İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - 06onur

Sayfa: 1 ... 247 248 249 250 [251] 252
3501
Golf IV / Ynt: Triger Kayışı ve 90000 bakımı
« : 04 Ekim 2008, 22:24:28 »
Arkadaşlar bende bakım periyotları vardı bulursam ekleyeceğim. 90bin de triger değişiyor ki benim arabamınki 7yaşında 60binde değişti. Bence 90bin olmasa bile 5-6 yılda bir değişmeli.Arkadaşlarımın arabaları ile beraber 9-10 tane triger değişiminde bulundum. Japonlar ve vw bu konuda şanslı bakım aralıklarımız uzun .16 v ler için üstten çift egzantriğin triger set+v kayış set fiyatı 210-220 ytl işçilik iyi bir ustada 80-100 ytl. Yalnız ustanın iyi olmasına çok dikkat etmeli bir arkadaşım her hangi bir ustaya gidip triger taktırdı adam sente atlatmış araba kükremeye başladı. 1000ytl masraf dediler şimdi hurdacı hurdacı geziyoruz iki egzantrik, subaplar, keçeler vs vs.. Bildiğiniz usta varsa ona gidin her yiğidin harcı değil. VW devir daimi(trigerle birlikte değişir derler) mersedes gibi tamamiyle metal plastik yok ben ilk trigerde değiştirtmedim 140.000 de ikinci trigerde değiştireceğim şimdi aracım 98000 de. Trigeri 80.000 de sağlama alıp değiştirmek bana mantıklı geliyor çünkü arabamın limitlerini sık sık zorluyorum. 90000  normal sürüşiçin geçerli.

3502
Polo 6N2 / Ynt: 2002 Polo bazı sorunlar [Yardım]
« : 02 Ekim 2008, 12:38:55 »
Arkadaslar öncelikle selam ..

 2004 model peugeot 307 aracımı satarak 1arkadasımın tavsiyesi ile Volkswagen poloya gecis yaptım, Ama her marka mı sorunludur bilmiyorum ama bu polo da cok problemli araba gibi geldi, Pejoyu ayda 1.000-2000 ytl gibi masraflara doyuramasken düşük model bu Volkswagen aracımda ayda 400-500 ytllik sorunlar vermeye basladı..

1-2 sorum olacak uzman arkadaslar yorum yaparsa sevinirim..

 1. Bu poloların kapı otomatigi ve kapı-cam aksamlarında sürekli sorun oluyormu yoksa bu bana özel 1seymi..
Daha yeni dunya kadar para bayılıp kapı cam motorunu deistiridm, simdi de arka kapı acılmamaya basladı?

 2. si araba vitesteyken gazdan ayagımı cekiyorum, Normalde motorun rahatlaması lazımken , egsozdan die tahmin ettigim 1ses geliyor.. araba zorlanıyormusda sanki gaza full yukleniyormusum gibi ses geliyor.. bunun nedeni nedir acaba?

 3. Arabanın radyosu hemen hemen tum kanallarda cızırtılı, baska 1orjinal anten taktim ama radyolar yine duzelmedi..
acaba sorun sizce nedendir..

 Cevaplarınız icin simdiden tesekkürler..
 Kazasız, masrafsız gunler dilerim;)

bende de 2000 aynı kasa var.

1. Kapı otomatiği Hb lerde arka sağ stop lambanın arkasından su alıyorsa arıza yapıyor. Ben de oldu. arabam kazalı ve boyalı. Ben geliştirdim sorunlarını hallettim 40.000 km dir sanayiye lpg harici uğramadım. "Arkadaki hava pompasını bir kaç poşete koyup iyice bantladım ve altına karton koyup yükselttim".

Kapı cam aksamında zorlandı mı sistemin tamamına zarar vermesin diye kızağa geçen kısımları plastik yapmışlar. Cam kayarken zorlanrsa(Kazalı ve kapısı arıza dan dolayı düzeltilmiş arabalarda çok olur) kızağa geçme plastikler kırılır. Ya würth kullan ama tavsiyem kırılmaz plastik diye satılanları var ondan al derim. Yan 
sanayi takarsan 3-4 ay da bir aça kapa parası verirsin. kırılmaz diye satılana 10yıl arızasız kapıda garanti veriyor usta.0312 278 08 38 kilitçi kamil.

