İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - infernaltr

Sayfa: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 ... 14
71
Polo 6N / Ynt: 1997 1.6 Atıker Safefast Lpg
« : 05 Ocak 2013, 00:23:27 »
kardeşim öncelikle geçmiş olsun inşallah sorunu bulursun belki saçma olacak ama bobinde sorun olabilir. bende şöyle bişey oldu araç tekleyerek çalışıyodu ustaya götürdüm buji kablosunun teki sorunlu dedi değiştirdik.sorun çözüldü.sonra bi akşam yolda araba stop etti.ne yaptıysam çalışmadı marş basıyo çalışmıyo arabayı bıraktım. ertesi sabah arabanın başına gittim tek marşta çalıştı sonra sorun düzeldi.bi gün arabayı yıkadım sabah marş basıyo çalışma yok. takviye falan yaptık derken bi ara çalıştı sonra yine denedim yine çalıştı. başka bi gün sabah araba marş basıyo çalışma yok ne yaptıysam çalışmadı. mecbur usta geldi öncesinde buji kablolarını faln takım olarak yeniledim fayda etmedi. usta ateşleme bobinini değiştirdi bastık tek marşta çalıştı. eski bobine baktım arka kısmında çatlak vardı tahminime göre oradan içeri nem alıyodu ve çalışmıyodu. kuruyunca yada bi şekilde düzeliyodu ama sorun bobinde çıktı. uzun oldu kusura bakma ama bi fikir verir belki. tekrar geçmiş olsun

Yardımınız için teşekkür ederim  sizin araçta lpg varmıydı ? bende sizin daha önce yaşadığınız sorunları yaşıyorum ama benimkisi durduğu yerde iken tek marşta çalışıyor sadece yolda giderken stop ediyor başka bir sorunum yok :-[  şuan buji kablosu değişti ve boğaz kelebeği temizlendi şimdilik stop etmiyor.  :-X  Bakalım bundan sonra stop edecek mi yarın uzun bir yolculuk yapacam tekrar yolda kalırsam Bobini tekrar kontrol ettirmekte fayda var , krank sensörü yada kontak termiği 3ünden biri  :tamamdir zaman gösterecek artık. Sorunu çözemezsek ,yetkili servise ve lpg servisine gidicem. Bu sorunu ustadan daha çok forumda ki Polo kullanıcıları çözer diye düşündüm... Bu yüzden servise gitmeyi düşünmüyorum şimdilik en son çare olacak  :-[Usta boğaz kelebeği , distribütör ne varsa değiştirecek boşu boşuna 1000 TL gidecek.   :saskin:

72
Polo 6N / Ynt: 1997 1.6 Atıker Safefast Lpg
« : 03 Ocak 2013, 21:01:34 »
stop'tan hemen sonra çalışıyordu, onda bi problem yoktu. sizdeki problem kesin ateşleme ise tamam diyeceğim yok inşallah sadece buji kabloları ile halledersiniz, küçük bir hatırlatmada yapayım buji kablusundaki çatlaklar bant ile tam anlamı ile kapanmayabilir çünkü bir önceki aracım tek nokta enjeksiyonlu idi ve lpg ateşlemesinin bir kablosunu soyarak buji kablosunun (plastiğin) yüzeyine sarmıştı lpg ustası dedim bende" bu uç neden boş nasıl ateşlyecek iletkene bağlamadın" diye o kabloya atlama yapar dedi gerçek işin erbabı böyle yapıyormuş uzun lafın kısası ilk fırsatta kabloları değiştirin kafanız rahat etsin, birde enjektörlerin yeri değişmiyorsa enjektörler ile buji dağılım kabloları arasına yanmaz bir yalıtkan koyun öyle deneyin.

