İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - 06onur

Sayfa: 1 ... 246 247 248 249 [250] 251 252
3487
Golf VI / Ynt: VW GOLF MK6
« : 11 Ocak 2009, 20:14:24 »
TRENDLİNE 1.4 122 tsi 0-100 9.5sn son hız 220km verilmiş

3488
Golf VI / Ynt: VW GOLF MK6
« : 11 Ocak 2009, 20:11:24 »
Golf 1.4 tsi 122hp         fiyat  41.090

Olanlar                                                                                     Olmayanlar 

Ayrı ayrı katlanabilen arka koltuk
Çelik jant
Abs
Aktif granüllü karbon polen filtresi
Çocuk koltuk sabitleyici 2adet                                 deri direksiyon
Ön kol dayama                                             arka kol dayama
Aux –in girişi                                             bagajda 12v soket
4disk fren
Elektrik ısıtmalı yan aynalar                               katlanan ayna
EDL
EBD
MSR
ASR
ESP(tiptronik)
Emniyet Kemeri Sesli Işıklı Uyarı                          görsel park desteği
Servo direksiyon                                      hız sabitleyici
Eğim kalkış asistanı (tiptronik)
İmmobilizer                                            kendinden kararan ayna
Yarı otomatik klima                                     tam otomatik klima
Entegre eşyagözü                                  Lastik basınç göstergesi
Yolcu hava yastığı devre dışı bırakma                        Orijinal paspas(???)                                                       
Piroteknik ön emniyet kemeri                                Okuma lambaları
Sürücü yolu ön-yan hava yastığı                                           Dönüş farları
Sürücü diz hava yastığı
Tavan hava yastıkları
Tam bağımsız arka süspansiyon
Uzaktan kumanda
Yol bilgisayarı                                                 yağmur sensörü
Yükseklik ayarlı sürücü koltuğu                                Yükseklik ayarlı sürücü koltuğu
Ayarlanabilir direksiyon

Bence fiyat yüksek hemde bu krizde ama GÜVENLİK yine bırakılmamış ve artırılmış.

3489
Polo 6N / Ynt: Polo Boğaz Kelebeği
« : 31 Aralık 2008, 00:36:25 »
Benim de hararet müşirimde sorun yoktu ama usta kesin ondan dedi görünmüyor dedi. Değiştirdi egr dedikleri galiba adaptasyon dediğiniz şeyi yaptı,bir süre oynama yapıp düzelecek dedi öyle de oldu. Sonra birgün 3.viteste 130km 4.viteste 170km yaptım tam6000devir ve ibre oynamam eskisi kadar olmasada geri geldi. Tabi boğaz kelebeğini yağladık. Şimdi yağı kendim temizleyeceğim, olmadı aynı ustaya gideceğim. Eğer gidersem kartını alır foruma tel nosunu koyarım. Ama uzun süre uğraşmam herhalde, işe servisle gidiyorum bu aralar arabaya pek binmiyorum.

3490
Polo 6N / Ynt: Polo Boğaz Kelebeği
« : 31 Aralık 2008, 00:26:48 »
benim aracımda stop mtop sorun yokta, rolanti 6.000 devirde duruyor.. bu rolantiyi yükseltmenin bi yolu yokmu? (ustaya sordum bunlarda rolanti ayarı yok falan dedi, usta bana biraz saf gibi geldi, bilgisi olan varsa sevinirim)
1.4 75 hp ler 6000de gaz kesiyor . 1.4 101ler 7000de kırmızı içinde kesiyor. 6000de kesmese de farketmez bizim arabalarımız 5.viteste 6000 e çok zor(ben ulaşamdım azami 183km  oldu) ulaşıyor. 101hp ler 5500 devirde185e ulaşıyor 7000e kadarda hiç zorlanmadan tırmanıyor. En pratik yol 75i satıp 2000 fazla verip 101hp almak ve yolda gördüğün bütün turbosuz 1.6 lara arka sileceğini sallamak. Zoru ile bir dizi modifiye; çok araştırdım sonra vazgeçtim 2500ytl versen hem arabayı mahvedersin hem de 101i yakalayamazsın.

3491
Benim arabamda ses filan yoktu ama 6yaşında 60000 km de değiştirdim. Gerçi ikinci el aldığım için orj. km mi bilmiyorum. Triger setini, ankara da Atılgan vw den 220ytl ye tüm bilyalar orjinal ve vkayış seti dahil aldım. Devir daim değiştirmedim. O da 90 ytl 140.000de ikinci trigerde değiştireceğim. Arkadaşın araba 7yaşında 82000de değişti ve sakin kullandığı için çoğu bilya eskimemişti bile.

*DİKKAT trigeri her usta değiştiremez triger kopmuş gibi masraf açtırır çok ince işçiliği vardır. iyi bir usta 80-100ytlye değiştirir. Parçaları orj. alman tercih edin, gergi japon nsk olabilir  .
*220 triger+v kayış set tüm bilyalar dahil orj. Fag, ina, skf markaları,kayış ise conti-tech veya daha iyi bir marka var ismi aklıma gelmedi. 220-230ytl civarı.+90işçilik=310ytl ve aşrı yük bindirilmedikçe,yüksek devirde ani vites küçültmeleri az yapıldığında 90000km kesin gidiyor veya 6yıl diyebilirim.

3492
Polo 6N / Ynt: Cebri fan uygulaması
« : 11 Aralık 2008, 18:42:05 »
Modifikasyonda gerekli olabilir ama Volksvagenden bahsediyoruz. Torpidosunu buz dolabına çeviren, aynalarına hatta cam suyuna ısı rezistansı koyan, termal arabası olan bir firmadan. Bu teknoloji ve düşünce onuda düşünmüş benim arabamda...

