İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - Burzum

Sayfa: 1 2 [3] 4
29
Bir de iki yakıt arsındaki fark bir iki yıl içinde motor sesinden fazlaca belli oluyor. :(

30
Dizeldeki kükürt bileşikleri yanma sonucu birbirleri ile birleşerek kükürt dioksit ve kükürt trioksit bileşiklerini oluşturur. Bunun yanında yanma sonucu  1 mol kükürt dioksit ve yarım mol su açığa çıktığı düşünülürse, işte bu kükürt bileşikleri su molekülleri ile birleşince ortaya çok tanıdık bir kimyasal ortaya çıkar. SÜLFİRİK ASİT bu da takdir edersiniz ki motora daha fazla zarar demek yani ne kadar kükürt o kadar motor aşınması ve yıpranma.

Bence arkadaşın fark yok demesinin sebebi ticari kaygılar ve reklamların maliyet ve yönlendirme aşamasında kalmış olması , ülkemiz de bu gibi şüphelerin olması garip değil.
Arkadaşımız soruyu değil yorumunu iletiyor. Fark olmadığını da düşünmesi garip değil ; ama fark var arkadaşım.

31
Golf I / Ynt: Nasıl bir uygulama :) ?
« : 11 Ocak 2008, 18:37:51 »
Öndeki çıkıntılar araç  hızlandığında derinin ya da neyden yapılmışsa onun bayrak gibi dalgalanmasını önlemek için, içindede genelde bir parça ağırlık oluyor.
Bu noktada kaplamayı gevşek yapmamanı öneririm çünkü küt küt diye çarpabiliyor kaportaya. Çıkartırasan ağırlığı lap lap dalgalanıyor. Çok sıkı olursa sıcaklarda iz yapıyor.
Usta baban, daha iyi bilir ,bence ona sor.
Bunlar da olabilecekler karar senin. Fotosunu da görmek isteriz tabi.
Yalnız ne yaparsan yap yazısız olsun sana zahmet kardeşim.     :D

32
Ben de öyle düşündüm; devir yükselince motor titreşimi azalır ve başta varsa bir temassızlık sonradan düzelir diye tahmin etmiştim. Daha önce böyle bir sorun yaşamıştım başka model ve marka bir araçtı ama o da aynı mantık.
Galiba yağ pompasından kaynaklı, ya da yağ filitresinde gözümden kaçan bir tıkanıklık var gibi.
Bakalım ne olacak        :(

33
_________________" 'QUARTERS' IS THE ONLY ONE BLOG CENTRALIZING ON ENGINEERING "_________________ - Blogcu

Yağlar , yağlama sistemleri , yağ seçimi , yağ problemleri , yağ basıncı…gibi konularda bilgi sahibi olmak isteyenler olabilir diye bu linki de vereyim dedim.
 ;)

34
maşalah çok güzelmiş. rengine rağmen iyi duruyor :)
sorun konusunda aklıma gelenleri yaptırmışsın gerçi. inşallah kısa sürede çözülür. 

Rengine rağmen temiz ve diri görünüyor. Orjinal boyasıymış üzerindeki öğrenince şaşırmıştım açıkçası...
Rengi değiştirmeyi düşünüyordum aslında; ama sonradan vazgeçtim boyatırsam aynı rengi seçecem ya da komple gövde boyaya sokabilirsem opak kırmızı ya da mat siyah olabilir.
Bence bu arabalara metalik ya da sedefli boya gitmiyor.
Tabi zevk meselesi , insan bir de alışıyor ilkin rengi iğrenç gelmişti şimdi herkes Kavun nasıl falan diyo bir sempatiklik sardı keratayı....
Şu lanet sorunda bir anlaşılsaydı.
Sanayideydik bugün usta yağlamayla ilgili ne varsa baktığını söyledi ama nafile(?)

Konuda bilgisi olan arkadaş varsa yardımını bekliyorum.
Şimdiden teşekkürler.

35
Teşekkürler kardeşim çözülecek inşallah... Nazar değdi nazar biliyorum. Bu havada tek marşla çalışıyo ya ondan oluyor hep bunlar. ;D ;D ;D

36
Imageshack - 89132330.jpg

Imageshack - 88003087dq0

ImageShack® - Online Media Hosting

Imageshack - 58487489od9

Imageshack - 18512339rl2

Imageshack - 41171531ga2

      Sorun dün ortaya çıktı. Arabanın kaputta bazı açık kablolar vardı onları kapatmak için uğraşırken yağ müşürüne bağlı olan kablo nasıl olduysa çıt diye koptu. Ben de başka bir kabloyla hemen değiştirdim.
Sonra atladım arabaya bir iki yere uğramam gerekliydi, o da ne? Araba 2750-3000 devir aralığındayken yağ sinyali veriyor.
      Gittiğim yer sanayiye yakındı Allah'tan. Durumu anlattım önce yağcı baktı yağı tam abi, yağın durumu da iyi dedi. Hemen elektrikçiye gittim. Kablodandır dedim. Kablo sağlam çıktı. Müşüre mi zarar geldi acaba dedim, müşürü denediler müşür sağlam. Başka müşür denediler durum aynı.
Acaba devirle mi alakalı diye düşündüm.  O da değil... 2750-3000 devirde devreye giriyor ama kontağı kapatana kadar durmadan sinyal veriyor.
Arabayı çalıştıryorum bir sorun yok...Devir 3000'e gelince başlıyor meret yeniden. Anlamadım. Ustada geç oldu misali pek bakmak istemedi. Malum -15 , -20 güneş batınca donuyor insan.
Fotolar kötü biliyorum ama bir an önce paylaşmak istedim.
     Bu arada jantlar gerçekten yalan...
     Şark Cephesinden Selamlar herkese.

37
Aracına iyi bak dostum. Onu koru ve insanların saçma yorumları olabilir bazen, bunlara da kulak asma. İyi bir tercih yapmışsın. Gönlüne göre olur umarım. Hoşgeldin aramıza.
 :)

38
Golf I / Ynt: Sizde Tanıdınızmı ?
« : 06 Ocak 2008, 01:11:34 »
Araba satmak kolay da vw satmak o kadar kolay olmuyor bence. O aracı da takip etmiştim warlock'un aracını da... İlanı olan oto restorasyondan sonra satılığa çıktı ben üzüldüm valla. Sen o kadar uğraş didin birisi gelsin ona fiyat biçsin keyfini sürsün.
Bazen görürsünüz evlerin bahçelerinde eski model ama satılamayan araçlar... İnsanlar kıyamaz satmaya, kullanamazlar da belki ama öyle yatar orada...
Benzinli ise etmez dizelse eder teorik olarak da yaptırmaya kalksa biri o aracı para değil ;ama sabrı ve sevgisi yeter mi acaba, ben bunu merak ederim...Sorulması gereken bu oluyor bazen

39
Asla ama fena parça değildi Burzum sana bişeyler çağrıştırmadı mı ? :)

40
Freestarter. İlginç oldu bu.  :D


Ama alternatif de düşünülebilir gerçekten iyi olmuş heralde freestyler dan geldi öyle

41
Evet biliyorum bu sitedeki paylaşımı ve samimiyeti gerçekten aylarca uğraştım ama üye olamadım bir türlü üyelik formu açılmıyordu.

Herkese ilgisinden ötürü teşekkürler tekrar...

42
Evet komik olmuş gerçekten de ;D
Arabamın fotolarını en kısa zamanda ekleyeceğim.
Bazı planlarım da var onunla ilgili yardımcı olacağınıza da gönülden inanıyorum.

Sayfa: 1 2 [3] 4