İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - deepdrastic

Sayfa: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 ... 24
43
Golf II / Ynt: tekleme gaz yememe (Yigilma)
« : 03 Aralık 2012, 06:16:03 »
Harbiden nazar değdirdik sonunda arabaya. :) Hocam pompa vs. demişsin.Yakıt sisteminde bir terslik olduğunu düşünüyorum.Yakıt ve ateşleme sistemini baştan sona kontrol et derim.Bu arada pompanın benzin yetiştirememesi gibi fazla benzin pompalaması da senin için kötü olabilir bence.Bir de acayip bir tespitte bulunayım.Hava filtresi kışın fazla emiyor olabilir mi?(Tamam tamam olamaz.) ;D

tespitler iyi ama ben bu isi bilincli sekilde halledicem insallah benzin basinci icin saat aldim bi gelsin takayim bakayim ayrica atesleme sistemi özellikle buji kablolari yazmistimya oksit yapmis oksit yaptimi degiscen oksiti temizle kullan olcak is degil ve dist kapagi onuda degismeli zaten dist kapagi degistiginde buji kablolarinida degismeli tevzi makarasinda kararsizim degiseyim mi kapakla beraber degisse daha mi akillica olur diye ikilemdeyim cok ta pahali bisi olmasa gerek

benzin konusunda dedigm gibi bu isi ölcüp kac bar basiyo sürerken kac bar vs bakmali ha diyip pompayi degistirmicem 250€ bosch 100€ baska bir marka ebayda da cesitli fiatlarda pompalar var 60-70€ diye gidiyor bunlar sifir tabi cikma pompada alinabilir

hava filtresi kisin fazla hava cekme olayi degilde zaten soguk hava dah az hacim kapladig icin dedigin dogru yaz aylarina göre fazla hava girer motora ama bu fazlalikta beraberinde 2-3hp getirir :D ama böyle bir bas agritici sorun yapmaz

ve bombayi patlatiyorum catch tank ve tepesindeki diyafram + altindaki hortum kulbütör kapagina ve bloka giren orjinali deforme oldugu icin alalim dedik cunki Z seklinde bir hortumu var  parcacida yok okey dedik vw ye gittik 160€ fiat cikti tek tek secebiliyorsun sirf hortum sirf tank veya sirf diyafram dedim sirf diyafram nekadar 48€ dedi bende kalsin hepsi dedim almadim kendim hortum yaptim mercedes A160 in su hortumlarindan bitanesinden kulbütör kapagi icin olana da T yaptim orjinal gibi de arabama taktim diyaframida kontrol ettim kacak vs de yapmiyo düzgün calisiyo 2 tane plastik ve sirf sekli var diye bir hortuma 160€ vermem imal ederim :D diyaframda ebayda cikma var hurdaliga gitsem 10-20€ tutar en fazla 30 tutsun

catch tankinin resmide geliyor hemen

44
Golf I / Ynt: mk2 td şanzımanı mk1 e uyarmı
« : 29 Kasım 2012, 20:30:31 »
vala uydurma islemi harbi sakat flanc kesilip digerine kaynatilacak yapabilecek ustadan ziyade düzgün yapabilecek usta bulman lazim akslari vs unutma bu islerle ugrasan biri lazim sana

45
Golf II / Ynt: tekleme gaz yememe (Yigilma)
« : 29 Kasım 2012, 18:18:18 »
kafayi yemek üzereyim yeterli donanimda yok ölcüp biceyim neye el atsam para
benzin filtresini degistirdim sonuc ayni uzun süre rolantide kalinca kalkista bile gaz yemiyo yigilma yapiyo

tak etti benzin pompasini söktüm icinde pislik vs süzgecinde bir anormallik mi var diyerek
eski filtre


buda pompanin durumu aslinda calisiyor ama basinc ile alakali bir problemi olabilir




bu resimde o pas gibi görünen yerler o kilifin cürümüs hale gelmesi aslinda onlar sadece leke degil baya delik gibi olmus cürükler fazla kurcalamadim onlardan sebep basinc düsüyorsa daha felaket hale gelmesin








buna benzer görüntü ile karsilasan varmi benzeri problem yasayan akismetreyi de denedim ilk basta iyi calisir gibi oldu sonrasi ayni

46
Otomobilim / Ynt: mk 2 den mk 3 gti geçiş yaptım
« : 29 Kasım 2012, 00:19:49 »
hmmmm tatli  :saygılar

47
Otomobilim / Ynt: Sonunda T3 lendik ...
« : 28 Kasım 2012, 01:05:14 »
aldin demek ha hayirli olsun

48
Golf II / Ynt: tekleme
« : 28 Kasım 2012, 00:57:55 »
benzin filtresini degistirdim biraz kullandim pompa sesi duyulur sekilde ugultu yapiyordu hava vs kalmistir diyip normal karsiladim cunki kutu icindeki benzini de bosalttim kumlu gibi pislikler cikti

biraz kullanip sonucu gözlöemledim eskiye nazaran pompa sesi baya belirgin geldi ve yigilma devam ediyordu yani bahsi gecen tekleme son care pompada