Hocam bende ki problem büyük ihtimalle krank sensörü ve kontak termiğinde diye düşünüyorum. Bakalım şuan yolda stop etme sorunu yaşamıyorum eğer yine kalacak olursam bu parçalar değişecek en son olarak lpg taktırdığım yer çözecek artık. Lpg bayisine gittiğimde enjektörlerin yerini değiştirtmeye çalışıcam gidinceye kadar enjektör ile buji kabloları arasına kalın geniş lastik koydum bakalım sorunun çözülüp çözülmediğini zaman belirleyecek . :tamamdir

73
Polo 6N / Ynt: 1997 1.6 Atıker Safefast Lpg
« : 03 Ocak 2013, 01:25:52 »
ustat tespitin çok yerinde olmuş buarada  yapan ustada uğraşmam istememiş resmen çünkü enjektör manifolda nekadar yakın olursa yani lpgyi nakil eden borular nekadar yakın olursa performans okdr iyi olur senin gösterdiğin yer biraz uzak! bizim pololara lpg enjektörlerini yerleştirileceği en iyi yer motor üst kapak ile hava filtre kutusu arasıdır. yani şu resimde görülen buji kablolarının geçtiği yerdir. bence imkan varsa ne yap et bu bölgeye aldırt enjektörleri böylece lpg nakil boruları en fazla 7cm geçmez tabi önce buji kablolarından şupheleniyorsan önce tüm kabloları değiştir için rahat olsun, daha da önemlisi enjektörlerin kırmızı mı? eğer kırmızı ise kesinlikle siyah olan horizon enjektörlerle değiştir  hemen hemen 1 sene önce bende atiker taktırdım ve saat gibi olan aracım stop etmeye başladıtaki siyah horizon enjektörleri taktırana kadar ! lpg ustaları alakası yok dedi ısrarım üzerine zorla taktırdım ve sakın fark ücretide verme, ondan sonra olay çözüldü şuan maşallahı var. gecen sene yazdığım yazıyı aynen atıyorum;

Lpg takılalı 700 km oldu, 10 defa yolda kalmışımdır. Yolda seyir halinde gidiyorum araç stop ediyor ve 20 dakika bir daha çalışmıyor, marş motoru dönüyor bujilere elektrik gelmiyor, vurdurarak ta denedim yine çalışmıyor;  biraz bekledikten sonra tek marşta çalışıyor. Aracın performansında, devirinde sorun yok şimdilik ama bu can sıkıcı stop sorunu bitmiyor.

Yukarıdaki mesajımda krank sensörünü kontrol ettim diye yazmışım benim kontrol ettiğim sensör farklıymış bu değilmiş birde boğaz kelebeğini tekrar full temizlik ve adaptasyon yaptırdım. Buji kablosundaki kaçakları bantla kapattım, hatta bobinden distribütöre giden kabloda da kaçak varmış gece bakınca her yere kıvılcım gönderiyordu onuda komple bantladım artık buji kablosu takımı alıncaya kadar bu şekilde idare edicem..

Bunları yaptıktan sonra 40 km filan yaptım şehir içi stop sorunu yaşamadım.. Ama güvenemiyorum daha buji kablosu ve boğaz kelebeği ile bu sorunun düzeleceğini sanmıyorum her şeyi zaman gösterecek.

Enjektörlerim kırmızı farklı farklı bayilere sordum i senin sorun enjektörden olsa ateşleme kesilmez dedi ?

Sizde araç stop ettikten sonra marşa basınca çalışıyormuydu ? yoksa benim gibi 20 dakika filan bekliyormuydunuz ?

Zaten bundan sonra sadece krank sensörü ve kontak soketlerini kontrol ettirecem sorun yine düzelmezse. %99 Lpg kitinde montaj hatası var.  >:(

74
Polo 6N / Ynt: 1997 1.6 Atıker Safefast Lpg
« : 01 Ocak 2013, 02:26:08 »

Aracımın İmmobilizer dahil , boğaz kelebeği , bujiler , buji kablosu , endüksiyon bobini , distribütör , Krank sensörü , seloneid valfi , motor beyni herşeyini kontrol ettim.  :saskin:

Sadece 1 tane buji kablosunda çatlak gördüm onu bantladım, çatlak olan buji kablosu ile lpg enjektör ve kabloları bitişik duruyor yani atiker enjektörleri distribütörün hemen arkasına montaj yapmışlar . Bugün çok ters yerde kaldım araç 20 dakika çalışmadı kavşakta parelel şekilde kaldım ben olduğum için tır dönemedi anayolu kapattı. Neyseki bir kaç kişi yardım etti aracı kenara çekebildik   :-[

