İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - bennecyim

Sayfa: [1] 2 3 4 5 ... 16
1
Golf IV / Ynt: fren pedalı ayağa vuruyor
« : 21 Aralık 2012, 12:32:05 »

2
Golf IV / Ynt: LPG ye geçiş
« : 18 Aralık 2012, 16:47:45 »
2 yıl normal garantisi var ancak motor garantisinde 5 yaş veya 60 bin km olacak.
ben 1,5 yıl önce taktırdım. 2002 model 103 bin km de idi. demekki sistemlerini değişmişler.

3
Golf IV / Ynt: Golf 4 Bagaj pandizotu sökme ?
« : 18 Aralık 2012, 16:14:06 »
Hocam tavani nasil actiniz kOlay biyerdemi ek yeri canina okumayalim bİde tavanin:/

temsili bir resim yüklüyorum. önce 1 nolu yeri söktüm tam çıkmıyor ama biraz kastırdım, sonra 2 nolu yeri aşağıya kastırarak açtım.
bağlantı yeri ordaydı. senin sorun tam olarak ordamı onu bilemeyiz. kırmaktan korkuyorsan kaportacı falan baktın. eğer orası ise basit bi sorun.

4
Golf IV / Ynt: Direksiyon Ağırlaştı
« : 18 Aralık 2012, 14:46:39 »
direksiyon sert ama vitese çözüm var. motorun ordaki vites kollarını yağlayın hissedilir derecede yumuşayacaktır.

5
Golf IV / Ynt: Golf 4 Bagaj pandizotu sökme ?
« : 18 Aralık 2012, 14:44:37 »
aynı şey bende oldu baktım arka sol tavanın orda ıslaklık oldu. orayı açtım hortum ek yerinden çıkmıştı takıp bantla sardım düzeldi. orayı bi kontrol edin.

6
Golf IV / Ynt: LPG ye geçiş
« : 18 Aralık 2012, 14:41:16 »
umarım pısman olmam evo karar verecem galıba
bende 2 yılda motor garantisi vardı. devam ediyormu evo da.

7
Golf IV / Ynt: LPG ye geçiş
« : 18 Aralık 2012, 10:07:18 »
evo değil. ben 1,5 yıl önce taktırdım. evo ben taktıktan sonra çıkmış. farkı evo nun enjektörleri biraz sessiz çalışıyor. yoksa yine aynı landirenzo.

8
Golf IV / Ynt: LPG ye geçiş
« : 18 Aralık 2012, 09:49:38 »
arkadaşlar ben önce brc taktırdım. rolanti dalgalanması stop etme gibi sorunlar yaşadım. egr valfini değiştim sorun bir nebze düzeldi sonra yine yaptı. bir sürü test yapıldı çözüm yok. trafikte stop etme falan beni çok zorluyordu. takan yer landirenzo ile değiştirdi. tek bir sorun bile vermedi. 25.000 km den fazla oldu sadece 2 defa lpg filtresini değiştim. sorunsuz kullanıyorum. herkese tavsiye ederim. daha önce lpg önerisi isteyenlerede landirenzoyu tavsiye etmiştim forumda. araçta 5 kişi varken 180 rahat diyor lpg de, yüksek devirde benzine geçmeymiş teklemeymiş v.b hiç bir sorun çıkarmıyor.

9
Golf IV / Ynt: Buyük fan çalışmıyor...
« : 17 Aralık 2012, 15:14:19 »
ustaya sordum ikisininde aynı anda çalışması gerekiyormuş. büyük çalışmıyorsa büyük ihtimal fan moturu problemlidir diyor. ikisi tek beyne bağlıymış. ayrı ayrı çalışmaz diyor. ustanın yalancısıyım.

10
Golf IV / Ynt: sabah ilk çalıştırma
« : 07 Aralık 2012, 01:20:41 »

Kesinlikle baskı balatanda sorun yok. Şöyledirki; Debriyaja basıpta çalıştırmak iyidir. Ama Basmamak da rahatdır.

