İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - battal gazi

Sayfa: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 ... 20
43
Golf V / Ynt: Yeni Mercedes A Serisi
« : 29 Kasım 2012, 18:44:14 »
Çok şık bir araç.

44
Golf VI / Ynt: 1.4 TSI Comfortline 2009-2010 model golf 6
« : 26 Kasım 2012, 09:29:33 »
Islak olan yağlı tabir ettiğimiz dsg'lerde belirttiğiniz sesler asla gelmiyor,belirttiğiniz şikayetler kuru dsg'lere ait,benim aracımda geçen yıl mekatronik değişti 100 binde o da benden önceki sahibinin kusuru idi ben kanımca bu rakamın en az 2 katı mesafede kullanıldıktan sonra dahi sorun çıkarmıyacağını hesaplıyorum.
kavrama ve mekatroniğin toplam fiyatı 8 bin tl sanırım doğuş otoda işçiliği ile birlikte,sade mekatronik 5 bin civarı,eğer bu işi dışarıda yapcak ustalar olursa bu rakamlar çok daha aşşağı düşer,istanbulda bu tamiratı yapan yerler olduğu belirtiliyor yetkili servis dışında,sanırım 25 bin tl dediğiniz rakamlar gerçeği yansıtmıyor gibi.Akrabam golf 6 highline 7 ileri kuru dsg aracında hem kavrama hem mekatronik değiştirdi bu rakamlara,komple şanzumanın fiyatı o ise bilemiyeceğim ama komple şanzuman değiştirenede rastlamdım var ise bilemiyeceğim.

45
Golf VI / Ynt: 1.4 TSI Comfortline 2009-2010 model golf 6
« : 25 Kasım 2012, 09:10:51 »
Sen bir dsg kullansanda bir tadını alsan aklına hiç bir şey gelmez,manuelden daha seri vites değişimi ve çift kavrama sayesinde güç kaybı yaşamadan sarsıntı olmadan elektrikli otolar gibi yağ gibi akan vites değişimleri,daha önceden kullanılmış tüm otomatik şanzumanlardan farklı olan bu sistem insanı kendine hasta ediyor,eğer eski sistem şanzumanlar olsa idi otomatiğe hiç girmezdim,ama dsg şu anda en iyi şanzuman,mesala,şimdi aracımı satcak olsam yeni araçlarda ıslak olarak üretilen bildiğim tiguan 1.4 tsı 150 hp tubo&kompressor  6 ileri ıslak dsg,birde passatın 6 ileri 2.0 tdı motorlarındaki ıslak dsg'sini alırdım.

46
Golf VI / Ynt: 1.4 TSI Comfortline 2009-2010 model golf 6
« : 24 Kasım 2012, 23:03:44 »
Şurada bir ayrım var;Kesinlikle 1.4 tsi 122 hp tek turbo aracı kötülemiyorum zaten bunu yapamam çünkü o aracında performansını bilen birisiyim fakat şu bir gerçek  wolksvagenin sitesinde bu motorla en iyi derecenin 2. lik olduğu yazıyor,3 yıl üst üste 1.4 tsi 140 hp ve 1.4 tsi 170 hp turbo ve kompressor beslemeli çift şarjlı motorları ile golf ve jetta ile 1.lik kazanmıştır,ayrıca diğer çift şarjlı motorları ilede ardına 2 yıl daha birincilik elde ederek Volkswagen toplamda 5 yıl çift şarjlı yani turbo ve kompressor beslemeli motorları ile 1. lik elde etmiştir.(Kaynak Volkswagen türkiye)Tsı bir devrimdir,her türlüsü sınıfında en başarılılardandır.
Ayrıca dsg'nin hangisinden daha fazla veyahut daha az durmasınıda belirtirseniz daha aydınlatıcı olur,bugün bugatti veyrondada halen yağlı dsg'nin 8 ilerisi kullanılmaktadır,dsg'nin bir sürü versiyonu ve dayanıklılık ölçülerine göre sınıflandırmaları vardır,dsg'den uzak durmadan önce kullanımı hakkındada detaylar vermekte gerekir; lambalarda frene tam basılarak aracın 1. vites dişlilerinin zorlanmasının önüne geçerek yıpranmasını azaltmak,yokuşlarda dsg'nin geri kaçmaması auto hold özelliğinin deverye girip geri kaçmayı önleyebilmesi için emniyet kemerlerinin takılı olması yağ bakımlarını aksatmadan yağ ve filtresinin uygun kodlu olanla değiştirilmesi,aracın fabrika verilerinin üstünde yük taşımadan şanzumanın ağırlık kapasitesinin zorlanmaması gibi bunlarda belirtilmeli tabiki.İyi bir kullanıcıda dsg nin ıslak versiyonlarında ıslak 6 ve ıslak 7 ilerilerinde kolayca sorun oluşabileceğini düşünmüyorum.Dsg'nin kuruları yani 1,5 litre alan 7 ileri olan tipler biraz daha az dayanıklı,çok güzel şanzumanlar ama şimdi biraz düzeltmişler amcamda 2012 model cc var 1.4 tsi 160 hp 240 tork turbo&kompressor 7 ileri kuru tip 1,5 litre yağlı versiyon gayet iyi şimdilik sorunda yok sanırım kuru dsgleri toparladılar bayağı.