3493
Polo 6N / Ynt: Polo, Baskı Balata Bilye
« : 10 Aralık 2008, 23:18:32 »
Polo da ortalama Baskı-Balata ömrü nedir???
benim arabam da vites geçişleri çok zor olmaya başladı Baskı balatadan mıdır? 1.4 16v polo

3494
Karşılaştırmalar / Ynt: polo corolla
« : 10 Aralık 2008, 23:15:30 »
iç mekan ve yol konforunda corolla golf rakibidir. konfor/hız derseniz corolla polodan iyi golften kötüdür

3495
Karşılaştırmalar / Ynt: polo corolla
« : 10 Aralık 2008, 23:13:58 »
motor performans yakıt deyince 1.4 16v vw derim. içinde 4 kişi ile 5.5lt tüketiyor 90-100km de.
sürekli 160km üstü gidersen istediğinde 200km ye ulaşabiliyor(fabia yı denedik) , yoldan hiç ayrılmıyor ve 7.2lt ortalama tutturduk. Bi başka arkadaşımda corolla var tamam çok seri iyi hızlanıyor yüksek hızada ulaşıyor ama yakıtı mahvedyor.

1.4 16v 101hp Vw derim

3496
Polo 6N / Ynt: VW Polo 1.4 Sportline Yardım
« : 10 Aralık 2008, 23:08:40 »
Arkadaşımda 1.4 16v 101 hp fabia var 2004 model. Normal kullanıldığında süper sessiz bi araç gaza basılıp 4000-5000 devir kullanıldığında harika bi motor sesi geliyor benim polo gibi değil ferrari gibi sanki, içinde 6 kişi ile 200 ü rahat deviriyor sol şeritte kimse kalmıyor. Model choice egzos seside biraz farklı ondan olabilir. Ben de 1.4 16v 75 hp diye düşünüyordum benim motorda ki bağırma sesini, galiba yenilere yalıtım yapılmış.
Yalnız fabialar daha iyi yol tutup daya yavaş kalkıyorlar

3497
Karşılaştırmalar / Ynt: polo corolla
« : 09 Aralık 2008, 00:22:23 »
1.4 16v 101hp 2004fabia cohice ile 1070kg galiba 
1.6 16v 110hp 2000corollayı vvt-i1050kg olması lazım bizzat denedim.

fabia nın 187ye ulaştığı yerde corolla 178 yapabildi. İkisinide benzinde denedim fakat corollada LPG sistem vardı. 63kg artırıyor ve aero dinamiği bozuyor LPG. kalkışta ve son hızda düşüşe yol açıyor.

bindiğim ve denediğim araçlara göre şu izlenimlerim var;

1.4 16v 101hp vw=1.6 110hp corolla   99model civic 120hp biraz daha hızlı gibi geldi 120kmnin üstünde deneme fırsatım olmadı gerçi fabiadan inip ona binince 120de biraz tedirgin olduğumu söyleyebilirm . Ama vw(skoda fabia) nin 1.4 olduğu düşünülürse bir adım ötede.

civic 7000 devirde veya 8000 devirde 200km ye ulaşıyor(??) herhalde. Fabia 6000 devirde falan 200 yapıyor.

corolla  esnekliği çok iyi olan bi araba, kalkışı mükemmel. civic yüklü bile çok rahat hareket eden bi araba. fabia kalkış biraz zayıf 2.3.4.viteslerde 4500devir mükemmel zevk veriyor ve kalktıktan sonra deviri biraz yükseltirsen hiç durmuyor.


corolla ve civic üst segment arabası ama fabia da çok altta kalır değil.

3498
Polo 6N / Ynt: Polo Boğaz Kelebeği
« : 09 Aralık 2008, 00:06:36 »
slm arkadaşlar... aranıza yeni katıldım...
siz siz olun polo aracınız varsa lpg den uzak durun, yoksa heran 400 ytl değerinde bogaz gaz kelebeği arızasını göze alın, vw araçlarına lpg pek randıman vermiyor bunu çok sayıda ustadan duydum, benim başımada geldi:(

polo 1.4 16v aracım var 40 000kmdir LPGli ve okadar arkaşım arasında en sorunsuzu. Sadece Boğaz kelebeği oynaması vardı oda HARARET müşiri değişip EGR valf ayarı yapılınca bitti. buji bile eskitmedi. Sadece iyi usta bulması zor.

3499
merhaba arkadaşlar. üniversitede 2dönem aldığım derse göre yanlış hatırlamıyorsam Lpg ve benzin aynı ateşleme sistemi kullanıyor. Lpg nin yanma ısısı sanılanın aksine benzinden yüksek. Lpg de normal davranan araba benzinde çok daha iyi çalışmalı. Senin problemin bence Ateşleme olamaz. En mantıklı benzin enjektörü gibi ama emin değilim. Yakıtı artıran bizim görüdüğümüz unsurlar:
1-eski bujiler
2-kirli hava filtresi
3-tıkanmış konvektör ve egzos
4-küçük vites yüksek devir
5-bozuk hararet müşiri(Lpg li araçlarda ibre salınımına da neden oluyormuş onu da yeni öğrendim)

Bu beşi de hem gazı hem benzini etkiler
buji kablosu bobin yazmadım çünkü vw de böyle bir sorun duymadım

3500
Polo 6N2 / Ynt: 6N2 stop etme sorunu..
« : 08 Kasım 2008, 01:35:06 »
bende de olmuştu boğaz kelebeğinden hava filtresine doğru yağ çıkınca başlıyor silinince gidiyor. bi üstüpü ile silinebilir ustaya gerek yok

Sayfa: 1 ... 246 247 248 249 [250] 251 252