İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - infernaltr

Sayfa: 1 ... 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ... 14
85
Denizli Manisa arası 34 kuruş yakmıştım benzinde 1 ay önce  :-X Lpgde daha uzun yol testi yapmadım ama 25 kuruşun altında yakacağı kesin.

86
Polo 6N / Ynt: triger kayışı kaç km de değişir
« : 27 Aralık 2012, 22:56:48 »
konu eski ama cevap yazıyım kayış kopmaz kayış gözle baksan bile yeni gibi durur niye 4 yıl ve ya 90,000 km  kayışı ceviren rulman var yani bilye kayışın istersen sıfır olsun o bilyenin ömrü var o bilye kitllediği zaman aniden kayışı koparır mevzu bu arkadaşlar kayışa bakarak yanılmayın

Kayışın olduğu yerden bilye sesi geliyor ama nerenin bilyesi belli değil , ustaya baktırmak lazım  ???

Triger kayışını ve bilyesini dişlileri hiç oynatmadan kendimiz değiştirebilirmiyiz  8) yapmadığım bir bu kaldı  >:D

87
Polo 6N / Ynt: triger kayışı kaç km de değişir
« : 27 Aralık 2012, 01:15:42 »
Hocam konu nerdeyse 2 yıl önce açılmış  :D

Yeni konu açmaya gerek duymadım , triger kayışı kopması yüzünden 6n sahibi bir arkadaşımın 1500 TL masraf çıkmıştı motorunda  ??? Bende tedirgin oluyorum en son ne zaman değiştiğini bilmediğim için  :-\

Kayışın ömrünün bitip bitmediğini nasıl anlayabiliriz sadece çatlağa bakmak yeterli mi ki  ::)

88
Polo 6N / Ynt: triger kayışı kaç km de değişir
« : 27 Aralık 2012, 00:37:07 »
Arkadaşlar ikinci el araçlarda kayışın ne zaman değiştiği belli olmaz ben triger kayışının üstünde herhangi bir çatlak görmüyorum değiştirmeye gerek yok o zaman ?

89
Polo 6N / Ynt: sol ön tekerden ses geliyor !!
« : 25 Aralık 2012, 16:58:53 »
hareket halindeyken ses çıkarıyor anlayamadım  :(

tak-tak-tak diye çıkıyorsa rot başlarındandır   :-X aynı ses bende de çıkıyor çünkü rot başında boşluk var teker ile bağlantı yerinde. Elinle kontrol edersen anlarsın seninkinde de boşluk olmalı.  :-[

90
Polo 6N / Ynt: sol ön tekerden ses geliyor !!
« : 25 Aralık 2012, 15:29:12 »
Hareket halindeyken mi yoksa durduğu yerde mi ses çıkıyor ?


Rot başları ya da direksiyon pompası diye düşünüyorum

91
Polo 6N / Ynt: el freni lambam sönmüyor!!
« : 25 Aralık 2012, 14:50:16 »
yusuf  kardeş bn acıpayamda oturuyorum. denizlide bildiğin çıkma polo parçası satan yer var mı ?? :)

Hiç araştırmadım satan yerler muhakkak vardır ama nerede satıldığını bende bilmiyorum  :)

92
s.a.
arkadaşlar 98 düz vites polomun şanzımanını çıkmasıyla değiştirdi usta çekişte ve performansta artış oldu fakat aklıma takılanlar var;
1.yakıt 20 krş (ş. arası) tan 30 krşa yükseldi, normalmi?
2. Araç 5. viteste 100 le giderken motor devri 3800-3900 arasında oluyor normalmi?  
bunları ustaya söyledim performans artıyo yakar dedi, devir yükselmesi için devirli şanzıman olabilir falan dedi ama ben bişi anlamadım
Fikri olan arkadaşlar yorum yaparsa sevinirim.

3800 diyorsunuz hiçbir araç kolay kolay 100 le giderken 3800 çevirmez sizin araçta sorun olabilir. Ayrıca lastik ebatlarıyla oynadıysanız devir tam göstermez.

Ben orijinal jant ölçülerini kullanıyorum. Aracım 1.6 AEE HB. 2binbeşyüz devirde 90,  3bin devirde hız 120 gösteriyor.

93
Polo 6N / Ynt: el freni lambam sönmüyor!!
« : 25 Aralık 2012, 14:16:30 »
arkadaşlar son 10 gündür el freni lambam yanıyor. bazen sönüyor muhtemelen sorun nerde olabilir lütfen yardım edin birde vizede sorun olur mu bu ışık ??

