İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - KAAN60

Sayfa: 1 ... 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ... 47
85
Polo 6K (Classic) / Ynt: Mugen tipi cam rüzgarlığı
« : 22 Mayıs 2014, 08:53:03 »
Bire bir denedim ama ne yazıkki 6n2 kasaya olmadı..
sorun nerede çıktı neden uymadı?

86
Polo 6N / Ynt: Polo 6n Vag-Com kodları
« : 22 Mayıs 2014, 08:37:43 »
arkadaşlar vag com 409 kablodan güvenilir ve ucuz nereden teemin ederiz yardımcı olacak varmı?
semih'in aldığı yerden alabilirsin, yardımcı olacaktır...

87
Polo 6N / Ynt: Rolanti Devri nasıl düzeltilir...
« : 21 Mayıs 2014, 13:59:29 »
peki lpglı araclarda değiştirsen bile bir süre sonra gene bozulacak denmesı dogrumu
bilemiyorum?? o da yine iyi usta muamması olabilir. ama hemen neden bozulsun bence böyle bişey yok her suç lpg de aranmamalı! ben fırsat olunca değiştirecem bozacağınıda sanmıyorum. "west 55" (hüseyin) var yanlış hatırlamıyorsam o değişti ve yine yanlış hatırlamıyorsam ondada lpg var mis gibi kullanıyor.

88
Polo 6N / Ynt: Rolanti Devri nasıl düzeltilir...
« : 21 Mayıs 2014, 13:21:50 »
yani lambda arızasını launch arıza tespitti sanırım onunla sılındı yanı bozuk dendı  :( ama daha sonra vas com du sanırım vag com degıl ona baglandı arıza gostermedı.
farketmez en nihayetinde hepsi tespit cihazı sizi üzmek istemem ama arızalı ise iki kontrolde görünmese üçüncüde mutlaka görünür benimde tek arızalı cihazım bu lambda, hiçbir zararını görmedim sadece benzinde kullanırken biraz fazla yaktırıyor ankaraya gidince değiştireceğim, oda sorunsuz olsun.

89
Polo 6N / Ynt: Polo 6n Vag-Com kodları
« : 21 Mayıs 2014, 13:09:23 »
Bizim araçlar için 409 yeterli üstü ekstra bir özellik katmıyor.
+1 bizzat kullanılıyor hemde windovs 7 de tekrar linkler için saol resul :tamamdir

90
Polo 6N / Ynt: Rolanti Devri nasıl düzeltilir...
« : 21 Mayıs 2014, 13:04:41 »
avans ayarıni kendiniz kolayca yapabilirsiniz ayrıca adaptasyonu yada başka birşeyi etkilemez;
avans ayarı için;
araç çalışır durumda, motor sıcak (hararet 90 c)
önce dist. bloğa sabitlendiği alyan civatalar var dikkat ederseniz bu civatalar gevşediğinde dist. yukarı yada aşaya aynı eksende hareket etmesine olanak sağlıyor! önce asetatlı kalemle dist ile blok birleşme yerinden çizgi çekin yani şuanki halini işaretleyin...

ardından civataları gevşetip yurarı yada aşaya doğru milimetrik olarak hareket ettirin (sanırım yukarı doğru olacak) rolantinin arttığını hissedeceksiniz 800-850 d/d civarına gelince civataları sıkıştırın.

avans ayarınız hayırlı olsun :tamamdir

bu arada lambda arızasını nasıl sildiniz? eğer arızalı lambdayı parça değiştirmeden vagcom ile sildi iseniz arıza emin olun tekrar gelecektir, yok lamdayı değiştirdi iseniz sıkıntı yok.

91
Polo 6K (Classic) / Ynt: Mugen tipi cam rüzgarlığı
« : 12 Mayıs 2014, 09:47:56 »
hayırlı olsn güzel olmuş, hyundai getz in rüzgarlıklarıda uyuyormuş sanırım.

92
Satılık / Ynt: Satılık polo boğaz kelebeği
« : 09 Mayıs 2014, 19:40:45 »
resim olayı çok zor bizim kayıncoya b.kelebeğinin resminiçek desem o gerçek kelebekl resmi çeker atar arabadan hiiiç anlamaz kayınpederde olsa araç sorun olmaz o hallderde dur bakalım bi görüşeyim ben.

93
Polo 6N / Ynt: Benzin Kokusu
« : 09 Mayıs 2014, 19:31:14 »
lambda sensörü bozuk olan araçlardada her daim sıcak soğuk faretmez biraz benzin kokusu olabilir buda siznde dediğiniz gibi beyin yanma olayını tam ayarlayamayıp zengin karışım yakmasıdır. buda gözardı edilmemeli.