2. Konvektörden boğaz kelebeğinden olabilir Bi bilgisayara bağlat derim. Yeni aldıysan 25 ytlye orj. 3tırnak buji 20ytl ye hava filtresi taktır. Boğaz  kelebeğini kendin temizleyebilirsin boşa para verme forumda yazıyor.

3. Benim premier usb cd çalarım var oda aynı ona birşey diyemeyeceğim.


Polo arızalı diye birşey yok. Sıfır olsaydı araban ve kaza yapmasan 10 sene sanayiye uğramayan var. Arkadaşımın corollası vardı sanayiden çıkamazdı ben uğramazdım çünkü onunki daha kötü kulanılmış ve kazası arabasına daha çok zarar vermiş. vw,honda,corolla kaza yapmamışsa pek sanayi ye uğramaz sın kaza yapmışsa da en insaflısı galiba vw ler.

Sıkıntılarında yardımcı olmaya çalışırım. Ama ikinci el temiz araba aldıysan 500ytl cebine koyup sanayiye gidip herşeyini halledeceksin. Arızalıysa 2000e kadar yolu var bu benim tecrübem. Sonra pek sorun çıkmayacaktır.

3503
benim bildiğim benzinli pololar 1.4 75 hp 16v
                                  1.4 101hp 16v sportline
                                             105 ve 107 gibi seçenekleride var diye hatırlıyorum Highline ama emin değilim
                                     
                                  1.6 8v 75 hp
                                  1.6 8v 100hp

3504
yanlız sağlık daha önemli deneme diye de!!! düşündüm sonra
:)

3505
hmm anladım.çok teşekkurler...nezamandır bir bilen arıyordum. zaten belliydi gitmemesinden :P

senin polo benimkinden muhtemelen kardeş 1.4 16v 75 hp test hızı 172km/h otobanda bayağı yol alınca 185 i görebiliyor ancak. Ruhsata beygir yanlış yazılabiliyor benim eski 65 hp lik arabama 90hp yazmışlardı. 1.4 16v 101 hp leri var. Arkadaşımda Fabia var test hızı 195km/h. 1.6 8v lerden hızlılar(188km/h). Biz onuda denedik düz yolda hemen 190 diyor düzlük uzunsa 200km yi geçiyor içi full doluyken hemde. 4 viteste 6500 devir yapıp kırmızıya geçiyor 175-178km/h hıza ulaşıyor buradan anlayabilirsin. 75 hp ler 6000 devirde devir bandının kırmızı başlangıcında gaz kesiyorlar çok zorlarsan 170 yapabiliyor ama rahat çıkabildiği hız 160km. 3. vites te (Trigerin değişmiş ise) dene derim 130da 6000 devirde gaz kesiyor ise 75hp 16v, 135-137km de 6500 devirde gaz kesiyor ise 16v 101hp

3506
Polo 6N2 / Ynt: polo merkezi kilit pompası
« : 29 Eylül 2008, 16:49:07 »
MERKEZİ KİLİT POMPAM ARIZA YAPMIŞTI geçen sene elektronikçi ye tamir ettirdim acemilikle 80 ytl ye bu sene yine arıza yaptı moralim bozuldu. çıkmacı aradım,tamir yaptırmam dedim ve buldum. Ankara bu işlerde cennet,  ihtiyacı olana Yıldız sanayi sitesi 4.blokta
OTO hakan 0312 385 9042
TAŞDEMİR OTO 05326271252    125 YTLye sıfır gibi pırıl pompa buldum ve pazarlığa tabi. Kargo var.

SORUNUN nereden KAYNAKLANDIĞINI buldum. Arka sağ stopun(benimki değişmişti) üst kısmından su içeri giriyor.Stopun üsütnü silikonladım kaporta boyasıyla boyadım. Pompayı dik koyuyorum ve altınada banyo süngeri koydum. henüz su almadı sık sıkı bakıyorum.

3507
Polo 6N / Ynt: Lastik Önerileriniz
« : 29 Eylül 2008, 16:37:19 »
185 x 60 x14  falken almıştım  mart ayında tanesi 90 ytl. çok şükür bir sorun çıkarmadılar.yumuşak lastikler

bende falken aldım 4 mevsim kar performansı iyi diye bi de japon lastiğidir diye. Bir sene geçmedi karda tutmamaya başladı ama yağmurda iyi. Çok çabuk diş yiyor ve çok fazla lastik sesi oluyor kırşehire yaklaşırken asfalt dişli oluyor orada adamın canını alıyor resmen kırıkaleden doğuya gitmedikçe sorun yok.

