İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - totto

Sayfa: [1]
1
Arkadaşlar dün aracın egsoz emisyon testini yaptırdım, geçti. Aldığım adamın yanına gittim birlikte debriyaj telini söktük, içini hava tabancasıyla temizledikten sonra motor yağı döktük ve geri taktık, artık debriyajdan ses gelmiyor.

Hava üfleme olayını da söyledim, bendeki yağ sıçratmanın hava üflemeyle ilgisi yokmuş. Tabi ne derece doğru bilemiyorum.

Dönüşte bir de hurdalıktan geçtim, benim aracın sağ ayna camı ve sağ arka çamurluk plastiği yoktu, bir ayna birde çamurluk plastiği söktüm tam oldu :D

Aynayı nasıl takabilirim? Hurda araçtan aynayı sökerken epey uğraştık çünkü kapının iç tarafında somun, conta bir sürü şey vardı, hurdalıktaki adam direk kapıyı parçaladı ayna için :( Benim ihtiyacım olan sadece camı. Çerçeveyi sökmeyi denedim ama beceremedim, sanırım komple aynayı değiştirmem gerekiyor.Bu durumu nasıl halledebilirim?

Mesajlarınızdan anladığım kadarıyla 15'' güzel bir jant takımı, ona uygun ince yanaklı spor lastikler, kısa yay  yeterli olacak.

Bunlara ilave olarak bir tane çiftl egsoz ucu takmayı düşünüyorum

ya senin boya parlıyor maaşallah aman nazar değmesin benimde araba aynı dertlerden muzdarip maliyetini banada bildir hayırlı olsun

boyaya hiçbir şey yapmamışlar hala orjinal boyası, ama boyatmayı düşünürsen Vw nin pearl serileri var boyada, hafif simli gibi oluyor, çok güzel gider diye düşünüyorum.

2
araç çok diri kalmış.
güle güle kullanın.
makinistmi diyorlardı kıbrıstaki ustalara  :)

evet ilk duyduğumda ben çok gülmüştüm, makinist deniliyor burada :D

Eğer aracı sevdiysen ve getirme maliyetleri makulse çok diri bir mk1'e burada da binmiş olursun.Araban güzel içiyle dışıyla.

getirme maliyetlerini öğrenicem eğer makulse gerçekten elden çıkartmam bu mk1 i, inanamadım bu kadar temiz kalabildiğine, kapı içlerinde ve bagaj kapağında hala daha güvenlik yapıştırmaları duruyor :) ayrıca camlar da orjinal hala üzerinde Vw amblemleri duruyor :)

araç soldan direksiyon,kıbrıs için zor olabilir...jantlar bencede olmamış,ya da araç çok yüksek ondanda kötü görünüo olabilir...onun haricinde güle güle kullan taş gibi golf  >:(  :tamamdir

önceki aracım da soldan direksiyondu, alıştım kıbrısta sol direksiyon kullanmaya :) jantlar aslında benim hoşuma gitti ama ben yeni bir Mk1 ciyim :P yaptığım araştırmalara göre Mk2 lerde BBS kullandıkları için genelde Mk1 lerde de sıkça BBS görülüyor, maddiyatım imkan verdikçe daha hoş bir hale getiricem (Mesela hoş bir BBS Jant takımı olabilir :P ).

Arkadaşlar bu arada debriyaj pedalına basarken gacır gucur ses geliyor, motor tarafından baktım bir sorun görünmüyor, balata da iyi durumdaymış, benim aklıma bağlantı noktalarını yağlamak geldi, siz ne önerirsiniz? Ses çıkartması dışında işlevsel bir problem yok.

Bu arada aracı bakıma aldıktan sonra  çok abartı olmayacak şekilde modifiye de etmek istiyorum. Neler önerirsiniz?

Fikirleriniz, görüşleriniz ve yardımlarınız için çok teşekkürler..!

3
OZGUR.K, corrado_g60,  nizam, golf-line2, mcsahan, fatih_06, Firestarter, Mk1GTI çok teşekkür ederim değerli yorumlarınız için.

mcsahan verdiğin bilgiler için çok teşekkürler, sanırım önümüzdeki haftadan itibaren o ustayı bulup kanka olucaz, çünkü biliyosun ki ada da adam gibi usta değil, hiçbir şeyi bulmak kolay değil :) burada insanlar hala daha ZZ lerden bahsediyo :D çok can yakmışsınız :D

Aracı aldığım şahsın Lastik, Oto Yıkama ve Jant Dükkanı var, Jantların kalitesiz olduğunu zannetmiyorum (800 YTL gibi bir rakamdan bahsediyordu sadece jantlar için, tabi ne derece doğrudur bilmiyorum :) ) adam hobi olsun diye almış bu aracı üzerine satılık yazısı bile koymadı, tanıdık diye verdi aracı bana.
Bu adadan giderken lütfen başkasına satma aracı, bana geri getir dedi, tabi ben aracı satmayı değil, alıp Türkiye'ye getirmeyi düşünüyorum (aramızda kalsın) :D

Arkadaşlar bu arada ben otomobilden çok iyi anlayan birisi değilim, yavaş yavaş öğrenmeye çalışıyorum, verdiğiniz değerli bilgileri okuyorum, yerli ve yabancı kaynakları inceliyorum.

Aranızda olmak çok güzel, herkese çok teşekkür ederim.  :tamamdir
 

4
Arkadaşlar merhaba ben KKTC'de okuyorum, dün aracı satın aldım, ustaya baktırdım ama pek ilgilenmedi :( burada ustalar pek Türkiye'deki gibi ilgilenmiyorlar çok paragözler.

Araç hakkında edindiğim bilgileri kısaca aktarayım;

-1982'de üretilmiş,
-1985'te trafiğe girmiş,
-Aracın 3. sahibi oldum (ruhsatta yazan)
-3 Kapı
-Dizel

Aldığımda üzerinde olan aksesuar ve parçalar
Not: bu parçaların orjinalleri de sahibindeydi fakat çok hoş durduğu için istemedim

-Çelik Jant
-spor lastikler
-Golf GTI direksiyonu

Aracı aldığım kişi boyanın orjinal ilk boyası olduğunu söyledi, ufak tefek çürükler var fakat anladığım kadarıyla çok kritik çürükler değil, çok ufak bir kazası var aracın o da düzeltilmemiş, fotoğraflardan görebilirsiniz.

Benim gördüğüm ve canımın sıkıldığı bir tek şey var o da motor hava üflüyor, yağ çubuğunu çıkarttığımda biraz sıçratıyor yağı. Yazılarınızı okudum fakat dizel motor için de durum aynı mı? Beni bu durumda ne kadar idare eder?

 Motorun fotoğraflarını da çekip sizlerle paylaşacağım, maddiyatımın imkan verdiğince bu aracı toparlamak istiyorum.

Her türlü yardım, yorum, fikir ve eleştirinize açığım (Not: Yıkıcı olmadığı sürece :) )

Fotoğraflar




Not: Yan çitası teybi takarken düştü. Tekrar takıcam.

Sayfa: [1]