İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - enesandic

Sayfa: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 ... 13
57
Golf V / Ynt: Aracınız lpg ye kaç derecede Geçiyor
« : 23 Şubat 2012, 22:00:30 »
lpg regülatör basıncın düşük olablir ona baktır biraz artır sonra kalibrasyon yaptır fakat sıfırdan kalibrasyon beyindeki tüm ayarları sildir, geçiş ısısını 40 yaptır büyük ihtimalle yok olur ben hallettim baya uğraştık ama  olayı çödüm yani   lpg ni ipragazdan-milangazdan falan alma ben aldım acayip vuruntu yaptırıyor propanı düşük olabilir shell den al dene en azından (tabi önce ilk dediklerimi yaptır )

çok yüksek ihtimalle olayın hallolmuş olacaktır

58
Golf V / Ynt: Aracınız lpg ye kaç derecede Geçiyor
« : 22 Şubat 2012, 23:16:42 »
yahu bu lpg regülatör çıkış basıncının kaç olması gerektiğni kimse bilmiyormu?

59
Golf V / Ynt: Aracınız lpg ye kaç derecede Geçiyor
« : 22 Şubat 2012, 23:15:54 »
Alıntı
benim araç (6N2 polo BRC sıralı) 30C de geçiyor ama hava aşırı soğuksa geceden hararet normal seviyesine gelmeye yakın 80C gibi bi değerde geçiyor lpgye

hocam o biraz fazla gibi geldi bana   o derecelere kadar çoktan geçmiş olması gerekir gerçi klimatronik diagnostik ekranından tam kaç derecede geçtiğini görebilirsin motor sıcaklığı dijital olrak var orda    peki   ilk lpg ye geçtiiniz anda vites aralarında vuruntu oluyormu gaza veya düşük devirle gitmeye çalışırsanız araba sallantı yapıyormu?

60
Golf V / Ynt: Aracınız lpg ye kaç derecede Geçiyor
« : 20 Şubat 2012, 22:11:56 »
30 dereceydi benim ilk yürütme esnasında biraz silkeleniyordu az gaza basarsam sanki, araba bende 40 yaptım şimdi daha iyi fakat çok benizn yanıyor haliyle   peki  regülatör gaz basıncının kaç olması gerektiğini biliyormusunuz ?  burda doğru dürüst lpg ustası yok ellerine kalan yandı yani ?

regülatör gaz çıkış basıncının kaç olması gerektiğinide öğrenirsem uğraşmamış olucam burdakilerle kendim söyleyip yaptırıcam  benim ayar 0,90  düşükmü normalmi?

61
Golf V / Ynt: lütfen yardım
« : 19 Şubat 2012, 11:43:08 »
fiyatı yüksek satıcnının yazdıklarına bakılırsa çok düzgün arabada değil  km fazla jantları değişmiş sebebini sormak lazım  fsı araç  büyük bir olumsuzluk ve lpg takılmış odaha büyük sorun olabilir  bence vazgeç

62
lpg regülatör çıkış basıncının standart bir değeri varmı yada golf5 102 hp için varsa ayarı ne olmalı     benim aracı   ilk ayarı çok düşük diyerek bir usta yükseltti ayarını ilk ayarını bilmiyorum 1,02 yaptı   araç  motor soğukken zengin karışımdan rölenti tutturamıyırdu  onu şimdi ben 0,90 yaptırdım acaba dorğumu oldu   yada sizin aracınızın bacıncı kaçta çalışıyor  biraz çekiş düştü gibi sanki

63
Golf V / Ynt: Sis farları.
« : 11 Şubat 2012, 01:45:03 »
yerinde olsam orjinalin aynısını takardım diğerleri sırıtır emin ol , benim birinin camı çatladı :-\

64
Golf V / Aracınız lpg ye kaç derecede Geçiyor
« : 11 Şubat 2012, 01:21:06 »
Arkadaşlar geçenlerde kış soğukları sebebi ile gaz ayarımı biraz açtırdım o ara usta galiba geçiş ısısı ilede oynadı sordum sonra yoo öyleydi önceden galiba dedi kendiside hatırlamadı herhalde

arabanın gizli menüden gördüğüm sıcalığa göre eskiden tam 40 derecede geçerdi şimdi 50 derecede geçiyor 

sizin bu konuda tecrübeniz varmı veya kaç dereceye ayarlı olduğunu bilyormusunuz?

65
Golf V / Ynt: Tsi ye Uzman cevapları aranıyor
« : 26 Ocak 2012, 18:30:16 »
Alıntı
Motor sıcaklığı dediğimiz şey zaten motor soğutma suyu sıcaklığıdır.

evet  okadar düşük sıcaklıkları normalde hararet göstergesi göstermediğinden klimatronik diagnostikte   19-1 koduna  karşılık gelen motor soğutma sıvısı sıcaklığı diye geçen sıcaklıktan bakıyorum herhalde oda arabanın hararet göstergesi ile yakın yerden alıyordur fakay şöyle bir durumda var aslında anolog ibre (sürücü panelindeki)90 gösterirken  dijital sıcaklık 80 dolayında oluyor ben bazen o sıkcaklık açık geziyorum 82 dereceyi geçmedi hiç  75-80 arası geziyor sürekli  ama  paneldeki sıcalık hep 90  duruyor servise sordum   kullanıcının dikkatini çekmesin diye sıcaklık normal aralığın içerisindeyken 90 gösterir dedi  bilemiyorum nekadar  doğru (hararet sensörüm yeni değişti)

66
Golf V / Ynt: Tsi ye Uzman cevapları aranıyor
« : 25 Ocak 2012, 19:46:39 »
bende ilk çalışma için şunu fark ettim mesela  motor ısısı  15-20 derece  civarında ise  ilk start ta 1100-1200 civarı devirle çalışıyor sonra düşüyor fakat motor 4-5 derece civarında ise  900 üzerine çıkmıyor(motor çok soğukken  yavaşça ısıtmak için galiba)  (motor ısısı dediğim klimatroniğin gösterdiği soğutma suyu sıcaklığı ki buda zaten sabaha kadar yatmış bir arabada motor sıcaklığına eşittir )

67
Golf V / Ynt: Jant+Lastik+Yay Konusunda Yardım!!!
« : 11 Ocak 2012, 23:44:42 »
araban ne renk?

68
Golf IV / Ynt: hararet 90 da durması normal mi?
« : 08 Ocak 2012, 22:26:26 »
mekanik ibre motor sıcaklığı  80 ile 90 derecelerin arasında iken  hep sabit 90 gösterir eğer kullanmasını bilyorsanız klimatronik diagnostik ekranından aslında size gösterilen sıcaklıkla motor sıcaklığının aynı olmadığını görürsünüz  dijital olarak klimatronik ekranından tam dijital olarak sıcaklık değerlerini görebilirsiniz   

motorun 80-90 civarı derecelerde durması yakıt-peformans için en ideal sıcaklıktır motor o sıcaklığa gelene kadar fazla yakıt harcar  hatta motor soğukken kışın ilk start ettiğinizde arabayı yürütürseniz  ilk 1 km yolu 100 km de 70 litre ortalaması ile alır buda çok yüksek bir rakamdır   

69
Ben Cd çaların lazer gözünü temizlemek için 2 defa söktüm  yani lazım oluyor bence izleyin

Sayfa: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 ... 13