BEN MEMNUN DEĞİLİM SESSİZ LASTİK ARIYORUM YARDIM LÜTFEN!!!

3508
Polo 6N / Ynt: Aracım su eksiltiyor
« : 29 Eylül 2008, 16:24:10 »
şu an için max. seviyesinin çok az altında bakalım bekleyip görücez artık

benim başıma geldi sürekli su azaltıyordu.fan müşüri nin derecesi yüksek geliyormuş 100 derece. O sıcaklığa gelene kadar su kaynıyor ve tahliyenin buhar deliğinden atıyormuş(önünde siyah plastik var bkz).Müşir (çift kademe ısısı düşük)değişti su doldurduk AMA MAKS tan fazla doldurduk yine dibe indi. sonra usta min ile maks ın ortasına kadar su doldurdu o gün bu gün hiç eksiltmedi. Hatta tahliyenin kapağını açık unutmuşum ankaradan istanbula gittim öyle istanbul şehir içinde biraz gezince uyarı ışığı yandı baktım kapak açık ama hala su var tahliye deposunda.

3509
Polo 6N / Ynt: POLO Alarm ve Cam modülü
« : 29 Eylül 2008, 16:14:19 »
Selam Arkadaşlar .Bu hafta sonu 2000 Model Comfortline POLOma alarm taktırdım. Alarm taktırmadan önce usta bu arabada cam modülü olduğunu bu nedenle cam modülü almama gerek olmadığını söyledi. Alarm takıldıktan sonra ise camların alarmla birlikte kapanmadığını fark ettim. Sorduğumda ise bu arabanın cam modülü (-) eksi ile çalışıyor alarm (+) ile çalışıyor gibi bir şeyler söyledi yani arabamdaki cam modülüm bir işe yaramadı.Ben de alarmın üzerine 30 lira daha verip cam modülü taktırdım. Bilmediğim bir konu... acaba doğru mu yoksa bana ekstradan cam modülü mü satıldı. Bilgisi olan varsa beni aydınlatırsa sevinirim...

2000 model 6n2 polama 60 ytl lik açma kapama kumandası taktırdım. 10 ytl farklı idi diğer açma kapamalar 50 liraydı sadece modüle giden bir kablo vardı "ayrıca modüle gerek yok" onu direkt bağladılar cam kaldırma aktif oldu. Keşke taktırmadan sorsaydın. Vw modülü dayanıklı. Diğer modüllerden arkadaşım siena ya taktırdı 2 sene sonra bozuldu.

3510
Polo 6N2 / Ynt: 6n2 sol cam tek tuşla tamamen kapanmıyor
« : 29 Eylül 2008, 16:04:44 »
düğme iki kademeli yavaş basarsanız anlarsınız. İkinci kademede (fabia da daha belirgin) otomatiğe geçiyor. Yukarda yazılanı yapmanıza ragmen düzelmiyorsa (benim sağ cam gibi) Anahtarınızın ikinci kademesi bozulmuştur sıfırı 35ytl. ben değiştirmedim öyle kullanıyorum

3511
Polo 6N2 / Ynt: 6n2 sol cam tek tuşla tamamen kapanmıyor
« : 29 Eylül 2008, 16:00:46 »
valla kendi kendine düzeldi gene,hiçbir şey yapmadım. ::)

bir skıntı algıladığında yapıyor felicia da oluyor aYNISI. CAMI AŞAĞI İNDİRİN butona aşağıdayken 3 defa üst üste aşağı yöne basarak her seferinde 2-3 sayiye (daha fazla değil) bekleyin , sonra yukarı kaldırın AYNISINI yukarı içinde tekrarlayın sorun çözülecektir. FAKAT cam kalkarken herhangi bi gerginlikle karşılaşırsa tekrar o hale gelecektir. Her defasında aynı işlemi tekrarlamak gerekiyor. ELEKTRİK TESİSATI SAKAT VE KURCALANMIŞ OLANLAR UĞRAŞMASIN sigorta atar veya düğme bozulur.

3512
Polo 6N2 / Ynt: hoparlor hakkında acil yardım!!!
« : 29 Eylül 2008, 15:44:02 »
hoparlör 6 n2 16,5 cm philipsler güzel ses veriyor bende isaben var muhtemelen ispanya malı ben neğenmiyorum. Basit pionner almıştım o daha kötü çıktı. Size tavsiyem ağır olan hoparlörleri tercih edin.

