İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - infernaltr

Sayfa: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 ... 14
43
Golf IV / Ynt: Yağ yakma sorun
« : 11 Haziran 2014, 18:34:31 »
Arabanın çekişinde problem var mı ? araba sekman istiyor olabilir .

Motor yaptırmayı düşünmüyorsanız 10w 60 yağ ile bor katkısı kullanın belki eksilme kesilebilir.


44
Golf IV / Ynt: Golf IV - LPG Değeri (Güncel)
« : 09 Haziran 2014, 15:29:07 »
100 ile 120 arası bir hızla 460 km yol yaptım şehir dışı 23 kuruş yakıt tüketimim oldu .  :tamamdir  Yol bilgisayarı ortalaması 6,4 Litre gösteriyordu.

45
Polo 6N / Ynt: Değişim başlasın (yardım)
« : 04 Haziran 2014, 12:38:45 »
Sahte sunroofın sahte olduğu çok belli oluyor bide son zamanlarda tofaşlarda çok fazla gözükmeye başladı . tavsiye etmem

46
Satılık / Ynt: Fiyatı ne kadar eder ???
« : 03 Haziran 2014, 15:14:20 »
22bin TL den aşağı verilmez  :tamamdir :sevgi:

47
Golf IV / Ynt: Su eksiltme sorunu [ÇÖZÜLDÜ]
« : 31 Mayıs 2014, 21:47:19 »
Geçmiş olsun.

Ürün verdiğiniz linkte Hollanda malı olarak belirtilmiş.

Hollanda olduğuna hiç dikkat etmedim serviste kutunun üstünde almanca yazdığı için alman malı sandım o zaman  :)

48
Golf IV / Ynt: Su eksiltme sorunu
« : 31 Mayıs 2014, 21:08:57 »
Suyun rengi hoşuma gitmedi. Çünkü benzer sorun başıma geldi yağ soğutucu çatlamış bütün yağı motor suyuna vermişti. Motor suyu tahin rengi ve kıvamına gelmişti. 12 şişe yağ çözücüyle temizleyebildik motoru. Su eksiktme de başıma geldi. Termostattan kaçırıyordu. Değiştirince düzeldi. Yada devirdaim pompasını kontrol ettir derim. Veya tamponun sağ alt tarafında tahliye vanası var birde oraya baktır. Kaçak oradan da olabilir.

Suyun rengi hortumların içinde birikmiş küfden kaynaklanıyor galiba alındığından beri hiç değişmemiş komple temizlik yapılınca artık normal rengine döndü. Yağ soğutucu , devirdaim pompası hepsine baktırdım hiçbirinde sorun yok. Su kabında yağlanma olmuyor , yağın içinede su karışmamış.  :tamamdir

Arabayı özel servise götürdüm arabanın soğutma sistemiyle ilgili olan herşey kontrol edildi  :tamamdir gözle görülen hiçbir kaçak tespit edilmedi hatta su kabına basınç verip de denediler yinede bulamadık kaçağı.  :-\ Conta yanık mı diye kontrol edildi ondanda sorun yok. Usta her türlü kontrolü yaptım gözle görülen hiçbir kaçak yok dedi. Motoru sökersem 3 bin liraya kadar maliyet olabilir dedi kaçağı bulmak için.

Bana su kaçağı önleyici üründen kullanmamı önerdi daha önce su eksiltme sorunu için yeni passat geldi dedi vw servisi bulamadığı için kaçağı 10bin TL fiyat çıkarmış motor söküleceği için herşeyi değiştireceklermiş   :-X sonra bu ustaya gelmiş bu ilaçdan kullanmışlar su eksiltme sorunu düzelmiş .  ::)  :tamamdir Sonra bunları anlattıktan sonra kullanmaya karar verdim denemekte zarar olmaz diye hollanda malı kahverengi bir ilaç döktü suyun içine araba 10 dakika yüksek devir çalıştı. O günden beri  1000km yaptım su seviyesi hiç eksilmedi.  :tamamdir Bizim bulamadığımız suyun eksilme yaptığı yeri kapattı. Ürün aşağıdaki linkdeki üründen sanırım.  :tamamdir 50 lira ücret ödedim bir kutu fazla gelir diye yarısını kullandık airbag arıza lambası da yanıyordu onuda yaptılar sağ olsunlar.  :tamamdir



http://www.hepsiburada.com/liste/wepp-2021-radyator-catlak-giderici-ilac-300-ml-81d2021/productDetails.aspx?productId=otm81d2021&categoryId=20035751#Gorseller