47
Jetta V / Jetta V silecek değişimi
« : 24 Kasım 2012, 22:55:26 »
Arkadaşlar bugün aracımın sileceklerini değiştirdim.Biliyorsunuz jetta V'lerde sileceği diğer araçlardaki gibi kaldıramıyoruz direk,bu modeller böyle üretilmiş bir kanıya göre rüzgardan etkilenmemesi için bu şekilde yapıldığı söyleniyor,gerçi çalıştıktan sonra silecek iyice gömülüyor aşşağı,her neyse nasıl değiştirdiğimi belirteyim.
İlk olarak aracın kontağını takıp çeviriyoruz ışıkların sönmesini bekliyoruz,ardından kontağı kapatıyoruz,kontak kapalı durumda iken silecek kolunu en alta getirip bırakıyoruz,silecekler yukarı çıkıyor(meydana çıkıyor) ardından zaten orda belli oluyor kips gibi bir düğme var ona basıyoruzyarıya kadar o şekilde çıkıyor,sonrasında silecek lastiğini sola döndürerek çekip alıyoruz,boşalan yuvaya aynı şekilde yenisini yerleştiriyoruz.

Orjinali yetkili serviste çifti 80 tl,parçacıda ise orjinali 55 tl,yan sanayisi 30 tl ama işçiliği kaliteli,ben yan sanayisini tercih ettim ve 30 tl'ye aldım.(aracımın  kapalı garajı olduğu için pek yıpranma payı yok o yüzden yan sanayi aldım.(yağmur,kar,güneş görmüyor.))

Not:Ayrıca bu yıkamacılık yapan firmaların çoğu bunun böyle yapıldığını bilmiyor kaputun uc kısmını çiziyor zorlayıp umarım onlarda bunun yöntemini bir gün öğrenip işlerinin ehli olurlar.

48
Artık fsi'lere lpg uygulanabiliyor,3 firma şu anda bunu yapıyor ileride bu sayı artacaktır elbet,forumda ecu38(ercan) isimli arkadaşımız taktırmış fsi golfüne gayet iyi olduğunu bildiriyor golf V başlığında bulabilirsiniz.

49
Golf VI / Ynt: 1.4 TSI Comfortline 2009-2010 model golf 6
« : 23 Kasım 2012, 09:30:23 »
1.4 TSİ 122 HP 16 Valf 200 Tork tek turbo ekonomi ve orta performans
1.4 tsi 160 hp 16 valf  turbo&kompressor 240 tork yüksek performansa göre ekonomi

Artık bu tsi'ler lpg takılabildiği(vialle,prins,brc)düşünüldüğünde 160 hp daha iyi gibi.Donanım olarak varsa paranız highline tavsiye ederim çok kaliteli.

50
2003-2004 vectra olabilir,golf,bora 2002-2003 olabilir.
Seat ibiza 2010-2011 olabilir.

51
Golf VI / Ynt: dod otonun kurnazlığı
« : 19 Kasım 2012, 16:28:35 »
Bu mesele sadece bahsedilen firma için değil sıfır araca takasa girmek istediğiniz her bayide karşılaşacağınız bir politika o yüzden satıp almak en mantıklısı çok yüksek kar marjlarıyla aldıkları araçları tüm firmalar satıyor.

52
Golf IV / Ynt: antifriz değişimi
« : 18 Kasım 2012, 18:24:23 »
Kırmızı antifirizin diğerlerine göre daha uzun ömürlü olduğu doğrudur,derecesine ölçülüp bakılıp ölçülmesi gerekir ona göre karar verilir,lirlenmişsede değişmesi gerekir.

53
Bentley, Bugatti ve Lamborghini / Ynt: Bugatti veyron 1001Ps
« : 18 Kasım 2012, 11:29:08 »
Bu araç muhteşem,teknolojinin şu anki doruk noktası,dsg'nin ağabeyi Volkswagen bu hızla giderse mercedes benz'i geride bırakacak kaliteli araçta.

54
Arkadaşım 1.6 fsi tiptronic comfortlıne golf'ünü sattı,onun aracından 30 tl karşılığında aldım. Serviste aynı ürün 60 tl. e baydan yurt dışından getirmek 40 tl'ye yaklaşıyor orjinal mi o da belli değil teşekkürler ilgilenenler için,konu kapanabilir.

55
Golf 4 çok iyi bir araçtır fakat artık yüzü eskimeye başladı,eskinin yenisi olmaz golf VI HİGHLİNE DONANIM+ Sanruf vardı dsg akrabamda sattı accord aldı çok manyak bir arabaydı iç ışıklandırmalar dış tasarım.

56
Golf V / Ynt: golf motor konusunda kafa karışıklığı.
« : 17 Kasım 2012, 18:16:39 »
2009 2010 model golf arıyorum 1.6 midline tour a bakıyorum 6 kasa trendline 8valf olduğunu biliyorum.2009 serisi midline primline, tour larda 8valf midir
1.6 102 hp olan motorların hepsi 8 valftir,aynı motor passattada kullanılmaktadır fakat bu motor performans değil ekonomik olarak tercih edilir.

Sayfa: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 ... 20