94
Polo 6N / Ynt: Enjektör Ve Silindir Temizliği
« : 08 Mayıs 2014, 15:25:18 »
benim belirlediğim viskozite zaten şartnamede olan viskozite, ayrıca fabrika verilerine bizim iklim şartlarını düşünerek yerine getirmek gerekir örn. bizim pololara fabrika verilerine kalsa 10-40 kullanın diyor ben buna yeterince uymuşum artık uymayı düşünmüyorum ;)  castrol yada diğerlerine güvenim yok bana mobil yeter :tamamdir yinede bilgi için teşekkürler.

95
Satılık / Ynt: Satılık polo boğaz kelebeği
« : 08 Mayıs 2014, 15:00:59 »
resul 6n2 lere uyuyormu bu? benim kayınçonun araç klima açıldığında stop edip duruyordu yeni b.kelebeği ile denemişler stop falan olmamış bi söyleyeyim olursa?

96
Satılık / Ynt: Satılık Sportline Jantları 98 modelin
« : 08 Mayıs 2014, 14:58:58 »
harbi jant yaa güncellll

97
Vallaha bluerose dun uyuyamadim sinirden ama cok sukur sorun cozuldu. Beyni posetla sarsakmi acaba su kacmasin diye
bence böyle bir uygulama korumadan çok zarar verir çünkü bu sefer naylon ile sararsanız rutubet ve nem yapar istemeden yine su bulaşmış olur.

98
Polo 6N / Ynt: Enjektör Ve Silindir Temizliği
« : 08 Mayıs 2014, 14:41:24 »
Öncelikle LPG, benzin ve dizel yakıtlara göre daha temiz bir yanma gerçekleştirdiği için kurum oluşumu LPG'de daha düşüktür. Motor ömrünü uzun süre korumak için kurum oluşumunu önlemek çok önemlidir.

 Bunun için yapabileceğiniz en etkili şey öncelikle kaliteli bir yağ kullanımı olmalıdır. Bu aşamada yağlama teknolojisini üreten firmalar ikiye ayrılırlar; birinci grup “kurum zaten oluşacak, kurumun aşındırıcı etkisini azaltacak şekilde formülasyon geliştirelim” diye daha basit düşünen grup, ikinci grup ise, “problem zaten kurumun kendisi, aracın performansındaki süreklilik ve aşınmaya karşı uzun motor ömrü için bu pisliğin motordan motora zarar vermeden yağ değişimleri ile çıkarılması lazım” diyen grup. Bu bakış açısının sonucu olarak kurumların oluşup bağlandıkları tüm yüzeylerden (gömlek, segman boşlukları, piston tacının çevresi, süpap kılavuzları, turbo yatakları vs.) öncelikle temizlenmesi ve daha sonra filtreye ve yağlama kanallarında takılmayacak ve tekrar birbirlerine yapışmayacak kadar (6 mikrondan daha küçük) parçalara bölünerek motor yağı bünyesine alınması ki bu durumda aşınmaya neden olamayacak, filtreyi de kısa zamanda öldürmeyecektir, yağ değişimi ile de motordan atılması sağlanmalıdır.

 Kaliteli yağ kullanımıyla anlattığım gibi kurum problemi büyük ölçüde aşılacaktır. Buna ek olarak her bakımda yakıta karıştırılan enjektör temizleyiciler de faydalı olabilir.

 Castrol iyi mi veya kötü mü ? sorunuzun cevabı ise, Castrol'ün iyi yağını mı kullanıyorsun ? Kötü yağını mı kullanıyorsun ? şeklinde bir soruya çıkıyor. Tahminime göre servisiniz arabanıza piyasada ki en kalitesiz yağlardan olan yarı sentetik yağlardan kullanmaktadır. Sanayide ustaların bu yağ dışındaki diğer yağlar hakkında genelde hiçbir bilgisi yoktur. Eğer Castrol kullanmak istiyorsanız EDGE 5W-40 ürününü kullanmalısınız.

Kaliteli yağ kullanımı sonucunda 1 milyon kilometre kullanılsalar bile motorun ne kadar temiz kalabileceğini aşağıdaki videolardan da görebilirsiniz.
http://youtu.be/cKIeKMWRlZU
http://www.youtube.com/watch?v=fygoGMWgKxU
http://www.youtube.com/watch?v=Nh4CsH3iOcw
tamamı ile size katılıyorum ve her aklıma geldiğinde kendime çok kızıyorum aracımı alalı 4 yıl 24.000 km oldu ve ben 3 kez yağ değiştim şimdi 4. değişeceğim ilk üçünde tam sentetik kullanmadım diye kendime çok kızmışımdır her konuyu en ince detayına kadar irdeleyen ben bunu nasıl gözden kaçırdım acaba >:( ama artık tam sentetikle yola devam ya 5-40 ya 0-40.

Sayfa: 1 ... 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ... 47