İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - tesol.tr

Sayfa: [1] 2 3
1
Sohbet / Ynt: Herkese elveda :)
« : 27 Eylül 2009, 22:11:28 »
Bi çayınızı içmeye geldim arkadaşlar :))  bu arada mesajları okudumda ben polomdan çok memnundum ve satmayı kesinlikle düşünmüyordum fakat km 205bine geldi ha yine şikayetim yoktu çelik jant almıştım 4mişlen sıfır lastik alarm pionner mp3 filmler şunlar bunlar üstünede 1milyarlık bakım gayette memnun sattım alan arkadaştanda inşallah duasını alacağım bol bol.

Yeni aracımıda bugün aldım arkadaşlar 2010 focus hb polodan sonra daha güzel geldi tabi :)) umarım memnun kalırım siz değerli arkadaşlarımı görmeye gelirim hep forumu takip ediyorum zaten.

Kendinize iyi bakın görüşmek dileğiyle.

2
Sohbet / Herkese elveda :)
« : 24 Eylül 2009, 23:08:50 »
Arkadaşlar herkese merhaba polo aracımı sattım ve forda geçiş yaptım forumdaki bütün herkese kazasız belasız sürüşler dikkatli olun lütfen hepinize veda etmek istedim görüşmek üzere.

3
hararet göstergesi ise sabit 80lerde gibi hiç oynamıyor.   stop etme devir düşmesi gibi bi sıkıntım yok şükür  devir  rölantide 850-900 gibi çakılı maşaallah.bazen ilk boşta çalıştırdığımda 1000de duruyor biraz gidip geldikten sonra 850lere düşüyor.yani devir güzel. şimdi  bu yakıt sorunum için acaba kat iptalimi yapsam yoksa hareret müşürünümü değiştirsem hangisinin etkisi çoktur.sizce.arıza gösteren bişi yok.lambdayıda boşa değiştirdim gibi.bilemiyorum

arkadaşım öncelikle hararet müşürünü değiştir gitsin zaten 30-40liralık bir parça ki al sen kendinde değiştirebilirsin çıkarıp takıyorsun sadece diğer sorun gelince ben arabamı aldıgımda kat iptali hali hazırda yapılmıştı ve bugüne kadar bir sorun çıkarmadı bana artı olarak performans getirdi ve tabi o tok güzel ses :)

4
Polo 6N2 / Ynt: polo 90.212 de bakım yorumlarınız lutfen
« : 01 Eylül 2009, 12:36:56 »
Pahalımı ucuzmu bilemem ama aynı bakımları yaptırdım söyleyeyim sana fiyatlarını:

1-Yağ değişimi(Castrol Magnatec10/40)+yağ filtresi --> 70
2-Bujiler  (Bosch 3tırnak) toplam                               ---> 20
3-Su pompası(metteli marka +işçilik                          --->100
4-Benzin filtresi   +hava filresi                                   -->  30
5-Direksiyon +fren hidrolliği                                 ------>   50


hepsi toplam 250 lira trigeri geçen sene aldıgımda dedin gibi herşeyi deişti 200liramı ne tutmustu var sen hesapla ucuzmu pahalımı yaptırmışın

5
Polo 6K (Classic) / Ynt: Polo Stop Etme Sorununa Kesin Çözüm!
« : 26 Ağustos 2009, 17:09:59 »
arkadaşlar arabam şu ramazan günlerinde ben nasıl iftarda suya dalıyorsam,oda benzine öle dalıyor. ne yapmadımki herşeyi.... sonunda internetteki araştırmalarım ve bi elektronikci olarak lamda sensörünü tesbit ettim.söktüm bar bağlamışkı,karbon.temizledim aslında sağlamda görünüyor ama işte zamanla hassasiyeti kalmadığı için gerekli değerleri beyne gönderemiyor olduğunu anladım.  vw serviste 300 sensör+50 işçilik min 350tl mal oluyor. 100000 de mutlaka değişmeli bence. ben bosh servisten tanış vasıtasıyla 135tlye 4 taksit aldım. bugün kargoya verildi. ctesi kendim montajını yapıp sonuçları döneceğim. bu arada değişimi hiçte zor değil.yeterki eliniz anahtar tutsun.ben krikoyla kaldırıp hemen söktüm. katalizörden önce. bi sensör....


