İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - teatrocu

Sayfa: 1 [2] 3 4 5 6 7
15
Golf III / Ynt: Oksijen Sensörü sorunu...
« : 11 Kasım 2010, 21:52:17 »
memlekette toplasan 10 tane yok.onlarda ya dizel yada sportline.Benimkinin aynısından görsem zaten durdururkarşılaştırırım.Ama böyle bir şansım yok.O yüzden buradayım zaten.Adam damdan düşmüş doktor doktor diye bağırmışlar.Doktoru boşverin bana damdan düşen birini getirin demiş.Bizede işte o damdan düşen lazım gardaş...

16
Golf III / Ynt: Oksijen Sensörü sorunu...
« : 11 Kasım 2010, 16:23:09 »
Ben de bunun için konuyu aötım abdullah arkadaşım.Arabayı neden ankaraya getirmedin demişsin gerek kalmadı çünkü diğer konunun sonunu okuduysanaraba düzeldi.hatta almanyadan 80 binde çıkmış el değmemiş tertemiz bir enjeksiyon ünütesi aldım.komple.araba gerçekten çok iyi durumda.benzinde şehir içi 45 kuruş yakmasınıda hem 1.8 hem otomatik olması sebebiyle normal karşılıyorum.benim anormal olarak nitelendirdiğim lpg.aracı cihaza bağlıyoruz herşey normal.yolda gidişi normal.vites geçişleri benzinden daha iyi.ama yakıta gelince benzinle aynı...

17
Golf III / Ynt: Oksijen Sensörü sorunu...
« : 11 Kasım 2010, 15:58:31 »
aRAÇ CHAZA BAĞLANIP AYARLANIYOR.1500-2000 devir arası lpg ye geçiyor.sizin araçtamı lpg li?

18
Golf III / Ynt: Oksijen Sensörü sorunu...
« : 11 Kasım 2010, 14:23:41 »
Baki arkadaşım ilgin ve verdiğin cevap için sana çok teşekkür ederim.Bugün bir kaç eksozcu dolaştım bana bugüne kadar  kat iptali ve fazla yakıt yüzünden sadece bir arabanın geldiğini onada çıkma bir kat ile 15 gün deneme yapma şansı verdiğini sökme takma işçilik ücretini ödersem banada boradan çıkma bir kat takıp aynı şansı tanıyacağını söyledi.eğer memnun kalırsam 250 liraya katı verecek.

    Htmetin kardeşim verdiğiniz bilgiler benim için önemli.ben aracımın ne kadar yaktığını ve oldukça fazla yaktığını biliyorum.Benim sorunum benzindeki yakıtta değil lpg deki yakıtta.lpg değerlerinin neden benzinle aynı olduğu noktasında.benzin sisteminde sorun yok lpg sisteminde sorun yok.Olsa zaten bu araç anında farkettiriyor sorunıu.bujilerim fabrikanın önerdiği ngk yeni filtreler yeni ateşlemede hiçbir problem yok.lastikler orjinal ebatlarında ve daha 10000 km oldu.çelik jant vardı söktüm orjinal jantları üzerinde.Ben başka neden kaynaklanabil,ir bunu öğrenmeye çalışıyorum...

19
Golf III / Ynt: Oksijen Sensörü sorunu...
« : 11 Kasım 2010, 01:12:27 »
Bu araç benden önceki sahibinin eşinindi satınaldığımızda kadın arabasını vermek istemedi.ben arabamı çok seiyorum satma onu diye bağırıp durdu.Ben arabanın hevesinden açıkçası bu durumu gözardı ettim adam varlıklı 3-5 arabası daha ardı.eşime başka araba falan alacam demişti ama sonuçta kadının gönlü razı değildi ve arabada gözü kaldı.Bunu çok sonradan anladık ama iş işten geçti.Alan razı eren razı diyecen ama iş öyle değil.yola çıktım istanbuldan çalışan kapı otomatiği bozuldu eksoz patladı yolda kaldım çalışan klima bozuldu.bu böyle deam etti gitti.bu sorunların tümünü çok şükür hallettikarabay adam ettik. ama bu arabayada ağzımızın tadıyla binemedik.Ama canımız sağolsun gerisi boş.üzülecek birşey yok kardeş.Gelen mala gelsin.Bu da bize ders our inşallah.Bir daha böyle bir işe girmeyiz.

20
Golf III / Ynt: Oksijen Sensörü sorunu...
« : 11 Kasım 2010, 00:25:58 »
durum böyle olursa e çözüm bulamazsam gazda binmenin bir anlamı yok...çok para harcadım ben bu arabaya e artık harcamak istemiyorum.Çoluğun çocuğun rızkını daha fazla bu araba sedasına yedirmek istemiyorum...araba yakıt dışında mükemmel durumda.bu hale getirene kadarda neler yaşadım.şimdi satacam adam alacak ufak bir sorunu olup bunuda çözecek keyifle binecek.buda çok zoruma gider be abi.hem maddi hem manevi çok emeğim var..

21
Golf III / Ynt: Oksijen Sensörü sorunu...
« : 11 Kasım 2010, 00:24:05 »
sevgili süleyman
ben bir tüp taktırdım e söktürdüm.şimdiki montajla söktürdüğüm montaj arasında dağlar kadar fark ar.ilk lpg montajımıda burada paylaşmıştım.

İlk arabamı aldım.Sorun bitmek bilmiyor.Ecu lpg benzin klima...

ama bu kez lpg montajı gerçekten mükemmel oldu.arabanın performansı çok iyi durumda.lpg de ne yük dinliyor ne rampa.Ama şu yakıt konusunu bir türlü çözemiyoruz.

