Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: 174 BG. BURAYA (Bilgi paylaşımı)  (Okunma sayısı 27153 defa)

174 BG. BURAYA (Bilgi paylaşımı)
« : 26 Ekim 2007, 15:59:05 »
174 bg. meraklıları sormak istediginiz her konuyu bu başlık altında tartışalım..
« Son Düzenleme: 26 Ekim 2007, 16:12:16 Gönderen: mustafa06 »
174 BG. CARAVELLE COMFORTLİNE

Çevrimdışı ®oyal

    Otomobil
    T5'04
    Şehir
    Bursa
Ynt: 174 BG. BURAYA (Bilgi paylaşımı)
« Yanıtla #1 : 26 Ekim 2007, 17:11:08 »
174 bg lik t5 ile 174 bg lik carevelle süspansiyon sistemi aynımı?

Ynt: 174 BG. BURAYA (Bilgi paylaşımı)
« Yanıtla #2 : 26 Ekim 2007, 19:00:42 »
174 bg lik t5 ile 174 bg lik carevelle süspansiyon sistemi aynımı?

Hayır farklı kardeşim.
Birisi binek için yani caravelle binek için daha yumuşak transporter ise daha sert.
fakat her ne kadar transporter e göre yumuşak süspansiyonu olsa da bir viano kadar rahatlığı yok ne yazıkki.Hatta bozuk yollarda çukurlara girip çıkarken vuruntu sesi de yapabiliyor.

Ama şunu kesinlikle diyebilirim ki caravelle kendisinden küçük olan doblo-kango-caddy-combo gibi diğer küçük sınıf ticarilere oranla daha iyi yol tutuyor.Belki bunda 235-55-17 lik lastiklerinde etkisi büyüktür.

Hoşça kalın.

Ynt: 174 BG. BURAYA (Bilgi paylaşımı)
« Yanıtla #3 : 15 Kasım 2007, 16:40:10 »
usdat t5 170 varmıydı ben aldıgımda sadece caravellerde bıde 4*4 multıvan ıcın var dıye soyledıler yada ellerınde yoktu benmı yanlış anladım
« Son Düzenleme: 15 Kasım 2007, 16:41:58 Gönderen: kurt »

Çevrimdışı Ouzoo

  • Bayılırım otobüs kokusuna
Ynt: 174 BG. BURAYA (Bilgi paylaşımı)
« Yanıtla #4 : 15 Kasım 2007, 17:29:45 »
Evet t5 174 bg makina var.Hatta ilk önce t5te çıktı yanlış hatırlamıyorsam
Otomobil kullanmak asalaklıktır. Kurallara uygun kullanmak ise çağdaşlık. Lütfen trafik kurallarına uyun. Sinyal kullanmayı sevin. Yol verirken de cömert olun. Ki insan olmanın tadına varın..

Ynt: 174 BG. BURAYA (Bilgi paylaşımı)
« Yanıtla #5 : 15 Kasım 2007, 23:08:02 »
Evet t5 174 bg makina var.Hatta ilk önce t5te çıktı yanlış hatırlamıyorsam

+1
Önce T5 de çıktı daha sonra T5 Caravelle de sundular.

Birde şunu ekleyeyim:
174 Ps ler diğer T5 modellerine göre alçaltma kitli-sert süspansiyonlu ve 235-55-17 lik lastik kullanılıyor.
Yakıt hakkında bilgi verirsek daha bu haftak aldığım değerleri yazayım güncel olsun.
Araç 174 ps 2006 model T5 Caravelle comfortline.
36 bin km de.
Şehir dışı 280 km yol yaptım.(Antalya Hava alanına gidip geldim).Araçta 1100 kg yük vardı ve genellikle 140-160 gibi hızlarda gidildi.Fakat araca birden yüklenmeler yapmadım.Sakin şekilde hızımı koruyarak gitmeye çalışstım.Bu şekilde araç şehir dışında yol bilgisayarının gösterdiği veriye göre 9.4 litre yakıt harcadı(yolun 140 km sini 1100 kg ile gitti geriye gelirken ki 140 km de araçta sadece ben vardım yüklü değildi)

Burdur şehir merkezinde aracın 130 km lik denememe göre 11.2 litre yaktığını gördüm yol bilgisayarında.Şehir içinde de sakin kullanırım birden yüklenme yapmam.Yani normal kullanım değerleri.

Bilginize...

Çevrimdışı burak_37

  • volumeııııııı[]ı bassııııııı[]ı treableııııııı[]ı
Ynt: 174 BG. BURAYA (Bilgi paylaşımı)
« Yanıtla #6 : 16 Kasım 2007, 14:08:13 »
bu arada 174 peygirlikler 130 peygirliklein yaktığı kadar yakıt yakıyormuş doğrumu? ???

Ynt: 174 BG. BURAYA (Bilgi paylaşımı)
« Yanıtla #7 : 16 Kasım 2007, 16:43:58 »
hazır bılenı bulmusken 4*4 kullanıslı oluyomu almaya deyermı

Ynt: 174 BG. BURAYA (Bilgi paylaşımı)
« Yanıtla #8 : 16 Kasım 2007, 23:35:48 »
@burak_37
Kardes yakit konusunda dedigim gibi yakiyor.130 luk olmadigi icin elimizde bir kiyaslama yapamiyorum ama 130 lugun muhtemelen daha az yakmasi gerekir.Tabi kullanimla cok alakali bir durum.Ozellikle sehir icinde kullanim cok fark eder.Burdur daki sehir ici trafigi ile Istanbulda ki kopru trafi bir olmadigi icin dogal oalrakta yakit tuketimini etkiler.Sehir disinda uygun yollarda suratli gidiyoruz ama dedigim gibi birden yuklenme yapmiyoruz hizimizi koruyoruz.Yakit konusunda cok farkli seyler duyuyorum.Ozellikle 130 luk T5 in Sehir icinde 16 litre yaktigini duydum ve bunu soyleyen kiside iddiasinda cok israrli.Ama gozumle gormeden inanmam.Ben yasakilarimi ve deneyimlerimi anlatiyorum sadece.