umarım eski bozulan parçanın üzerindeki numarayı alıpta sipariş etmişindir

6
Polo 6K (Classic) / Ynt: Polo Stop Etme Sorununa Kesin Çözüm!
« : 24 Ağustos 2009, 20:07:54 »
bak ustan bilenlerden miş :) ;D
  en son gittiğin usta ustaymış piyasada o kadar çok eline teşhis cihazı alan adam var ki herkeste onları cihaz vs kullanıyor diye bişey sanıyor halbuki çoğu sadece arıza soruyor  arıza varsa var yok sa  aıza kesinlikle yok makina herşeyi bilir herşeyi gösterir hesabı  :)
  yalan söylüyorsun yada sen rahatsız biriymişin gibi davranırlar :)   
neredeyse ön takımdan ses geliyor deseler bile makinaya bağladık arıza yok diyecekler :)
   


aynen öyle üstad doğru söylüyorsun ama bu sorunları çözen ustayı görmeliydin  elinde bir katalog ki 1000sayafaya yakın sırf vw için :)) bir kartvizitliği var ne kadar vw ci var hepsinin telefonu ve bir sn durmuyo oraya bakıyo buraya bakıyo ama işini erbabıymış işi gücü rast gitsin

7
Polo 6K (Classic) / Ynt: Polo Stop Etme Sorununa Kesin Çözüm!
« : 23 Ağustos 2009, 22:52:37 »
nakres üstad dediklerinin aynısı yaşadık serviste avans ayarında hata verdi sonra düzeltildi vs dediklerine tamamen katılıyorum  birde bu hararet müşürünün arızalı oldugu şöyle anlaşılıyor:

vag-com'a baglandı hata vermedi tabi usta bogaz kelebeği ince ayarlara girdi bi baktı orda ısı 137derece arabada 90derece :)) ustada şaşırdı tabi işte dedi bak bozuk hemen deiştirdi etti şükür sorun çözüldü ya bu sorunu yaşayan arkadaşlar verdiğim listedeki gibi kontrol ettirsinler %100 çözülecek tabi beyinde sorun yoksa  :tamamdir

8
Polo 6K (Classic) / Ynt: Polo Stop Etme Sorununa Kesin Çözüm!
« : 23 Ağustos 2009, 18:29:30 »
Sorunlarınızın bittiğine çok sevindim geçmiş olsun.

sağolasın kardeşim valla deli olmuştum herkes birşey diyo yok o yok bu yok şu sonunda işin ehli bi ustaya düşünce hallediverdi ki poloların kronik sorunu bu hepimiz boğaz kelebeği diye biliriz ki tek etken boğaz kelebeği değilmiş bunu öğrendim ve ustanın dediği hararet müşürü warya cogu kişi diyor uzun yolda 70de kalıyo ısınmıyor şu bu tamamen bozuk olmasında benimde son bir kaç aydır hep 70lerde dururdu özel servise gititğimde yaptıkları açıklama :))

uzun yolda gidiyorsunya öne cok soguk hava geliyo ondan ısınmıyo :))

hararet müşürünü deiştirince sorunda bitti hep olması gereken yerde hararet :)))

9
Polo 6K (Classic) / Ynt: Polo Stop Etme Sorununa Kesin Çözüm!
« : 23 Ağustos 2009, 16:24:16 »
ilk çalıştırmada stop etme sorunu ben de de oluyor. bu lambda müşürü dediğin yer nerde ola ki? tek onu değiştirsek kaça patlar?

lambda sensörü çokta basit olmayan bir yerde arabayı lifte kaldırıyolar ve katalizatörün orda böyle ampul gibi ince uzun bi parça katalizatörürün içine giriyor ve sonra motordada üstünden sensör fişi takılıyor yani lifte kaldırmadan sökmesi zor.  Fiyatı ankara atılgan VW'de 140lira bosch marka orjinal.

10
Polo 6K (Classic) / Polo Stop Etme Sorununa Kesin Çözüm!
« : 22 Ağustos 2009, 23:08:10 »
 Arkadaşlar herkese merhaba uzun süredir bakamadım foruma son 2aydır başımı ağrıtan stop etme bi seferde çalışmama çalışıpta stop etme vs tüm sorunları yaşarken hepsini çözüverdim :)) nasılmı biraz uzun başınızı ağrıtacağım kusura bakmayın :))

  Aracım 99model 100hp polo classic ve son 2aydır aracım sabahları çalışmamaya başladı çalışsada tekrar rölanti düşüp stop ediyordu ve 2-3. çalıştırmadan sonra sorun yokmuş gibi çalışıyordu nemi yaptım? İki tane özel servise gittim biri dedi lambda bozuk biri dedi hararet müşürü bozuk dedim tamam madem bozuk ne kadar deişirsiniz? Lambda 350+işçilik Müşür 30+işçilik dedim mecbur deiştireceğim fakat doğuda bu söylediğim yerler dedim memlekete gittiğimde baktırırım.

