İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Konular - nostalghia

Sayfa: [1]
1
yine burada konu açarak kirlilik yarattığım için affınıza sığınırım. aracım bobin yakıyordu sürekli intihar sebebi bobin yanması" adlı başlıkta dile getirmiştim. beyni, krank mili sensörünü değiştirdik, beyin değiştikten sonra aracımın her şeyi normale döndü gibiydi, ama bugün aracı deneyeyim dedim, sürdüm 20 km kadar bir sıkıntı yok, ustanın yanına gittim tekrar bir sıkıntı yok falan diye, dükkanın önünde stop ettim, tam gidecektim, marşa bastım araç çalışmadı, ateşlemeye kadar veriyor ama araç çalışmıyor, distrübitörün oraya çıt diye elektrik geliyor, motora benzin basıldığının sesi geliyor kontağı çevirince ama araç çalışmıyor, 15 dakika bekledik, araç soğudu biraz sonra çalıştı, bir de ustanın oraya giderken hızım 100-110'da iken devir saati bir anlığına sıfıra indi bir saniye sonra tekrar eski haline geldi, o an elektriğini kesti ve aracın döşünden 6-7 kez çıt çıt diye ses geldi sanki bir valf ya da sensör ötüyormuş gibi. elektrikçi bugün kabloları, soketleri, döşteki elektrik düzeneğini kontrol edecek. yemin ediyorum ustalardan da bu golf3'ten de tiksindim, oysaki çok severdim aracımı.... artık bobin yakmıyor ama stop ediyor durduk yere bekleyince tekrar çalışıyor. aküyü de değiştirdik çok fazla ısınma yapıyordu. akü veya beyin değişiminden sonra bu tür sorunlar olabiliyor mu? yeni beyne immo ve ecu tanıtımı yapıldı başka bir kodlama gerekiyor mu?


ayrıca 167 numaralı röle yani yakıt pompasının elektriğini gaza geçince devreden çıkartan rölede ısınma oluyor, açtım kokladım yanık kokusu gelmiyordu, lpgdendir diye lpg kabloları sökülmüştü araç benzinde şu an, lpgden değilmiş arıza onu anladık, motor soğukken hiçbir sıkıntı yok ama sıcakken bu tür şeyler yaşatıyor bana 167 numaralı röle böyle bir sorun yaratabilir mi?


şunu da belirtmemde fayda var belki araç selde kalmıştı kartelin oraya kadar falan birden stop etti 1 saat sonra çalıştı. bu olaydan 1-2 hafta sonra bu olaylar silsilesi başladı. nette biraz araştırma yaptım selde kalan araçların immobilizer beyni bozulabiliyormuş, ama benimkisi o kadar sel yemedi ilk suda stop etti, 1 saat kadar sonra çalıştı 1-2 hafta hiçbir şekilde çalışmamazlık stop etme olmadı direkt gitti bozulurken de. immo beyni diye bir şey var mı bu araçlarda?

değişenler:
motor beyni
akü
30 numaralı röle
krank mili sensörü
7 tane bobin :D

2
Aracın beynini değiştirdik, ama direksiyonda çok hissedilir derecede bir yumuşama var, beyin değişimi dışında direksiyon aksamına hiçbir şey eklenmedi çıkarılmadı. Neden oldu ki şimdi bu?

3
Golf III / intihar sebebi Bobin yanması yardım!!!!
« : 17 Eylül 2014, 19:11:49 »
Selâmün aleyküm golf3 sportline 97 model sahibiyim (otomatik vites ) hiçbir sıkıntısı yokken 4 gün evvel aracımı bir yere park ettim tekrar çalıştırmak istedim ancak Mars bastı bir türlü çalışmadı. Ben de çekici yardımıyla ustama götürdüm. Krank mili sensörü(okuyucu diye de geçiyorMuş) distribütör ve Bobini(hüco marka ) değiştirdik araç çalıştı ancak 10 km sürdüm sonra stop etti usta geldi baktı Bobine elektrik gelmiyormus bobin aldığım yere gittim değiştirdim taktik bu kez 600 metre sonra stop etti('stop ederken yağ lambası yandı devir usulca sıfıra geliverdi ) yine gittim Bobin aldığım yere en iyisi orjinali alayım dedim allahtan anlayışlı çıktı da parayı geri verdi.   adam bana şimdiye kadar 150 kadar Bobin sattığını ilk kez böyle birşey le karsilastigini söyledi bu kez gittim orjinal aldım 2 km gittim yine yağ lambası yandı devir sıfıra indi araç stop etti. Şunu fark ettim hararet 90 a gelince stop ediyor yani araç isininca. Yarın yine bobini degistirecegim ve yine stop edecek. Bu sorun neden kaynaklanıyor yardım edin en aciliyetinden. Şimdiden allah razı olsun. .. Bu arada usta son olarak lpg elektriğinin bobinden alındığı için olabilir dedi başka da diyeceği kalmadı galiba.

Sayfa: [1]