Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: 1991 Jetta 2 balon tampon aranıyor  (Okunma sayısı 15512 defa)

1991 Jetta 2 balon tampon aranıyor
« : 18 Mayıs 2010, 20:25:22 »
Arkadaşlar merhaba
1991 model jetta için arka balon tampon aranıyor
yardımcı olursanız sevinirim .

Çevrimdışı meister6

  • meister6 91 jetta gtd
Ynt: 1991 Jetta 2 balon tampon aranıyor
« Yanıtla #1 : 25 Mayıs 2010, 22:15:32 »
kardeş sen balon tampon istemişsin sen hele bi alo de ben sana sana söyliyeyim nerde olduğunu
meister6 jetta 91 gtd

Ynt: 1991 Jetta 2 balon tampon aranıyor
« Yanıtla #2 : 25 Mayıs 2010, 22:20:56 »
bana orjınalı lazım ama alman malı lazım yanı.. piyasada italyan ve cıkma var

Çevrimdışı meister6

  • meister6 91 jetta gtd
Ynt: 1991 Jetta 2 balon tampon aranıyor
« Yanıtla #3 : 25 Mayıs 2010, 22:25:37 »
orjinali zor bulunur benmbnildiğim izmirde nuri küçükte var
meister6 jetta 91 gtd

Çevrimdışı meister6

  • meister6 91 jetta gtd
Ynt: 1991 Jetta 2 balon tampon aranıyor
« Yanıtla #4 : 25 Mayıs 2010, 22:26:00 »
fiyatıda  250 tl diyordu
meister6 jetta 91 gtd

Ynt: 1991 Jetta 2 balon tampon aranıyor
« Yanıtla #5 : 25 Mayıs 2010, 22:39:50 »
italyan dır o sanırım
başta güzel duruyor ancak sonradan dalgalanma yapıyormuş
getirmesi nasıl bilmiyorum nasıl oluyor .. yoksa almanyada akrabalar varda..

Çevrimdışı meister6

  • meister6 91 jetta gtd
Ynt: 1991 Jetta 2 balon tampon aranıyor
« Yanıtla #6 : 25 Mayıs 2010, 22:57:01 »
yok ya zannetmiyom içinde demiri ile falan satılıyor pek bişey farkedeceğini sanmıyorum
meister6 jetta 91 gtd

Çevrimdışı meister6

  • meister6 91 jetta gtd
Ynt: 1991 Jetta 2 balon tampon aranıyor
« Yanıtla #7 : 25 Mayıs 2010, 22:58:10 »
kendi boyasındanda boyattınmı sertleşir daha güzel olur
meister6 jetta 91 gtd

Ynt: 1991 Jetta 2 balon tampon aranıyor
« Yanıtla #8 : 25 Mayıs 2010, 22:58:23 »
Arkadasıma lazım da dedıgım gıbı bulduk ama oem olmadıgı ıcın almadı
bu arada foto koyabıldın mı
merak ettık

Ynt: 1991 Jetta 2 balon tampon aranıyor
« Yanıtla #9 : 25 Mayıs 2010, 23:01:08 »


Nasıl ama Siz de ayda sadece 139$ a jetta sahibi olabilirsiniz...
 ;D

Çevrimdışı meister6

  • meister6 91 jetta gtd
Ynt: 1991 Jetta 2 balon tampon aranıyor
« Yanıtla #10 : 25 Mayıs 2010, 23:02:17 »
bişey yazmadınız  nasıl yaparım bilmiyom uğraşıyom amam olmuyor
meister6 jetta 91 gtd

Ynt: 1991 Jetta 2 balon tampon aranıyor
« Yanıtla #11 : 26 Mayıs 2010, 11:36:53 »
1. hızlı resım.com a giriyorsunuz
2. gozat a tılayıp ilgili fotoyu pc nizden seçip yüklüyorsunuz
3. 3. forumların altındakı linki alıp buradaki mesaj yazdıgınız yere yapıstırıyorsunuz aynen
sonra mesajınızı gonderınce resım yukklenmıs oluyor

Çevrimdışı meister6

  • meister6 91 jetta gtd
Ynt: 1991 Jetta 2 balon tampon aranıyor
« Yanıtla #12 : 26 Mayıs 2010, 14:42:33 »
meister6 jetta 91 gtd

Çevrimdışı meister6

  • meister6 91 jetta gtd
Ynt: 1991 Jetta 2 balon tampon aranıyor
« Yanıtla #13 : 26 Mayıs 2010, 14:43:21 »
meister6 jetta 91 gtd