@kurt
Kardes bizimkisi 4 motion degil.4 motion da hic kullanmadim ama yol tutus ve cekis acisindan daha iyi olacagini dusunuyorum tabi ki.Ama her lastige guc dagitildigi icin performans6ta cok da az olsa bir dusme yasanir.Fakat bozuk zeminli yollardaki durumu daha pozitif hale gelir.Bence 4 motion a gerek yok T5 de.Ama tabi kullanimla alakali bir durum.Sonucta bir secenek cani isteyenler alir.

Kullandigimiz caravelle de en cok dsg sanzimanin olmayisina uzuluyorum.Biz alirken dsg sanziman yoktu.Aldiktan bir hafta sonrada bu secenek geldi.Eger T5 alacaklar varsa kesinlikle tavsiyemdir.Pisman olmazsiniz dsg sanziman alin derim.Arada 4-5 bin ytl fark oynuyor.Mali durumlar yeterli ise cok guzel bir secenek.

Saygilar...

Ynt: 174 BG. BURAYA (Bilgi paylaşımı)
« Yanıtla #9 : 17 Kasım 2007, 00:21:18 »
bu arada 174 peygirlikler 130 peygirliklein yaktığı kadar yakıt yakıyormuş doğrumu? ???
'peygir' ne kardeşim?  ;D

Çevrimdışı TrigG3R

  • Yetişemezsen el salla
Ynt: 174 BG. BURAYA (Bilgi paylaşımı)
« Yanıtla #10 : 07 Ocak 2008, 23:02:18 »
bende 105 bg var 280 civarı yakıyo 86 240 en fazla 130 lar 350 400 arası yakıyo die duydum 174  lerde bana kalırsa 500 yakar :D ama o kadarınada gerek yok bence ve ki zaten 130 174 ler 105 lere göre daha çabuk arıza veriyor sebebi 130 ile 174 ler 5 silindir 105 ler 4 bana kalırsa en iyisi 105 ler az yakıyo ve ii kaçıyo he arabayla ralli yapacaksanız alın tabi  174 alacama cravelli 130 4 motin olırım daha ii 4 çeker 4 çekerdir her zaman
 
Tr!gG3R

Ynt: 174 BG. BURAYA (Bilgi paylaşımı)
« Yanıtla #11 : 08 Ocak 2008, 00:32:39 »
bende 105 bg var 280 civarı yakıyo 86 240 en fazla 130 lar 350 400 arası yakıyo die duydum 174  lerde bana kalırsa 500 yakar :D ama o kadarınada gerek yok bence ve ki zaten 130 174 ler 105 lere göre daha çabuk arıza veriyor sebebi 130 ile 174 ler 5 silindir 105 ler 4 bana kalırsa en iyisi 105 ler az yakıyo ve ii kaçıyo he arabayla ralli yapacaksanız alın tabi  174 alacama cravelli 130 4 motin olırım daha ii 4 çeker 4 çekerdir her zaman
 

Verdiginiz degerlerde yanlislik var.130 ps nin 35-40 ykr yakmasinin ihtimali yoktur.Haa atarsiniz 1.5 ton gazida sona verirseniz yakar orasi ayri mesele tabi.
4 motion demek aktarimin lastiklere daha fazla dagilmasi demek ve aktarma organlarindan guc gecmesi demek.Gucn 2 lastige dagilmasi ile 4 lastige dagilmasi arasinda performans kaybi yasanir.Bunun icin 4 motion daha performansli olmaz daha dusuk performansa sahip olur.Fakat daha iyi yol tutar ve asr ye gerek kalmadan kalkis yapabilir.

Ynt: 174 BG. BURAYA (Bilgi paylaşımı)
« Yanıtla #12 : 02 Kasım 2008, 08:45:23 »
bende 1.9 caravelle şuanda araç 265 bin yakıyor yakıtı gayet ii ama araçta performans yok şahsen ben aracı hızlı kullanmayı severim gaza bastınmı gitmiyor 174lukler tabiki daha ii gidiyo ayrıca yakıtıda o kadar fazla değil 300 320 gibi bişey galiba.ayrıca caravelle ve transporter süspansiyon farklı değil sadce caravellede yalıtım iyi oldugu için araç içine ses almıyor malum translarda yanlar kablı değil yalıtım yok o yüzden içeri biraz daha fazla ses alıyor.

Ynt: 174 BG. BURAYA (Bilgi paylaşımı)
« Yanıtla #13 : 02 Kasım 2008, 16:57:33 »
bende 1.9 caravelle şuanda araç 265 bin yakıyor yakıtı gayet ii ama araçta performans yok şahsen ben aracı hızlı kullanmayı severim gaza bastınmı gitmiyor 174lukler tabiki daha ii gidiyo ayrıca yakıtıda o kadar fazla değil 300 320 gibi bişey galiba.ayrıca caravelle ve transporter süspansiyon farklı değil sadce caravellede yalıtım iyi oldugu için araç içine ses almıyor malum translarda yanlar kablı değil yalıtım yok o yüzden içeri biraz daha fazla ses alıyor.

174 hp T5 lerde alcaltma kiti var ve diger T5 lere gore daha alcak.Ayrica 2 tonluk bir aracta 105 hp lik motor gucuyle iyi bir performans beklemek yanlis olur ki 174 hp bile c segmenti 1.6 benzinli araclar kadar gidebiliyor ancak...