İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - saxi_saxi

Sayfa: 1 2 3 4 [5]
57
2006 model DSg var. şehir dışı kesinlikle 900KM yi geçerim. manuel verin bana 1000km yi kesin geçerim ki dh caddy team üyeleri hepsi 1000km yi aşıyorlar. adamlar manuelle şehir içi 850 görüyorlar  ;)

izmirde konaktan şehir içinden bilen bilir oralar nasıl doludur. o taraftan dokuzeylül oradan seferihisar oradan gümüldür ürkmeze kadar şehir içi gidiyorum 55km falan. 5.4 ortalamayı hiç geçmedim.

seri kullanırsam bu artış gösteriyor ama ben elverişli yerlerde 90km hızla sabit giderim. zaten yasal sınırlar onlar.

ben yakıtımdan çok ama çok memnunum. doblo ile kıyaslanmaz. bizim araç boş olsun doblonun 5 kişi yüklü halinden ağır. benim araç ruhsatta 1559kg geçiyor. e birde aksesuarlar falan var extrada. bomboşken bile 1600kg araç :tamamdir

segmentinin en iyi konfor, en iyi yol tutuşu en güvenli en karizmatik en rahat en ferah en ağır ama en az yakıt harcayan aracı. dahası mı var  :saygılar

58
valla burak bir caddy sahibi kullanma klavızunu tarattırsada bana yollsa pdf olarak falan ne sevinirim biliyor musun  ;D

adamlar 30 euro dediler kullanma klavuzuna. dedim bununda reklamını yapacam nette herkes sizi tanısın dedim artık ya sinirden. 43 milyarlık arabası var altımızda adamlar 30 euro diyolar bir kullanma klavuzuna  :bekleriz:

59
ahmet0614 motorlarımız aynı sonuçta yaklaşık bir uygulama olacak.

T5 de sadece max tork devri 2000 d sanırım. başka bir değişiklik yok. kullanılan herşey aynı.

135PS ve 310 - 330NM arasında olacak modlanmadan sonraki değerler. ben bazı yerler ve şahıslarla bağlantıyı kurdum. sonuçları bir alayım sana da dönerim buradan.

saygı bizden  :saygılar

60
ha ben şeyde duydum 165PS 375NM lik caddy de duydum. bunla karışmasın  ;)

ben motor için test edilmiş olan en güvenli sınırlar dahilinde 130-135PS 320-330NM lik kadar bir artış istiyorum ki burada tasarufum daha iyi olur sanırım.

61
olsun sen bence işe bu işe girme ha ben kapışacam basacam dersen arkadaşımızın dediği gibi idarene sahip biri isen taktır ama şöle bişey olur otobanda giderken bişey felan olur adam gel kaşıpşak der seninde kafan tutarsa gerisini düşünemiyorum.bence taktırma derim...
irade değilde oldum olası (yaklaşık 10 senedir) kullanma tarzım sabittir. arada bir aracımı denemk için oda yeni balans ayarı yaptırdığımda bir kereliğine basarım araca o kadar. sonrasında inişte 90 ı geçsin frene basarım  :)

ama yeri geliyor dik yokuşlarda araç sollarken basmak lazım oluyor bu durumlarda da chipli olması avantaj sağlar. belli bir hıza ulaşmak için daha az gaza basacağım. bu demekki max. tork devrim 1900 devirden aşağı düşecek. bu ne demek daha düşük devirde daha fazla güç elde edeceğim ve buda turbomun ömrüne ömür katacak. ha yaklaşık 2100 devirde 90km hızla gidiyorum. bu eğride minimum özgül yakıt tüketimine denk gelecek olan nokta devri daha azalacaktır. buda sakin kullanımda bana tasaruf getirecektir.

sürekli tam gaz gidilmez ise chipli araç az yakar, turbosuna daha iyi bakar ve ani olaylarda daha fazla güçle belki ömür kurtarır.

seçim sizin.

şimdi bana bir marka yada fiyat konusunda yardımcı olmak isteyen arkadaşlarımdan rica ediyorum tekrardan. ne önerirsiniz.

araçlarımızın güvenliği içinde öneride bulunan tüm vw severlerden allah razı olsun.

62
arkadaşlar zararları hakkında uyarılarınız için çok teşekkürler. gerçekten bende farkındayım o zararların. ama ben aracın zaten kendinde olan verebileceği bir gücü ve torku egzoz emisyonlarına uygunluk adına eksiltilmesinden sonra ortaya çıkarmak istiyorum. olacağı max. 135PS ve 320 yada 330NM tork. bunu bizim motorlar zaten fazlasınıda verebilecek kapasitede, ama öyle olmuyor. vede zaten şu anda bu dence güçlü aracımı arada bir denemek dışında 90km hızı hiç geçmedim. hız limitim ile 95km ye ayarlı  :)

63
arkadaşlar aracım 2006 model dsg şanzımanlı.

ben chip tuning uygulaması yaptırmak istiyorum. aranızda bu uygulamayı yaptıranlardan tavsiyelerini rica ediyorum.

caddy de 165PS 375NM ye kadar zorlayanlar var. ama ben max. 135PS 320-330NM tork civarlarında düşünüyorum.

ilk amaç normal sakin kullanımda yakıt tasarufu sağlamak. ama gaza basıncada basıncada ben buradayım desin.

hangi markayı önerirsiniz. bu konuda bilgili arkadaşlarımız bilgilerini paylaşırlarsa sevinirim.

kazasız belasız sürüşler.

64
çok yararlı bir konu açmış arkadaşımız. başta teşekkür etmek istiyorum. bende keşfettikçe yazarım. çünkü kullanma klavuzu kayıp bizim  :)

kazasız belasız sürüşler şanslı vw caddy kullanıcıları.

izmirden selamlar.

65
Caddy, Transporter ve Caravelle / Ynt: Caddy DSG Bakımları
« : 04 Mayıs 2009, 22:12:10 »
koca vw türkiye takımında biir kişide dsg caddy olmaz mı, hatta olupta 60 bin bakım yaptırmaz mı ya  :melek:

66
Caddy, Transporter ve Caravelle / Ynt: Caddy DSG Bakımları
« : 30 Nisan 2009, 22:08:22 »
wow çok teşekkürler yardımın için. benim araçta bir kaç sene sonra 60 bin olur. 55binde şimdi ama pek uzun yol yapmıyoruz  :saygılar

67
Caddy, Transporter ve Caravelle / Caddy DSG Bakımları
« : 30 Nisan 2009, 12:32:28 »
s.a. arkadaşlar.

Caddy dsg aracım var. 60 bin bakımı için doğuş oto peşin 600YTL istedi. 60bin bakımı yaptıran arkadaşlarımız var mı ?

siz kaça yaptırdınız?

60bin bakımda neler değişiyor acaba?

Sayfa: 1 2 3 4 [5]