AŞAĞIDAKİLER BİR ALINTIDIR.............

vites boşta ve debriyaj basılı değilse marş motoru fazladan şunları da çevirmek zorundadır:

1. Kavrama diski
2. Baskı balatası
3. Debriyaj mili
4. transfer şaftı
5. transfer şaftı üzerinde 5 adet transfer dişlisi
6. ana şaft
7. ana şaft üzerindeki 5 senkromeç dişlisi

Eskiden manuel vitesler senkromeçli ve kayar dişli tipindeydi yani bütün dişliler birbiriyle temas halind değildi.. Günümüzdeki modern manuel viteslerin çoğu sabit meçlidir ama senkromeç mekanizması yerine senkronizer kullanılır. Bu nedenle ana şaft üzerindeki tüm dişliler şaftla birlikte boşta döner. Bunları birbirine kilitleyerek transfer şaftından ana şafta gücü aktaran kayan dişliler değil kayan bileziklerdir. Bu nedenle modern şanzumanlarda şanzuman içindeki mil ve dişlilerin tamamı döner.

Dolayısıyla, debriyaj pedalına basmazsanız, marş motoru tüm bu ekstra ağırlığı da döndürmek zorunda ve dolayısıyla aküden daha fazla akım çekecek. Hele kış aylarında yağ viskozitesi ilk çalıştırma anında iyice düşeceği için marş motoru ve haliyle akü daha da zorlanacak.

Ama debriyaja basarsanız baskı balatası geri çekileceği için kavrama diski volan yüzeyinden ayrılacağından, marş motoru tüm bu gereksiz ağırlıktan kurtularak motoru daha rahat çalıştıracak, aküden daha az akım çekecek.

Bunu anlamın en kolay yolu araç boştayken debriyaj pedalına basın ve basarken de devir göstergesinin hareketlerini izleyin. Aradaki fark, şanzumanın yarattığı dirençten kaynaklanıyor.
çok teşekkür ederim. güzel açıklama, demekki sıkıntı yok. aracıma gözüm gibi bakıyorum o yüzden bi yerinden ses gelse ustanın yanındayım. usta sıkıntı yok demişti ama rahat etmemiştim. aydınlattığın için tekrar teşekkürler.

11
Golf IV / sabah ilk çalıştırma
« : 06 Aralık 2012, 20:08:10 »
arkadaşlar bir problemim var yardımcı olursanız sevinirim. aracımı sabah sorunsuz çalıştırıyorum tek marşta. vites boşta iken ayağımı debriyajdan kaldıryorum araç sanki hareket etmeye çalışıyo ve rolanti çok az düşüyor. usta debriyaja basmadan çalıştırma diye uyarmıştı beni, çünkü vites boştada olsa debriyaja basmazsan marş motoru volantıda çevirir araç zor çalışır demişti. şimdi ayağımı kaldırdığımda volant ta döndüğü için araç zorlanıyor diye düşünüyorum. dünde araç stop edecekti az daha. sorun baskı balatadan mı acaba yardımcı olursanız sevinirim.

12
Golf IV / Ynt: Cam Filmi
« : 06 Aralık 2012, 00:24:44 »
mantıklı ancak ben söktürmeden yaptırdım. hiç problem yok. demekki sökmeden yapan usta iyi bi ustaysa problem yok.

13
Golf IV / Ynt: Cam Filmi
« : 05 Aralık 2012, 20:41:33 »
ben taktırdığımda döşemeler sökülmedi. sökmenin mantığı nedir bilmiyorum. hadi kapıları anladık söküp takacak peki bağajı nasıl yapacak.

14
yakıt değeri yüksek. benzine geçme olayı lpg enjektörlerinden. enjektörler yeterli gelmiyor.

Sayfa: [1] 2 3 4 5 ... 16