İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - laik81

Sayfa: [1] 2 3
1
evet aracım benzinli...

2
Peki farklar performans olarak tatminkar seviyede hissediliyormu?

3
oldu gerçekten 35-40 tan 30-35 e indi diyebilriim...

4
Bu durumda ultrasonic  iridyum deyip abartmadan Bosh super 4 bujileri aracımız için  uygunsa onları kullanmaya geçebiliriz... Ne de olsa Bosh... Tabi bu benim görüşüm; denemedim +/- test edemedim, ama teknoloji durmadan ilerliyor ve denemekte yarar vardır diye düşünüyorum...

5
Evet arakdaşalr alt devirleri canlandırmak için araştırmadığım şey kalmadı çok ta teknik bilmediğimden, öğreniyoruz yavaş yavaş :)
Ultrasonic ve iridyum bujiler hakkında belkide biraz abartılı yazılar okudum performans ve hp artışı hakkında ama pek güvenemedim...
Bosch Super 4 bujiler daha güvenilir geliyor kulağa ama aracım için uyar mı nasıl olur bilemiyorum... Bilgisi olan paylaşırsa sevinirim...

6
Çıkmacılara bi bakayım önümüzdeki günler :)
Arkadaşlar yeni konu açıcam 4 Tırnak Buji lerle ilgili ordan devam edelim...:)

7
Sensörlü gaz pedalı ilk defa Saab 9-5 Viggen'de kullanıldı diye biliyodum, doğru biliyomuşum :D
araç devirlenince gitmeye başlıyorsa senin kat boşaltılmıştır. Motorun egzoz çıkışı ne kadar rahatsa, alt devirler o kadar ölür ama üst devirler rahatlar. Gaz pedalındaki boşluk da gaz telinden kaynaklanıyordur muhtemelen, tahmin yürütüyorum sadece başıma gelmedi. Teli değiştirince düzelir gibi geliyor bana, ama bu konuda daha deneyimli biri mutlaka vardır seni yönlendirecek, ya da çok iyi tanıdığın, güvendiğin bir ustaya götür anlat derdini, alsın biraz sürsün, söyler zaten sana şurasında şu var, burasında bu var diye :tamamdir
   
Bak gerçekten kat ın içi boş galiba... üst devirler uçak gibi, alt devirler at arabası :) ne yapayım şimdi ben :) kat almaya kalksak çok paradır, alt devirleri canlandırmanın başka bir yolunu bulmalıyım artık...

8
Evet gaz teli varmış... ayrıca ben bunlarda tuboda var biliyordum o da yokmuş... cahillik işte :) adama abi 2000 den sonra hızlanıyor turbo açınca diyorum :) komedi yaa... katalizör içinde baktırdım ama usta bir iki salladı ses gelmeyince içinde kırık parça yok dedi...  ama boş olup-olmadığını söylemedi... yani kat iptalinde çalışma sesi gibi içinin boş olduğunu ele veren başka nedenler varmıdır? Yaa aslında sanırım gaz pedalım mı biraz yukarda acaba? tam olarak algıladığım gaz pedalında boşluk hissi... birde şu var devir saati 2000 e çıkıyor ama gitmiyor :) 2.3-2.5 ten sonra kendini hissettiriyor.... anlamadım gitti...:(

9
Arkadaşlar herhangi bir ustada yapabiliyor bu işi, zor bi yanı yok... motorun hem fren hem motora giren (hava filtesinden gelen hava değil) ufak bi boru tesisatı vardır... orata T şeklinde ek yapılıyor yani araya NC eklenmiş oluyor... En kısa zamanda Fotolarını yükleyecem.. :)

10
d3n1s arkadaşında dediği gibi; dur-kalk olayında işe yarıyor; yani aracınız özellikle rampa trafikte daha rahat kalkıyor kalkışlarda ki tork gücü sizi ayrıca memnun ediyor... ama tabi aracın genel performansını çok ufak şekilde arttırıyor diyebilirim... son süretin üzerine zaten çıkamazsınız :) kısaca NC kullanım konforunuzu çok demiyorum hissedilir ölçüde arttırıyor... Yeni model araçların sanırım 96 model bi gti kadar böyle bi takviye ye ihtiyacı olmaz... NC genel olarak eski araçların dur-kalk larını iyileştirir diyebilirim...

11
Bir de golf 3 GTİ benimki usta baktı gaz teli yok sende dedi... gaz kelebeğinin orda zaten 2 tane potansiyometre var...

12
İyide dostum ateşleme zamanlama ve subap ayarları nasıl yapılır ki? MAliyetli bir iş olmasa bari.. :)

13
evet arkadaşlar nano yu taktırdık en sonunda... sonuç hissedilir düzeyde şimdilik memnunum...:)

14
Nano charger ı da taktık sonunda... :) evet kesinlikle bu da iyi oldu... dedikleri gibi özellikle kalkışlardaki tepki ve hızlanma oldukça hissedilir... ama bakalım ilerleyen zamanlarda kötü bir gelişme olacakmı? :)

Sayfa: [1] 2 3