3513
Polo 6N2 / Ynt: hoparlor hakkında acil yardım!!!
« : 29 Eylül 2008, 15:41:25 »
bende bu on hoparlor degisimi icin baya arama yaptım ama malesef yoktu internette gecen dikkatlice incelediğimde konuları cevabı buldum. Kapı kaplaması(ic doseme) biraz saglam cekince gelior ancak disleri kırmamak icin hem sert hem nazik cekmek gerekio bilmem anlatabildim mi? baktım hoparlorler yırtık bally ile yapıstırdım cızlama kesildi ama iste ne kadar ii olursa okadar oldu.

arkadaşım kapı döşemesini kesinlikle kendinize çekerek çıkarmayın. Cama yaslanan siyah şeritler yırtılıyor ve döşemeye bağlı beyaz kızaklar döşemeden ayrılıyor belli bir süre sonra. vidaları söktükten sonra siyah kapı açma mandalını vida gibi cevirerek çıkarın sonra komple cama paralel yukarı sürükleyin siyah serit dahil komple çıkıyor. hiç bir parça zarar görmüyor. Çok iyi bir kaportacıdan gördüm.

3514
Polo 6N / Ynt: Polo Boğaz Kelebeği
« : 28 Eylül 2008, 13:08:53 »
b
mtl doğuş oto ile uğraşıp boşuna sinirlerini harap etme çünkü bizde ne sinir bıraktılar nede asap onlar sadece aracı bilgisayara bağlayıp bu değişecek diyorlar sonra bir güzel geri vitese geçerken garçladığı gibi bir ses çıkıyor bence arabanı boşuna satma katalatik konvertorune baktırdınmı ömrü bittiyse aracın gaz yemeyebiliyor forumda var eğer ömrü bitmiş ise iptal ettirip yerine normal susturucu takarsan problemin kalmayacaktır diye düşünüyorum
Selamlar;

Aranıza en nihayetinde katılabildim.Sabah saatlerinde ve akşam saatlerinde üye kabulünün yapılamaması beni oldukça zorladı, velhasıl 2 (iki) ay sonra üye olabildim..!!!!
          Biraz uzun sürebilir ama artık bir çaresinin bulunmasını istiyorum.Şubat 2008 de 1.4 sportline 100 beygir bir araba aldım. Aracım iki ay sonra stop etme ve 2000 devir civarından sonra gaz yememe sorununu çıkarttı. Hemen ustaya gittim. Bana boğaz kelebeği arızalı dedi. Yenisiyle değiştirdik olmadı. Başka bir polonun kelebeğini taktık olmadı. Allah'tan ustam insaflı da benim eski kelebek sağlam olduğu için tekrar taktık. Bujidendir dedi hemmen değiştirdik olmadı.
           Egzoza baktık,arıza orda değil.elektri kısmına baktık orda da değil. Daha sonra VW'nin yetkili servisine gittim. Bana kelebek dediler ve 950 ytl fiyat çıkarttılar. Denediğimi söylesem de başka bi yerde hata olmadığını söylediler. Ben de değiştirmedim. Daha sonra kendi ustam dışında tanıdıklarımın tanıdığı olan 5 tane  başka ustalara gösterdim. Ustanın birisi beynin arızalandığını söyledi. Araç beynine bakan elektronikçi ustası beyinden olmadığını söyledi.
         Tam tamına 4 aydır çaresini bulamayınca 11.000 YTL ye aldığım aracımı ölmüş eşek parasına satmaya karar verdim. Haaa unutmadan Doğuş otomotive 31 Temmuzda fax çektim, telefonda görüştüm. Ama bi sonuç çıkacağını düşünmüyorum.
          Bugün son kez OZMO arkadaşımızın resimli boğaz kelebeği temizleme  çalışmalarının yardımıyla temizledim. Sadece stop etme sorunu azaldı. Onun dışında gaz yememe sorunu devam ediyor.
         
         Neyse, görüşmek üzere.... :)



Bir akrabamda istop etme ve gaz yememe olmustu 1.6 benzin yani polo motorlu caddy. Katalizörü değiştirtti sorun kalktı. Arada bir hava filt resini söküp boğaz kelebeğini temizliyorum diyor istop etme de yok olmuş. Katalizör çok dikkat et diyordu bana büyük ihtimlle senin sorun da o. Düz egsoz da taktırabilirsin daha ucuz olur yazık arabana.

Sayfa: 1 ... 247 248 249 250 [251] 252