49
Golf IV / Ynt: GOLF 4, Airbag lambası. Bilgilendirme..
« : 25 Mayıs 2014, 01:37:07 »
Bu lambanın yanma sebebi genelde koltukların altındaki soketlerden oluyor. Benimkiside yanıyordu araç temizlemeye verdikten sonra yanmaya başlamıştı koltukları ileri geri oynatınca olmuş sanırım. Vag-com ile kontrol edip söndürdüler, soketler falan kontrol edildi sorun bundan mış.  :D

50
Golf IV / Ynt: Ynt: Ynt: EFSANEYE VEDA..
« : 21 Mayıs 2014, 10:01:50 »
arkadaşlar golf v fsı alınır mı bu konuda  bilgisi olan arkadaşlar varsa ; bilgilendirme yaparsa sevinirim...

Benzin fiyatları bu seviyedeyken alınmaz. 1.4 tsi ler bile 40 krş yakıyor

GT-S7560 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

51
Golf IV / Ynt: Ynt: Su eksiltme sorunu
« : 20 Mayıs 2014, 14:42:45 »
Arkadaslar simdilik 200km yol yaptim su eksilmesi olmadi. Hava kaciran su kabi kapagini da degistirdim ileride sorun yasatmasin diye. Arabanin su kacirma sebebi flanşdaki contadanmış. Termostat acilmadigi icin arac su kaynatiyordu termostatida degistirdim. Eskiyen baska bir flanş vardi onuda degistirdim. Su eksiltme problemi toplam 60 TL ye halloldu gibi ilerleyen gunlerde belli olacak artik :)

52
Golf IV / Ynt: GOLF 4, Airbag lambası. Bilgilendirme..
« : 19 Mayıs 2014, 00:53:52 »
Bu airbag lambası golflerin kronik sorunu. Yıllardır bekleyen soketler oksitlenip temassızlık yapıyor tekrar düzelsede bir kez arıza verdimi lamba sönmüyor. Aracınızı "uğraşırsam yapabilirim" diyene değil. VW den iyi anlayan bir ustaya göstermek daha iyi olur  :tamamdir

53
Golf IV / Ynt: Yağ yakma
« : 18 Mayıs 2014, 15:31:36 »
Araba 1000 km de ne kadar yağ eksiltiyor ?

54
Golf IV / Ynt: Su eksiltme sorunu
« : 18 Mayıs 2014, 01:19:24 »
Benim kütük dediğimde senin paylastigin son resimdeki sol alttaki siyah parça. Insallah o ring tendirde ugrasmassin gecmis olsun.




Tapatalk

Bu flanş dan artık su kaçağı yok , bu parçanın o-ring ini değiştirdiğim için motor suyu boşalmıştı tekrar su koyduğumda termostat arıza yaptı yani açmadı açmayınca da su devirdaimi olmadı bu parçayıda değiştirdim. Tekrar 5 litre su ilave ettim bugün sanırım radyatör hava yaptığı için gösterge su uyarısı verdi yine 750 ml daha ekledim. Radyatör kapağından hava çıkış sesi geliyor bu sebepten de su eksiltiyor olabilir bundan sonra bir daha su eksiltme yaparsa servise vericem arabayı olasılıklara göre parça değiştirmek istemiyorum artık işi ustasına bırakmak lazım :tamamdir

55
Golf IV / Ynt: Su eksiltme sorunu
« : 16 Mayıs 2014, 16:51:53 »
+1 Yorum güzel ve tespitler doğru.


Araç Lpg li ise ek yerinde su flanşı oluyor lpg ci tarafından takılan çok aracın su eksiltme sebebi budur.

ikinci ve benimde başıma gelen KÜTÜK denilen çoklayıcı bi plastik parça var ona mutlaka baktırın.benimki onun kalorifer çıkışından kaçırıyordu.

son olarak Önceki sahibi araca hararet yaptırmış olabilir conta gibi gözüküyor  malesef.