Sorunu bulmak için aracı çalıştırdım , araç çalışırken distribütör tarafındaki 1. buji kablosunu söktüm zaten kablo lpg enjektörlerinin yanında olduğu için şans eseriçatlak olan buji kablosunu çıkartırken hemen yanındaki lpg enjektör kablolarına rasgele kıvılcım gönderdi ve araç ardından yolda kaldığım gibi stop etti ve  bir daha çalışmadı.  :o

Sizce bu şans eseri tespitim sorunun sebebi olabilir mi ? Yolda giderken buji kablosundaki çatlak hemen arkasındaki lpg enjektörlerine yada kablolarına kıvılcım göndermesi yolda kalma sebebi olabilir mi ? Bunu buji kablosunu değiştirdikten sonra öğreneceğim bakalım sorunum düzelecek mi ? Cumartesiye kadar.


75
Polo 6N / Ynt: 1997 1.6 Atıker Safefast Lpg
« : 31 Aralık 2012, 01:21:25 »
Daha önce sorunun lpg sistemi ile ilgisi yok demiştim ama yanılmışım. :-X

Araç stop etmeye devam etti, stop edince benzinde veya lpg de çalışmıyor bir kaç denemede çalışıyor ancak :-\

Atiker lpg taktırmadan önce 1 gün bile yolda kalmıyorken , sistemi taktırdıktan sonra her yolculuğumda yolda kalmaya başladım.  :'(

Bana kalırsa sorunun temel nedeni montajı yapan yer düzgün montaj edemedikleri için araç stop edip duruyor . Cumartesi günü aracı göstermeye gidicem , sorunu düzeltemezler ise ne yapabilirim ?

Daha önce stop etmeyen araç benzinde - lpgde stop eder hale geldi ,araçta sorun olsaydı zaten daha önce stop eder dururdu. Kesinlikle montaj hatası ya da ayar hatası mevcut .   >:(

76
Polo 6N2 / Ynt: POLO LPG TÜKETİMİ
« : 30 Aralık 2012, 18:29:32 »
yorum yazan arkadaşlara. teşekkür ederim. bugün yine bir ayar yaptırdım. bakalım ilerleyen zamanlarda sonucu göreceğiz.

Hiçbir araç bu kadar yakmaz ?  bide 1.4 motor ise arkadaşımda sizin araçtan var 20 kuruş civarı yakıyor daha az yaktığıda oluyor. Benim 1.6 25 kuruş yakıyorum.

77
Polo 6N / Ynt: 6n orjinal buji?
« : 30 Aralık 2012, 01:46:59 »
Ben servisten almıştım 30 TL ye 3 tırnaklı ngk orijinal buji . Resimdeki kutunun aynısı


78
Daha önce tavanı ıslak bezle sildiğim için komple sarkmıştı , tavanı söktüm. Döşemeciden orijinal rengine benzeyen kumaş aldım. Kumaş 28 TL , döşemeciye sordum hangi yapıştırıcıyla kullanmalıyım diye . Patex Kontakt yapıştırıcı al dedi 1 kilo ama bulamadığım için 750 gramından almak zorunda kaldım 20 TL idi. Sonuç olarak 750 gram yapıştırıcı zar zor yetti bol bol süremedim  :( ama sorun yok şimdilik.  :tamamdir
 Döşemeci ile 150 TL ye anlaşmıştım vazgeçtim  :D

79
Bende Atiker Safefast kırmızı enjektörlü sistem var , lpg takıldıktan sonra stop problemi yaşamaya başladım ?

Hatta servisle tartıştım , aracım stop edince  benzinde de çalışmıyor. tüpte de çalışmıyor.. Bu sorun atikerden taktıktan sonra meydana gelmeye başladı sizce sorun nerede olabilir ?

Kırmızı enjektör sorun olsa araç benzinde de çalışır ?

