İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - Tcihan

Sayfa: 1 [2] 3
15
Polo 9N / Ynt: 2003 polo tdi yakıt ve turbo sorunu...
« : 11 Eylül 2011, 09:53:48 »
Debriyajınızın ne mesafede kavradığına bir bakın eğer çok yukarıda kavrama yapıyorsa Debriyaj seti + Volant değiştirmeniz gerekebilir.~ yetkili serviste 1200 tl.Turbo yada Hava akışmetre olma ihtimalide kuvvetli.
Pardon bilgi hatası var, lastikler 195x55x15. Aracın kilometresi 134.000
Aslında bakıma sokacağım arabayı ama yağ değişimi için km dolmasını bekliyorum
Araştırdığım kadarıyla jant-lastik durumunun bu kadar yakıt artışı yapmayacağı...
Benim araçta bir anormallik var. Katalitik konvektör takılması ve bakımdan sonra bir daha ölçücem yakıtı.
Umarım bunlardan birisidir. Yoksa full depoyla şehir içi 600 km yi bulamıyorum. Ve oldukça can sıkıcı.
Dediğim gibi sanırım turbo zaman zaman devre dışı kalıyor ve araç yığılıyor çekmiyor. Debrijaya basıp gaz verdiğimde sorun yok devir yükseliyor. Ama viteste araç gitmiyor.

16
Polo 6N2 / Volant Taşlama yaptırıp verim alamayan varmı?
« : 10 Eylül 2011, 20:45:56 »
Arkadaşlar Debriyaj seti değişiminden sonra Volant ta yanma varsa taşlama yapılıyor?Bununla ilgili bu taşlama işlemi arabanın her hangi bir yerinde olumsuz yönde bir etki meydana getiriyormu?Örneğin debriyajın kavraması daha aşağıda mı olur?Arabanın çekişi azalırmı?Yada bu işlem yarayı tedavi etmek yerine pansuman ile geçiştirmek gibi bir işmidir.Taşlama yaptırıp sorun yaşayan ve sonunda orjinal Volant takmak zorunda kalanınız varmı?Değerli görüşlerinizi bekliyorum?

17
Polo 6K (Classic) / Volant Taşlama yaptırdınızmı?
« : 10 Eylül 2011, 20:36:14 »
Arkadaşlar Debriyaj seti değişimlerinde Volantta taşlama yapılması gerekli deniyor?Bu kaç mm yi geçerse tehlikeli olur?
Bu konu hakkında Volantını taşlatan arkadaşlardan bu işlem nedeniyle arabasını tekrar servisie geri götüren yada yeni Volant taktırmak zorunda kalan varmı?
Değerli fikirlerinizi bekliyorum

18
+1000 Kesinlikle katılıyorum.Yetkili servisler Almanya tarafından denetlenmiyor....
VW merkezi Türkiyeyi fazla denetlemiyor olsa gerek

19
Arkadaşlar General Motor da benimde yaşadığım sorunlar oldu basit bir işi büyütmeye çalıştılar müsade etmedim, müşteriye bakış açıları, nasıl daha çok parasını alabilirim tarzında....

20
Polo 6N2 / Ynt: 2. vw mi buldum yardımlarınız lütfen
« : 08 Eylül 2011, 17:06:26 »
2000 model 1.4 lpgli comfortline
Arkdaşlar LPG li araçlar için VW bile olsa bir daha düşünün derim..

21
Egsoz değilse ön takımla alakalı bir problem olabilir - Debriyaj seti-şanjıman-bilya vs.İşin tuhafı ön takımdan gelen ses sanki arabanın altında oluyormuş hissi veriyor.Diğer arkadaşlarında fikirlerini almakta yarar var.

22
mustklc yorumun için teşekkür ederim.Tamamen bitene kadar kullanmak tabikide hepimizin işine gelir.
Fakat uzun yola gittin çoluk çocuk otobanda kaldın işte bu korku nedeniyle riske atmak istemiyorum aslında.Birde tamamen bitik balata sıyırırsa Volant denilen parçayıda götürebilirmiş fazla yakıt sarfiyatı da tuzu biberi zaten.Bu nedenle en kısa sürede değişim işini hayata geçirmek mantıklı.
Saygılarımla.
Konu ile ilgili fikirlerinizi bekliyorum arkadaşlar belki aynı problemi yaşayabilecek birilerine faydamız olur.
baskı balata acayip birşeydir. tamamen bitmesi 10 sene de sürebilir. bir yokuşta da bitebilir. verin arabanızı, 3 saniyede baskı balatanızı yerim oldukça kolay.

muhtemelen baskı balatayı yokuşta yemişsin biraz otomatik pedal yukarı almış kavramayı. skıntık olmaz. tamamen bitene kadar kullan bence

