İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - teatrocu

Sayfa: 1 2 3 [4] 5 6 7
43
Rolanti motoru bugün geldi.iş çıkışı taktırdım.servisteyken sorun yoktu ama yola çıktığımda frene bastığımda rolanti 450-500 devire düşerek aracı titretmeye başladı.sonra stop edip çalıştırmalarımda rolanti 450 devirden başlayarak 900 devire çıkıyor ve 800-900 devir arasında yükselip iniyor.düzelen tek şey motor sıcakken aracı park konumuna aldığımda devir 1500 e çıkarken şimdi 900-1000 devir arasında kalıyor.stop sorunu yok.aracı gaz yemesinde düşük devirlerde hissedilir bir düzelme oldu ama her frene basışımda araç devri düşerek titremeye başladı.bunu rolanti motorunu değiştirmeden önce sadece motor sğukken yapıyordu.anlıyacağınız soruna devam.

44
inşallah gardaş.Valla bunu sabırsızlıkla bende bekliyorum.Hayırlısı olur inşallah.En çok zoruma gidende bütün herkes benimle dalga geçiyor gittin hurdayı aldın geldin diye. ben o arabanın hurda olmadığını herkesten iyi biliyorum ama bunu kimseye anlatamıyorum.Adamlarda haklı araba geldi geleli sanayiden çıkmadı.Ama az kaldı inşallah..

45
Rolanti motorunun bozulmasına neden olan şeyin ateşleme sistemimi olduğunu düşünüyorsun.Bu flanşın hava alıyor olmasıda neden olmuş olamazmı rolanti motorunun bozulmasına?

46
ateşleme sistemi derken hocam?

Ben zaten rolanti motoru değiştikten sonra arkasından birşey çıkmasın diye dua ediyorum.

47
Gelişmeleri yazmaya devam ediyorum.Belki benim sorunlarım birçok kişiyi sıkabilir.Ama yazmak ihtiyacı duyuyorum.Ya biri çıkıp benim derdime çare olacak ya da ben bu sorunu çözüp birilerine çare olacağım...

Perşembe günü karbüratör flanşını -bu arada markası MEYLE orjinal alman malı-değiştirdikten sonra bir değişiklik olmadığını yazmıştım.Ancak gözden kaçırdığım birşey vardı.Araba rolantide çalışsın diye enjeksiyondan ya da onun altındaki parçalara bir ayar yapmışlardı.rolanti bu sayede düşmüyor düşsede stop seviyesine gelmiyori ve  motor sıcakken stop etmiyordu.Motor soğukkense kesinlikle her seferinde stop ediyor gaz yemiyor ışıklarda dönüşlerde ve yokuşta perişan oluyordum.Bu değiştirdiğimiz karbüratör kütüğü ya da flanşının işe yarayıp yaramadığını anlamak için ayarı yapan ustamın yanına gittim ve ayarları geri almasını istedim.Sağolsun dediğimi yaptı.orjinal ayarları bulamaz dediler ama ayarları geri aldı orjinal mi bilmem yada orjinal ayara nasıl alınır onuda hiç bilmem...

SONUÇ:Arabanın stop sorunu ortadan kalktı.Bu sabah çalıştırdım değişen birşey yok aynı dün motor sıcakken nasılsa bugünde aynıydı.Bahsettiğim ayağını gaza atınca stop olayı ortadan kalktı.arabanın gaz yemesi fena değil.Sadece sorun olarak başa döndük rolantinin yükselmesi.motor ısınınca aracı park konumuna getirdiğimde 1500 devire kadar çıkıyor...

Bu sorunu çözmek adınada ilk adımı mı attım ve sabah 8 de bosch car servise gittim.-Bu arada bosch car servise gitmemin nedeni en azından taktıracağım parçanın garantili olmasını istedim-Aracı bilgisayara bağladılar.kablolar gözden geçirildi tüm soketler çıkarıldı tüm hata kodları okundu sonra soketlerin tümü takıldı ve sadece iki hata kodu silinemedi..
0203-rolanti motoru
0204-rolanti motoru konumu

Böylelikle rolanti motorumun arızalı olduğuna karar verildi ve değiştirmek üzere servisle anlaştık.Pazartesi günü sipariş verilecek ve çarşamba günü inşallah elimizde olacak.son durumu ben yine yazacağım...

48
fLANŞ GELDİ HEYACANLI BİR BEKLEYİŞİN VE TABİ UMUT DOLU YİNE BEKLENEN ŞEY OLDU VE BİZİM ARAbada değişen hiçbirşey olmadı.hala eskisi gibi.sırada şimdi rolanti motoru var.bir umut daha doğacak bize yarın siparişini verecem.hayırlısı bakalım.

Üstadlar süreç sürekli aklımda ve sürekli bir yerlerde bir ipucu arayıp duruyorum.rolanti sorunum malum sıcak soğuk sürekli inip çıkıyor.ama dikkatimi çeken Sabahları motor soğukken -benim araba otomatik-biraz motoru ısıtıp ayağımı frenden çekip gaz verdiğim anda arabanın stop etmesi.Bu noktada görevini yerine getirmeyen birşey var.Bozukta olsa vitese takıp rolantide araba hareket ediyor ama tam gaz verip hareket edecekken stop ediyor.motor ısınınca bunu yapmıyor.sizce bu görevi yerine getirmeyen parça ne olabilir?

