeye fırsat bulamıyorum ama buluşmaya fırsat her zaman var  :tamamdir

34
Caddy, Transporter ve Caravelle / Ynt: t6 fren sorunumu var
« : 07 Şubat 2011, 22:13:37 »
Merhaba...
Bu durum normal vw hangi modelınde olursa olsun dururken frene sert basarsanız yavaş yavaş dibe kadar iner...Korkacak bişey yok. :tamamdir

35
Seçkin bey sorununuza çözüm bulabildinizmi ne yaptınız merak ettim.

36
Bora / Ynt: Amortisör YARDIM.
« : 07 Şubat 2011, 21:46:29 »
Bende kısa bir bilgi vereyim Boralarda benzinli modellerde 2 tip amortisör kullanılmıştır fakat ikiside hemen hemen aynı performanla çalışmakta o nedenle amortisöz değiştirmek işi çözmez. Diesellerle aralarında ki fark helezon yaylarının tansiyonudur. Amortisözler aynı. Siz diesel boralara uygun helezon yaylarını kullanırsanız sorununuz çözülmüş olacaktır.Nereden biliyorsun derseniz kendi aracımda denedim oldu   :tamamdir

37
Bora / Ynt: Amortisör YARDIM.
« : 07 Şubat 2011, 21:45:36 »
Bende kısa bir bilgi vereyim Boralarda benzinli modellerde 2 tip amortisör kullanılmıştır fakat ikiside hemen hemen aynı performanla çalışmakta o nedenle amortisöz değiştirmek işi çözmez. Diesellerle aralarında ki fark helezon yaylarının tansiyonudur. Amortisözler aynı. Siz diesel boralara uygun helezon yaylarını kullanırsanız sorununuz çözülmüş olacaktır.Nereden biliyorsun derseniz kendi aracımda denedim oldu   :tamamdir

38
Bora / Ynt: motor performansını nasıl artırırım?
« : 07 Şubat 2011, 21:33:55 »
Merhaba ...

Aracınız sanırım 1.6 16v  105 hp   Bu aracın performansını chıple en fazla 8 hp arttırabilirsiniz hava filtresi de verse verse 1.2 hp verir bana yetmez derseniz eksantrik millerini race tipi eksantriklerle değiştirmeniz gerekir 15 hp gibi bir güç artısı olur fakat rolentide düzensizlik fazla yakıt tuketimi gibi sorunlar yaşarsınız ayrıca aracınızın emme ve eksoz subapları çok dayanıklı değil yanma riski var bu durumda supaplarıda değiştirmeniz gerekecek.Biraz maliyetli bir iş fakat tüm bunları yaparsanız 125 hp gibi bir güç artışı almanız mümkün olabilir.

39
Bora / Ynt: triger kayışı
« : 07 Şubat 2011, 21:25:10 »
Merhaba ...
Orjinal parça yetkili servislerden temin edebilirsiniz piyasada satılanlarla fazla bir fark ödemezsiniz fakat muadili parça kullanmak isterseniz Triger kayısı olarak conti marka Bilyalardada ina markayı tercih ederseniz sorun yaşamazsınız ve fiyatlarıda biraz makuldür.İnternetten arama yaparken bu markalarla daha kolay bulursunuz.

40
Golf IV / Ynt: Kalkışlarda zorlanma
« : 13 Mart 2010, 02:02:41 »
Unutmadan otomatik araçlar farklılık gösterebilir... Bunun nedeni ise kavramada oluşan kaçaklar veya tork konvertörü içerisindeki tek yönlü bilyanın (stator) zaman zaman kaçırması sonucu araç bazen devir farkları meydana getirebilir ama sağlıklı çalışan sistemde 3000 d/d da 100 km ile gidiyor olmanız gerekiyor.

Unutmadan  BORA VE GOLF IV MODELLERİNDE OTOMATİK ARAÇLARIN HEPSİDE 8 VALFLİDİR ...

41
Golf IV / Ynt: Kalkışlarda zorlanma
« : 13 Mart 2010, 01:54:42 »
Arkadaşlar boşa kafanızı ağrıtmayın Sorunu şöyle yorumlayın...Aracın dişli oranı belli motor devri belli fabrika verileri belli 1,6 MOTOR ister 16 valf olsun ister 8 valf olsun fabrika verilerinde 3000d/d da 100 km suratle gider ister rampa aşağı olsun ister yukarı olsun bu farketmez atmosferde değiştirmez yakıtın kaliteside isterseniz lifte kaldırıp deneyin 3000 d/d de aracınız 100 km gösterir.Farklı bir km de gösteriyorsa ya km sensörü yanlış bilgi veriyor ya gösterge arızalı demektir...Araca orjinal ebatından farklı lastik ,jant taktıysanız da km devir ilişkisi bozulabilir ama bigün öyle bigün böyle çalışmaz ...Sonuç iki şık ya km sensörü yada gösterge ....

42
Golf IV / Ynt: A ir bag ışığı yandı?
« : 13 Mart 2010, 01:43:31 »
Merhaba arakadaşım göstergeyi sökerken başka bişeyleri söktünmü mesela direksiyon ? yada gösterge sökükken kontağı açtınmı bunlar etkendir...Arıza  test cihazlarıyla söndürdüğünde sorun gidecektir muhtemelen airbag beyni göstergeyle iletişim kuramadığından yanmıştır ikaz....

Sayfa: 1 2 [3] 4 5 6 7 ... 21