23
Onur bey verdiğin bilgiler için teşekkür ediyorum.
Ancak benim debriyajım da kavrama olayı anlattığının tam tersiydi; sona kadar basıyorum daha sonra vitese takıyorum ve daha 4-5 cm bile debriyajı bıraktığın anda kavrama işlemi bitmiş oluyordu.Orjinal debriyajı.
Bir müddet önce rampada araba kalkış yapamadı ve hafif dumanla beraber balata yanığına benzer bir koku geldi.Çok aşırı bir şey değildi zaten arabayı normal bir yere alıp tekrar kaldırdım sorunsuz gitti.Ancak bu durumdan sonra debriyaj aynı anlattığın gibi yukarıda kavramaya başladı.
Bu nedenle debriyajı orjinal olan arkadaşlardan fikir istiyorum.

24
Arkadaşlar fikri olan hiç kimse yokmu.....................

25
Arkadaşlar merhaba 2001 polo da genetik olarak orjinalinde debriyaj kavrama aralığı aşağıdamıdır dikkat edeniniz varmı?Baskı balata değiştirmemiş olanlardan fikir istiyorum.
İkincisi bilirkişiler debriyajın çok yukarıda kavramasının debriyaj baskı balata bilya sisteminin değişmesinin göstergesi olduğunu bildiriyor bu konu hakkında da teknik bilgi istiyorum.
Saygılarımla...

26
Polo 6N2 / Ynt: 125 binde motor gidermi?
« : 05 Eylül 2011, 22:14:17 »
Bu tarz arabada motor 120 binde kolay kolay inmez lakin ekranda KM nin silinebildiğini duymuştum.Öyle bir ihtimal olabilir yada arabanın bakımlarında bir eksiklik var olduğu halde arabayı haddinden fazla yormuş olma ihtimalleri mevcut.VW transporter ile 900000 km gideni işittim.
arkadasımda vw polo var 2001 model gecen hafta bolu dağında arabası arıza yaptı. çekiçi ile vw servise çektıler motor rektefiye olucakmıs daha yenı aldı arabasını 2 ay olmadı rektefiye demışler ınanasım gelmedı .vw motorlar 300 bın km gidiyo bılıyordum anlamadım

27
Polo 6N2 / Ynt: yokuşta araba gitmiyor
« : 05 Eylül 2011, 22:04:36 »
Orada bir şeyi netleştirelim. D -1-2-3 opsiyonunuz var.D nin manası yanlış bilmiyorsam İngilizce Direct olmalı, yani düz yolda falan mantıklı 1-2-3 ise bir nevi takviye gibi algılanabilr.Mesela D ile gidiyoruz rampaya geldik devir 20 nin altına düştü, ben orda 3 ü tavsiye ederim.Ancak otomotik şanzıman kullanan arkadaşlar fikir beyan ederse daha isabetli olur.
Saygılarımla.

arkadaşlar arabamı alalı yaklaşık iki ay oldu düzelir diyordum belki daha önce kullanan arkadaşın kullanımındandır diyordum ama bi gelişme olmadı. Arabam polo 2000 1.4 (75) otomatik vites. Uzun mesafeli yokuşlarda arabamın bayağı bi hız kaybettiğini gördüm. Hızlanmaya çalışıyorum ama araba resmen gitmiyor.Acaba aracı ben mi yanlış kullanıyorum.Yoksa otomatik olmasından mı kaynaklanıyor anlıyamadım. Arabayı genelde D ile kullanıyorul 1-2-3 vitesleri pek kullanmıyorum acaba yokuşlarda kullanmalımıyım. Yarın arabayı şu neyi var neyi yok gösteren alet varmış ona sokmayı düşünüyorum.Fikri olan arkadaşlar varsa paylaşırlarsa sevinirim. Şimdiden teşekkürler.Ha birde arkadaşlar benim araba su eksiltiyodu 15 günde bi koyuyordum. Sonra antifiriz koymadan önce küçük delikleri kapatan bi ilaç koydular üstüne antifiriz koydular şimdi eksiltme durdu. Acaba bundan da olabilirmi .

28
Genel / Kod G 20 arızası hakkında bilgisi olan varmı?
« : 06 Şubat 2011, 15:02:39 »

Arkadaşlar 2001 TDI polo aracımda yakıt tuketimi filtre değişimi ve bakımına müteakip %30 arttı, yetkili servis bir defaya mahsus G20 diye bir kod dan bahsetti bir daha da tekrarlamadı bu konuda tecrübe yaşayan veya  fikri olabilecek birini bilen varmı?


Sayfa: 1 [2] 3