  Velhasılında memlekete yolum düştü ve uzun yolda aracım 42ltlik simit depoyla 400km bitti tabi hayretler içinde kaldım inanamadım ve lambdanın bozuk olduğuna gerçekten inandım :)) sonra yılların ustasının yanına gittim taktı mavi küçük bilgisayara dedi lambda bozuk hemen ankaradan bir firmayı aradım reklam olmasın diye söylemiyorum ve özel servisin 350 dediği parçayı aynı marka aynı numara 140liraya aldım geldim ustam değiştirdi sonra avansla oynadı buna dikkat edin lütfen ve araba acayip hızlandı ama boşa atınca stop etme devam etti. Akşama kadar uğraştı boğaz kelebeğidir dedi ayarladı daha beter oldu :( sonra sanayideki bosch servisine gittim ve dedim bi ayar çekin şu kelebeğe  :) yarım saat uğraştı dedi bozuk bunuda deiştircen :(( neyse dedim yapacak bişi yok bi sanayiyi dolaşayım derken bi baktım bi özel servis açılmış uğradım dedim ustam sorun bu yapabilirmisin?

 Ben doğuşdan geldim buraya yapamaz olurmuyum çabaladı etti 1-2 saat deli oldu ustam tabi :)) bırak arabayı git yapacam ben bunu :))   (hayatımda böyle ısrarlı bir usta görmedim)) dedim geri dönecem neyse anlaştık müşteriler gitti akşam vakti ve usta bi girişti arabaya sorunu çözdü ve bitti maşallah diye diye bin hal oldum nasıl yaptı buyrun okuyun :

1-Boğaz kelebeği vag-com denilen araçla ince ayarlarına kadar girerek boğaz kelebğinin açısına kadar ayarlandı
2-Şarj dinamosu ölmek üzereymiş oda değişti
3-Hareret müşürü değiştiki can alıcı nokta
4-Lamda sensörü yeniden kontrol edildi
5-Sorun çözüldü :)))

Rölanti 850de çakılı ve titreme şu bu bitti ve yakıtım normal değerlerine düştü hatta dahada ii km ler yapmaya başladı :))
Diyeceğim o ki  lambda(ilk çalıştırmada stop etme sorununa sebep oluyor) bogaz kelebeği(boşta vs dalganlanmya sebep oluyo) hararet müşürü(stop etmeye direk etken ediyor)

ister inanın ister inanmayın ama 2 aydır çektiğim arabayı bile satmayı düşündüğüm anda bunları deiştirirek sorunlarımı bitirdim birde ağır bakımlarını yaptım :)) 1milyara patladı ama diskler+balatalar+kampanalar+hararet+lambda müşürü+boğaz kelebeği+avans ayarı+sente atlayan triger vsvs bakımlarını yaptırmış oldum :))

Kusura bakmayın kafanızı ağrıttım ama benim gibi arabasına benzin döküp yakacak kadar sinir olan arkadaşlarımıza umarım faydalı olur.

Herkese kazasız belasız hayırlı sürüşler.

11
Polo 6N / Ynt: Camlarda buğulanma
« : 25 Şubat 2009, 14:32:13 »
bence hiç gerek yok bunlara benim kadar bu buğudanda çekmiş insan yoktur emin  olun doğuda görevliyim neyse geçen gittiğimde bi bugu önleyici kullandı yıkamacılar bütün camlara kullandılar dedim sadece arka camı bırakın bi süre sonra gördümki arka cam dısında ne buğu var ne başka bişi tavsiye ederim

12
Polo 9N2 - 9N3 / Ynt: Polo alıcagım yardım !!
« : 25 Şubat 2009, 14:21:34 »
ne demişler sıfır araba alacağına 2.el alman arabası al  :tamamdir gerçi sen sıfır alman alıyorsun dolayısıla diyecek söz kalmıyor güle güle bin

13
Polo 6N / Ynt: POLO Alarm ve Cam modülü
« : 25 Şubat 2009, 13:58:27 »
benim arabamda polo classic 1.6 100hp geçen sene cyclone marka alarm vardı hepsiburdada yanındada cam kaldırma modülü hediyeli aldım taktırdım ve gayet memnunum sadece zaman zaman alarm arka kapının cocuk kilidini kilitli bırakıyo :)

14
Polo 6N / Ynt: Düşük Hararet Sorunu
« : 09 Şubat 2009, 23:40:30 »
arkadaşlar bendede aynı sorun vardı bugün gittim vw servisine actı baktı termostat saglam dedi bütün vw lerde var bu bi srun değil

bende durum farklı sehır ıcınde 3-4km gıdınce tabı dur kalk vs yapınca 70lere gelıyo bıraz daha gıdersem 7-8 km 90a gelıyo uzun yolda ise şu an için konusuyorum kıs vakti uzun yolda 70e bile gelmiyo hararet vw servisi öyle normal uzun yolda soguk havaya maruz kalıyo o yüzden normal

Sayfa: [1] 2 3