50
Golf II / Ynt: kalorifer temizlik ve rezistör tamiri
« : 26 Kasım 2012, 23:35:14 »
kücücük yer davut ne sigortasi :D en ufak sigorta basta da anlatigm gibi bu parca fan motoru yanmasin diye var o tel atmazsa fan yanar baska bisi olursa zaten fanin sigortasi var :D

51
Golf II / Ynt: mk2 gögüs hoparlörü
« : 26 Kasım 2012, 17:49:15 »
benimki doldu normal 10cm lik hoparlor var üsteki izgaralar kolayca sökülür ama hoparlor vidalarini sökmek zor topuz tornavida ile ugrasmali ön cam stres yapiyor en sevmedigim araba kiyilari :D


52
Golf II / Ynt: kalorifer temizlik ve rezistör tamiri
« : 26 Kasım 2012, 17:45:55 »
tesekkürler kullandigim tel asa yukari 4-5 amoer tasiyacak durumda bir zorlanma sonucu atmasi mümkün yaptigimdan beri kullaniyorum uzun yolculuktada sorun yasamadim islem calisiyor

53
Golf I / Ynt: mk1 ile bulgaristan
« : 25 Kasım 2012, 12:14:21 »
abicim sende uzun yolda kalma fobisi olacak ciddi arizalarla kaliyorsun birde bulgaristanda paspaslari yakmak ta iyi fikir balkan sogugu abi cok fena bilirim gecmis olsun

54
Golf I / Ynt: mk2 td şanzımanı mk1 e uyarmı
« : 25 Kasım 2012, 12:07:50 »
bu aralar herkezde bi sanziman muhabeti modunda 5 ileri sart abi :)
arastirmalarim ve ögrendigim seyleri sayayim uyumluluk konuisunda gerci arkadaslarda bir kismini yazmis cuk oturmayan farkli model sanzimanlarda flach uyumsuzlugu varsa eskisinden kesilip digerine kaynatiliyo vs bir ton is cikiyo yani cok tefferuatli bir ise dönüsüyo sonrasinda bunun aks uyumu var belki degismesi gerekebilir arkadaslarin dedigi gibi vites kolu baglantisi islemi gerekecektir ve tabikide debriyaj icinde bir uyumsuzluk söz konusu yani uymayan sanzimani uydurmak tam bir ugras olmaz diye bisi yok uydurulur güzelde olur okadar el atmisken oranlari hemen hemen ayni vites araliklari 6 ileri calismasi sahane de olabilir :D

birde sendeki motora mk2 sanzimani uyan vardir diye düsünüyorum cesit cesit sanziman farkli motor kodlari var benim mk2 nin motorlari ayni kodlari farkli olan 3 motor var 3F, 6n, NZ, motorlar ayni sanzimanlar da cuk olanindan ama vitesler farkli nz lerin hepsi sanirim 4 ileri 3F veya 6n ninkiler 5 ileri ve polo 2 de bulunan sanzimanlar


aracinin motor kodu üretim yili kac kv bilgilerini yaz birde ben bakayim 5 ileri cuk olacak sanziman varmi varsada tr de varmi yoksa bi sekil yapar burdan yollariz 12ay garantili revizyon görmüs sanzimanlar var fiatlari yüksek ama alacagin ne durumda belirsiz bir sanzimandan cok cok daha iyi durumda ben sahsen o tarz alma taraftariyim az kaldi iscilik parasini da biriktirdigimde 5ileri olacak 12 ay garantili olmasi seni pek baglamicak ama bu garanti olayi sanzimanin elden gecmis olmasi demek

55
Golf II / Ynt: MK 2 Gök Mavisi İlk Projemiz ....( DİESEL)
« : 24 Kasım 2012, 00:24:02 »
yalniz bunlardaki renk parlamasi kalin vernikten kaynaklaniyor busekilde canlilik icin kalin vernik hangi renge yapilirsa beyaz dahi cok canli durur :D

56
Golf II / Ynt: MK 2 Gök Mavisi İlk Projemiz ....( DİESEL)
« : 22 Kasım 2012, 22:11:49 »
öncelikle hayiri olsun baya isi var gibi görünüyor yapinca tadindan binilmez :D
pas konusunda arkadaslara katiliyorum hatta bende antipas ürün tavsiyesi alabilirim

pasli bölgeler vardi sirf astar ve boya kullandim havalarin sogumasi ile kabarmasi bir oldu bauhaus gibi yerlerden anti pas önerebilirmisiniz
elimde fiberli macun var polyester kullan vs de dediler sizin öneriniz nedir

Sayfa: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 ... 24