Fren hidroliğin eksik değilse , müşür takılı kalmış ya da arızalanmış olabilir

94
Polo 6N / Ynt: debriyaj çok sert
« : 25 Aralık 2012, 02:19:57 »
debriyaj benimkiside sert ben çok fark etmiyorum ama başkası bu aracı kullanınca çok sert diyor  :)

95
Polo 6N / Ynt: Termostad Sorunsali
« : 25 Aralık 2012, 02:00:27 »
3-4 aydır ben böyle kullanıyorum daha öncesınde nekadar termostat acık kullanıldı bilmiyorum ama galiba önumdekı gunlerde taktırsam ıyı olacak.

Termostat açık olduğu için 5 - 6 tane termostat parası cebinden çıkacak çünkü motor ısınmadığı için çok yakacak. Bu kış ayında değiştirmenizi tavsiye ederim kendiniz bile değiştirebilirsiniz çok pahalı bir şey değil. :tamamdir

96
Polo 6N / Ynt: 1997 1.6 Atıker Safefast Lpg
« : 24 Aralık 2012, 17:43:22 »
Sağolun arkadaşlar

Distribütörü temizledikten ve elektrik temas eden yerlerini zımparaladıktan sonra şuan stop etme problemi yaşamıyorum.. Bugün aracı fazla deneme fırsatım olmadı ilerleyen günlerde gelişmeleri yazarım. Şuan için distribütör ile sorunum yok eğer yine yolda kalırsam. İlk olarak Bobin , Krank sensörü ve son olarakta beyinden şüpheleniyorum. Umarım beyin arızası yoktur  :-\ bu sorunu gerçekten bulmak zor..

Ustaya götürsem bin liradan aşağı kurtulamazdım boğaz kelebeği dahil bütün parçalarını değiştirirdi bu araçtan anlayan usta yok buralarda  :(

Aracım 132bin kmde.



97
Polo 6N / Ynt: Termostad Sorunsali
« : 23 Aralık 2012, 17:28:34 »
benim arabadada aynı problem var parçalara bakıyorum elektirikli mişürlü satılıyor pek anlamam ama sadece termostat alıp taktırabılıyormuyuz?
benim arabadada aynı problem var parçalara bakıyorum elektirikli mişürlü satılıyor pek anlamam ama sadece termostat alıp taktırabılıyormuyuz?

Sadece bu parçayı değiştireceksin, diğer aksamında arıza olduğunu sanmıyorum..


98
Polo 6N / Ynt: 1997 1.6 Atıker Safefast Lpg
« : 23 Aralık 2012, 17:17:03 »
Kardesim lpg taktiktan sonra bizim arabalarda gercekten ince bi ayar istiyor taktirdigin yere git sorun duzelmezse baska bir yerde baktir stop ediyor deyince fazla ugrasmadan lpg oranini arttiriyorlar bu seferde cok yakiyorsun burdaki butun arkadaslarinda dedigi gibi lpg de markadan cok iscilik baslibasina onemli saygilar
Hocam bende stop etme gıbı bı sorun oluşmadı.

Aracı alalı 1,5 yıl sene oldu benzinde hiç yolda kalmamıştım araç lpg taktıktan sonra yolda kalmaya başladı, dün yolda kaldığımda yargısız infaz yaparak lpgyi takan usta ile tartıştım. Ama sorun lpgden değilmiş?

Yolda giderken aniden araç stop ediyordu baze çalışıyordu bazen geç çalışıyordu dün hiç çalışmadı 10 dk uğraştım.. Bu sorun anayolda seyir halindeyken oluyor.

-Aracımda takım çantası olduğu için hava filtresini söktüm buji kablosunun birini motora tuttum marşa basınca elektrik gelmiyordu buji kablosuna.
-Bobini söktüm , çıkardım temizledim taktım araç yine çalışmadı
-Buji kablolarını komple söktüm ardından distribütörü söktüm parçaladım gece gece içindeki mili , kömürü vs zımparam vardı temizledim.
-Araç ondan sonra çalıştı ancak hemen stop etti. Buji kablolarının sıralamasını yalnış takmışım, takarken 1-2-3-4  sıralamasında taktım ama öyle değilmiş sonra 1-3-2-4 olarak taktım bu sefer araç sorunsuz şekilde çalıştı.
-Araç bugünde yolda giderken elektrik kesti.
-Sonuç olarak sorun lpg sisteminde değil  :tamamdir

Sorun büyük ihtimalle Distribütör , Buji Kabloları ve Bobinde.. Sırasıyla buji kablolarını ve bobini değiştirecem sorunum düzelmezse , distribütör elektrikçiye gidecek. Üstündeki parça fabrikadan beri değişmemiş , araçlarda fazla yakıt , rolanti düzensizliği , sağlıklı çalışma bu parçadan kaynaklanıyor . Sıfırı 600 TL diye biliyorum tamir ettirmekten başka şansım yok  :tamamdir

Sayfa: 1 ... 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ... 14