Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: jetta normal bakım  (Okunma sayısı 9699 defa)

jetta normal bakım
« : 21 Nisan 2010, 14:48:56 »
Arkadaşlar 2006 Jetta 1.6 FSİ Comfortline aracıma yıllık bakım yaptıracağım.En son geçen sene nisan ayıında yaptırdım.Yıllık sadece 4000 km kullanıyorum.İzmir Doğuş'u aradım,normal 60.000 bakım ücreti( 442 TL ) alırız dediler,birde 4 yılı geçtiği için triger bakımı,gerekirse değişimi,fren balataları değişimi de yapılabilir dediler.Araç şu an da 49.000 de.Geçen sene bakım yapıldığında 45.000 de idi.Yani 1 yıl geçtiği için bakım yaptırıyorum.Bu ücret çok değilmi? Özel servisler 250 TL civarı olur diyorlar,zaten artık araç 4 yıllık ve garantide değil,Bu konuda bilgi verebilecek arkadaş varsa sevinirim.Yani heryıl ,araç kullanılmasa bile bakım şartmıdır.( ben sadece 4000 km yaptım - 2.araç olduğundan )

Ynt: jetta normal bakım
« Yanıtla #1 : 21 Nisan 2010, 15:05:50 »
Araç bakımı 15.000km ya da her yıl, hangisi daha önce gelirse...

Yetkili servis fiyatı normal, 15.000km bakımına ek olarak bujiler değişecek, vites kutusu yağı vs trigger değiştirme size bağlı, isterseniz değiştirin....

özel servislerde fiyatlar daha uygun...işi bilen bir ustaya gittiğinizdede yapılacak işlemler hemen hemen aynıdır...

gerekli donanım sizde olsa, yağını suyunu filtreyi kendinizde değiştirirsiniz...çok abartılacak, ustalık gerektirecek bir durum değil...
2006 VW ABT Polo 1.4 Trendline ABS Polo 9n3 ABT Tuning ve Cruise Control

Ynt: jetta normal bakım
« Yanıtla #2 : 21 Nisan 2010, 15:12:30 »
bende 1.9 tdi motorlu seat toledo var 40 bin km de  almistim 110 bin km oldu sevise 1 kere sadece 100 bin km de triger kayisini degistirmek icin gittim. 10.000 km de bir yagini kime gitsen degisir, fren balatarina baktir herkes bakar bitmeye yakinsa 4 balata al gir sanayiye ver bi garibana 50 lira degistirsin hemde arkandan dua eder hepsi bukadar ;)

ps: tabiki yeri gelince servisede gidilir lakin elektronik arizalar icin falan... bakim di balataydi yag vs.vs. icin yazik gunah

Ynt: jetta normal bakım
« Yanıtla #3 : 21 Nisan 2010, 19:07:08 »
teşekkürler arkadaşlar,izmirde 3.sanayide ustama gideceğim.

Ynt: jetta normal bakım
« Yanıtla #4 : 22 Nisan 2010, 03:02:12 »
gariban kelimesini kullanmak hiç hoş değil, sonuçta herkes emeğinin hakkını istiyor...
yaptıkları iş gereği tulumların içinde çok hoş görünmeselerde meslek sahibidirler, iyide olsa kötüde olsa servis sahibi, işletme sahibi kişidirler...
2006 VW ABT Polo 1.4 Trendline ABS Polo 9n3 ABT Tuning ve Cruise Control

Çevrimdışı beyazbora

  • Otomobil
    WV BORA
    Şehir
    Ordu
  • SELAMLAR...
Ynt: jetta normal bakım
« Yanıtla #5 : 29 Haziran 2010, 00:45:20 »
Arkadaşlar 2006 Jetta 1.6 FSİ Comfortline aracıma yıllık bakım yaptıracağım.En son geçen sene nisan ayıında yaptırdım.Yıllık sadece 4000 km kullanıyorum.İzmir Doğuş'u aradım,normal 60.000 bakım ücreti( 442 TL ) alırız dediler,birde 4 yılı geçtiği için triger bakımı,gerekirse değişimi,fren balataları değişimi de yapılabilir dediler.Araç şu an da 49.000 de.Geçen sene bakım yapıldığında 45.000 de idi.Yani 1 yıl geçtiği için bakım yaptırıyorum.Bu ücret çok değilmi? Özel servisler 250 TL civarı olur diyorlar,zaten artık araç 4 yıllık ve garantide değil,Bu konuda bilgi verebilecek arkadaş varsa sevinirim.Yani heryıl ,araç kullanılmasa bile bakım şartmıdır.( ben sadece 4000 km yaptım - 2.araç olduğundan )




egekaan arabayı satarken heber et
yıllık 4000 km yapmak çok iyi yaa
ben kasımda aldım arabayı 10.000 km yi devirdim
« Son Düzenleme: 29 Haziran 2010, 00:46:20 Gönderen: beyazbora »
BİSMİLLAH HER HAYRIN BAŞIDIR...