49
tamam flanşı internette buldum.bozuk olan parçanın üzerinde TO yazısı vardı gerisi silinmişti.parçanın markası TOPRAN...






50
hocam malum sivastayız takozu bulamadım.bir arkadaş pazartesi kayseriye gidecek o alıp gelecek.rolanti motoruna elektronikçi kesilikle arızalı demiş.onuda aldırıyım mı yoksa takozu değiştirdikten sonramı bakalım ona?

takoz fiyatı 25-35 ytl bunun uzerinde kod yada marka yoktu orjinali değil sanırım.orjinalin kodunu bilen varsa bana yazarsa çok sevinirim
rolanti motoru 160-180 ytl

51
hocam enjeksiyon bozuk diyende var değil diyende var.zaten enjeksiyon map sensörü ve rolanti motoru üçü birarada.birkaçtane internette komple-ebay .de-buldum ama hiçbiri benim arabaya uymuyor.benim map sensörü 7 uclu rolanti motoru 6 uclu varolanların tümü 4 uclu.sanırım benim arabanın otomatik olmasından kaynaklanıyor bu fark.

enjeksiyon model no 0 438 201 208
rolanti motoru no  0 132 008 601
map sensörü bunun kodunu bulamadım ama 7 uclu oldugunu biliyorum.birde geçenlerde kodları almak için parçayı söktüğümüzde karbüratör kütüğü yada flanşı diyorlar onun parçalanmış olduğunu gördük oda değişecek bakalım sonumuz ne olacak...

52
eyvallah kardes sivasta vw ustası yok.daha dogrusu yokmus.bu arada sevgılı arkadasım ankaraya yakacagım benzın parasıyla bu parcaları degıstırırım cunku acayıp benzın tuketımı var.bundan daha onemlısı ankaraya ulasabılırmıyım yolda kalırsam ben ne halt ederım bu daha onemlı...

bugun arabayı baska bır ustaya daha goturdum.enjeksıyonun altındakı map sensorunun degısmesi gerektıgını soyledı.bır evvelkı ustanın enjeksıyon yuvası dedıgı parca sanırım.daha sonra bır elektronıkcıye gıttım.arabanın beyın ve kablo sıstemınde hıcbır sorun olmadıgını soyledı.rolantı motorunda yuzde bır mılyon sorun var dedı.motoru sokmus arabada degısen hıcbırsey yok.su an uzerınde rolantı motoru yok ama araba eskısı gıbı degısen hıcbırsey yok.ama bu map sensoru yada komple enjeksıyon arızalı ıse rolantı motoru ıslevını yerıne getırebılırmı.bundan nasıl emın olacagım bılemıyorum.ısler dahada karısıyor.

53
tamam hocam.yarın baska bır ustaya daha gosterecem.enjeksıyona bır baktıracagım.bana enjeksıyon yuvası dedı.ben zaten tam tatmın olmus degılım.hala beyne reset attıgım zaman bu arababellı bır zaman  sorunsuz nasıl gıdıyor bozuk enjeksıyonla bozuk musurle aklım almadı.

54
Usta sorunu incelemiş.sabah uğradım biraz görüştük.Sorunun enjeksiyondan kaynaklandığını ve enjeksiyon yuvasını-neresi bilmiyorum-ezdiklerinisöyledi.tamirinin olmadığını komple değişmesi gerektiğini ekledi.takdırdığım hararet müşürününde orjinal olmadığını hararet müşürü olmadan arabanın daha iyi çalıştığını söyledi.Ancak şimdilik müşürüntakılı dursun  enjeksiyon değiştikten sonra varsa diğer sorunlara o zaman bakacağım dedi.temiz çıkma bir enjeksiyon bulabilirmiyim?bulsam dahi işime yarar mı?birde bunun sıfırı ne kadar bilen varsa paylaşırsa çok sevinirim...

55
Bugun gozumu kararttım ve arabayı bır ustaya bıraktım.usta yoktu.kalfasıyla goruştum.kalfa ıhtımal olan tum parcaları bana soyledı,bende deneme yanılma ışı yapacaksan hemen gıdıyım dedım buna ne sabrım ne de maddı durumum musaıt degıl dedım.aarbaya bak sorunun kaynagını bul bana olurunu soylemeden benden onay almadanda arabayı yapma dedım.aksam bıraktım.sabah bakacaklar cunku sorun motor sıcakken azalıyor bazen tamamen ortadan kalkıyor.neyse gelısmelerı yazacagım

56
Dün ilk olarak hararet müşüründen başlayayım dedim.arkadaşa gittim müşürü değiştirelim dedim açtık müşür patlamış.soketin olduğu yuva antifrizle dolmuş.neyse yenisini aldım -orjinal-değiştirdik.tamam buldum diye çok sevindim ama değişen birşey olmadı.araba hala aynı.Rolanti sorunu bitmedi ama ben bittim abi...Bu arabayı ben burada yaptıramam.Şimdi sırada gaz kelebeği temizliği var.bilmiyorum benzin pompasıda olabilir.

Sayfa: 1 2 3 [4] 5 6 7