Arabanın yağını yağ servisinde boşalttım su varmı diye kontrol yaptırdım bir sıkıntı çıkmadı.  :tamamdir Motor suyunun yağa karışmaması kesinleşti.



Bugün aracın hava filtresinin altındaki motora giren flanşdan su damladığını farkettim hava filtresi sökülmeden gözükmüyen bir flanş motorun üstüne damladığı için suyun yere dökülme şansıda yok zaten bide motor sıcaksa buharlaşır gider. Flanşı söktüm flanşta o-ring kağıt gibi olmuş conta görevini görmüyordu yeni o-ring taktım garanti olsun diye siyah sıvı contada sürdüm, takarken civatasının birini diş kaptırmadığım halde yalama olduğunu farkettim sanırım daha önce yalama yapmışlar. >:( Civata 3 cm lik bir civata idi. Civata yuvasında baya derin olduğu için aynı diş 5 cm civata alarak flanşı sıkabildim.  :-\ Kendimde klavuz açabildiğim halde klavuz açmaya gerek duymadım. Şimdilik bu flanşdan su damlaması olmuyor. Burada ki su damlaması kesildi. İlerleyen günlerde suyun eksilip eksilmediğini görücez artık. Bundan sonra da sorunum düzelmezse contadan başka sorun kalmıyor yanma odasına su kaçıyor galiba.


56
Golf IV / Ynt: Su eksiltme sorunu
« : 16 Mayıs 2014, 08:14:09 »
Merhabalar,

Genleşme kabında görülen beyaz renkli köpürmeler,  soğutma suyu sistemine yağ karıştığını gösteriyor. Aşağıda kontrol edilmesi gereken bölgeleri açıklamaya çalışacağım;

_Motor yağı seviyesinde artış oluyor mu? (Su karışan motor yağı seviyesinde artış gözlemlenebilir.)

_Motor yağı rengi normal mi? (Krem ya da benzeri renk ve kıvamda ise motor yağına su karışıyordur.)

_Araç içinde, motor sıcak iken ve bilhassa seyir halinde iken (özellikle sıcak havalandırmalar aktifken) yağ kokusu oluyor mu? Zaman zaman yağ kokusunu araç dışından da duymak mümkün olabilir. (Antifriz ile karışan yağ, oldukça keskin ve rahatsız edici bir koku yayar.)

_Aracınız otomatik vites mi? Otomatik şanzıman yağı, motor soğutma suyu sistemine entegre bir yağ soğutucusu tarafından soğutulur. Bu soğutucu arızalandığında otomatik şanzıman yağı ve soğutma suyu birbirine karışmaya başlar. Zamanla otomatik şanzıman kullananılamaz hale gelir.

Her halükarda, soğutma suyu sisteminde yağ gözlemlendiğinde derhal müdahale edilmeli, yağ-su karışımına neden olan arıza giderildikten sonra bütün soğutma suyu sisteminin yağdan arındırılmalıdır. Aksi halde zamanla termostat, devir daim motoru, radyatör gibi bir çok elemanın arızalanmasına neden olacaktır.

Kazasız günler dilerim.

Motor yağını sık sık kontrol ederim pek bir artış olmadı şimdiye kadar 10 litre su ilave ettim su motor yağına karışsaydı hiç olmazsa yağ çubuğundan belli olurdu. Çubukta artış gözükmüyor ama sadece yağ çubuğunda motor sıcakken kabarcıklar oluyor buda sanırım yağın özelliğinden kaynaklanıyor. Yağ rengi de siyah renkte kayganlığı falan yerinde.

Araç otomatik vites değil ama normal yağ soğutucusu var bundan dolayı motor yağına su karışabilir.Genleşme kabında ve suyunda 1 gram yağ yok...  ???

Yağın motor suyuna karışmadığına eminim böyle olsaydı belli olurdu ve araç yağ eksiltirdi. Motor suyu kontrollere göre yağa karışmıyor ama bundan tam anlamıyla emin olmak için arabanın bugün yağ servisinde yağını boşaltıcam. Karterde su birikip birikmediği o zaman belli olur   :tamamdir

Yağa su karışmadığı kesinleşirse, motor su yakıyor demektir.  :'( bunun sebebide conta yanması ya da motor bloğu çatlak başka bir seçenek kalmıyor  :-[


Sayfa: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 ... 14