80
Polo 9N2 - 9N3 / Ynt: polo hız sorunu
« : 28 Aralık 2012, 00:02:50 »
Ben 195 km hıza çıkmıştım benim aracımda 180 den sonra kadran çalışmıyor nedense  :p
180 den sonra kadran çalışmıyorsa ? 195 e çıktığını nerden biliyorsun diyorsanız ?  arkadaşımın arabası passat hız sabitleyici ile 200 ile gidiyordu ve yan yanaydık.  :D

Sonuç olarak bu derece ufak kasa araçlar için bu hızlar çok tehlikelidir, gider mi gider ancak acil bir durumda Allaha emanet olunur  :-\

Aracım 1.6 6N

81
Polen filtresine gelen havanın kaynağını incelemek lazım oraya motor ısısı , motora yapışan yağların yanma kokusu giriyor olabilir bütün pololarda bu sorun var.

82
Merhaba arkadaşlar benim 98 model polo classic aracım var 1600 motor 100 beygir AFT motor.Aracımda kronik stop etme sorunu var.Boğaz kelebeğini değiştirmeden önce ışıklara geldiğimde araç yavaşladıgında yolda giderken aniden stop ediyordu ve ilk marşta araba çalısmıyordu.Serviste boğaz kelebeği dediler değiştirdim yolda giderken stop etme sorunu kalktı.Fakat araba bazen 10 15 km gidip stop ettikten markette alıs veriş yaptıktan sonra kontoğa bastıgımda marş almıyor nedense elektrik panosundaki roleleri oynayınca çalısıyor ama.bunu servise söyledim yakıt pompası rolesinin arızalı oldugunu söylediler onuda değiştirdim 30 numaralı role hemde orjinaliyle almanyadan geldi parça taktık ilk 2 hafta iyiydi sonra yine aynı sorun bazen sabahları kontaga bastıgımda yine çalısıp hemen stop etme sorunu devam etti.Araba çalısıyor ayagını gazdan çektin mi bi anda stop ediyor.Halen sigorta panelindeki roleleri oynadım mı düzeliyor.Araba çalıstıktan sonra yolda giderken stop etme sorunu ortadan kalktı ama.Bu sorunu çözemediler bi türlü elektrik panosu komple söküp dağıttılar hiç bir sorun olmadıgını söylediler lamb sensörüne baktılar ondada sorun yok dediler.Yakıt pompasında sorun yok dediler.Trigeri ateşleme bobini bujileri herşeyi orjinaliyle değişti hala aynı sorun devam ediyor.Beynindendir dediler 5 tane beyin denediler hala aynı birtürlü bulamıyorlar sorunu kafayı yiyecem artık neden yapabilir bunu sizden yardım almak istedim.Yardımcı olursanız çok sevinirim

Aynı sorun bende de var. Distribütörü temizledim son 1 haftadır stop sorunu yaşamıyorum ancak bugün 2 saniye yolda giderken stop etti tekrar düzeldi.

1.Bobin ve bobine giren-çıkan kablolar
2.Distribütör
3.Krank Sensörü

Şuan hiçbir parça değişimi yapmadım ancak bir daha yolda kalırsam ateşleme bobinini ve buji kablolarını değiştirecem. Yine sorun düzelmezse distribütör kömürü değişecek  sonra da krank sensörü  :-\



Aracım 132bin kmde.

83
Polo 6R / Ynt: 7 ileri dsg den çok çok çok uzak durun
« : 27 Aralık 2012, 23:35:23 »
Almanyada ki bir tanıdığım alman markaların Türkiye gibi ülkelere araçların kötüsünü gönderiyor demişti inanmadım , inanmıyorum da doğruluğu tartışılabilir  :-X

84
Polo 6N / Ynt: buda benim machina (:
« : 27 Aralık 2012, 23:07:10 »
Başka konu açmayı gerek duymadım  :) araç nasıl olmuş  :saygılar



Farlar: Audi S8 2013
Üst Panjur: Audi A3
Alt Panjur: Jaguar XKR 5
Sisler: Audi S8 2007

 :sevgi:

Sayfa: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 ... 14