22
Golf III / Ynt: Oksijen Sensörü sorunu...
« : 11 Kasım 2010, 00:11:40 »
Dediğiniz gibi benzin değerleri ortalama böyle.Benzin fiyatı ortada.haliyle araca az binelim diyoruz buda maalesef mümkün olmuyor borç dert biniyoruz işte.Herneyse o akit kat iptali benzinde o kadar etkili değil bence.çünkü bu aracı ben istanbuldan getirirken 385 kuruş yakmıştı uzun yolda kat üzerindeyken.Benim sorunum lpg de yakıt düşmemesi.kat iptalinin benzinden farklı  olarak lpg ye bu denli etkisi olur mu?yoksa ikisi açısından da kat iptali aynı sonuçlarımıerr,,Çünkü lpg yi iade etmek ve aracı satmak zorunda kalacam bu değerler karşısında.Eğer benim benzin sisteminden kaynaklanan bir durum varsa montajı yapanlara kadirlik olur.benim bu konuyu açmaktaki amacım aynı sorunu yaşamış biri olabili ya da bu konuyu bilen biri olur.çözümü vardır veya yoktur ama kafamda bunun netleşmesi lazım.yolumu çizebilmem için

23
Golf III / Ynt: Oksijen Sensörü sorunu...
« : 10 Kasım 2010, 23:51:59 »
araştıralım.inşallah buluruz.aynı işi görürse neden olmasın.Ama ben 1.8 motor otomatik vites bir araba için benzinde şehir içi 45 kuruşu normal olarak görüyorum.sizce normal değil mi?Eğer normal değilse kat almak düşünülebilir.Eğer normalse benim lpg bilgisayarda tüm veriler düzgün görünürken benzinle aynı oranda yakar...

24
Golf III / Ynt: Oksijen Sensörü sorunu...
« : 10 Kasım 2010, 23:39:15 »
benim katalizatörü ben görmedim bile söktü yerine susturucu taktı.geride ermedi dolmuş işe yaramaz dediği içinde almak aklıma gelmedi.anlayacan bizim kat gitti abi.araştırdım 900 lira.nasıl alıyım mümkün değil.

25
Golf III / Ynt: Oksijen Sensörü sorunu...
« : 10 Kasım 2010, 18:59:55 »
bulsakta taktırsak abi.peki senin bu söyledşğin veriler lpg sistemi içinde geçerli mi?

26
Golf III / Oksijen Sensörü sorunu...
« : 10 Kasım 2010, 02:27:20 »
Benim 1997 model 1.8 motorotomatik vites  golf 3 üm ar.Araç benzinde çok yakıyor diye lpg taktırdım.bujilerim yeni filtreler komple değişti.enjeksiyon ünitesinde e lpg montajında hiçbir sorunum yok.benzinde binerken tek sorunum düşük devirlerde hızlanma sorunu e çok yakma sorunu idi..aynı sorun lpg de dedevam ediyor.
lpg montajını yaptırdım.araç şu an çok iyi ama maalesef yakıt düşmedi.benzinle aynı.bilgisayarda lpg ayarları mükemmel gösteriyor ama yakıt içler acısı.boş depo 10 liralık gazla 22 km gitti.
      ben katalizatörü söktürmüştümi.bu konu kafamı karıştırıyor.bu olumlu etkiler diyor çoğu.Ama oksijen sensörü olayı karışık.oksijen sensörü bizim araçlarda kaç tane.iki taneyse sıkıntı çok.yok bir taneyse bozuk olduğunu nasıl anlarım.yada temizleyebilirmiyim.bosch katalogtan baktığımda bu ikisini birden vermiş.ben bunun hangisini alacam sorun oksijen sensörü ise.yada aracımda her ikisidemi var.

Lambda regülasyon sondası(LSH-25C)       0 258 003 759

Üniversal Lambda regülasyon sensörü(LSH-25C)       0 258 986 507

27
Golf IV / Ynt: Katalizatör! Susturucu?
« : 10 Ekim 2010, 17:31:32 »
YOKSA BU ŞEKİLDE KALSIN MI?
SLMLAR BENİM KATALİTİK KONVERTÖRDE BOZULMUŞ GEÇEN TÜVDEN GERİ DÖNDÜM .
AMA ÖZELDEN ALDIM RAPORU MUAYENEYİ YAPTIRDIM.
PEKİ BOZUK KONVERTÖR ARACIN PERFORMANSINI ÇEKİŞİNİ ETKİLER Mİ?

BENİM ARAÇ 140KM DE TAKILIP KALIYOR ÜSTÜNE ÇIKMAM İÇİN BİRAZ UĞRAŞMAM GEREKİYOR. HEMDE BİRAZDA BAĞIRIYOR 120 DEN SONRA. SEBEBİ BU KATALİTİK KONVERTÖR OLABİLİR Mİ?

ŞİMDİ BANA NE ÖNERİRSİNİZ KATALİTİK KONVERTÖRÜ İPTAL Mİ ETTİRİP SUSTURUCU MU TAKTIRAYIM?

YOKSA YENİSİNİ Mİ TAKTIRAYIM

kardeş eğer araba 140 km üzerine çıkmıyorsa maf sensörünü bir kontrol ettir

28
Golf III / Ynt: teyip code
« : 26 Eylül 2010, 01:09:37 »
anahtarcılarda 30 istiyor servis daha iyi bence

Sayfa: 1 [2] 3 4 5 6 7