İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - 6N_24

Sayfa: [1] 2 3
1
Polo 6N / Ynt: Bu 6N'lerin kıymetini bilmek lazım.
« : 24 Nisan 2015, 12:20:56 »
Çok haklısın. :) Bende normalde daha yüksek bir model istiyordum ancak büyük bir şansla polo aldım. :) Gerçekten çok farklı. Şu aralar sorunları çok olsa da bende seviyorum polomu. :)
Ayne tmm belki kronik bazı sorunları var ama başka yönleriyle çok tatmin ediyo unutturuyo yani ben arabaya araba kadar harcamışımdır ama dediğim gibi gidişi rahatlığı bunu unutturyodu.

2
Polo 6N / Ynt: Acil Yardım!
« : 24 Nisan 2015, 12:12:39 »
Rölanti sorunu bendede vardı kime götürdümse boğaz kelebeği dedi temizlik belli bi zaman idare ediyo ama daha sonrası adaptasyon tutmyo dengesizlik çoğalıyo tam emin olmamakla birlikte seninde boğaz kelebeğinin ömrü bitmiş.orjinalı 600-700 civarı yan sanayisi 250-300 diye biliyorum.

3
Polo 6N / Bu 6N'lerin kıymetini bilmek lazım.
« : 24 Nisan 2015, 12:08:30 »
Arkadaşlar 6 yıldır kullandığım resimdeki 6n imi geçen hafta sattım başladım araba aramaya şunu gördüm ki bi yanlış yapmışım 25-30 binlirayı biraraya getirmeden bu arabayı satmamalıymışım benden forumdaki arkadaşlarıma bi dost tavsiyesi eğer aracınızı illa değişmeniz gereken şartlar yoksa bence satmayın piyasa öyle olmuşki bizim arabalardaki özellik rahatlık gidiş konfor kalite nin onda biri olmayan arabalar 18-20 den başlıyo.

4
Polo 6N / Ynt: Lastik Önerisi
« : 28 Mart 2015, 03:25:24 »
Arkadaşlar merhaba,

Aracımın 4 lastiğini yenileyeceğim. Çünkü artık ömrünü doldurmuş durumda ve aracımı sarsıyor. İnternetten baktığım kadarıyla klasik olarak Michelin ve Bridgestone vs. diyorlar. Dikkatimi çeken diğer nokta ise benim bile ilk defa duyduğum Nokian marka lastik. Bizim araçlarımıza uyumu nasıldır? Bilen ve kullanan var mıdır daha önce?
Eğer o dediğin markalara maddi olarak gücün varsa tak hiç ithal lastiğe filan bakma.michelin bridgestone yokohama iyi lastikler ama eğer ithal alacaksan ben 6 yıldır Nexen kullanıyorum sanada tavsiye ederim...

5
Polo 6N / Yağlı mı? Gazlı mı ?
« : 25 Mart 2015, 10:55:48 »
Arkadaşlar yağlı ve gazlı amortisor arasındaki fark nedir.süspansiyonda hangisi daha iyidir bizim arabalarda gazlı kullanılabilirmi.

6
Polo 6N / Ynt: Birisi Bana Yardım Etsin
« : 12 Şubat 2015, 15:53:03 »
Daha öncede yaşamıştım problemi.
1)Arabam sıcak hava üflemiyor bunu nasıl çözebilirim.
2)Bu ara hararet göstergemde bir abukluk var. Sabit 90 derecede kalmıyor hep 0 larda. rolantide çalışırken çıkıyor 90a falan.
Aynı sorunu ben 1 yıldan fazla yaşadım.3 kere termostat değiştim,hatta komple radyotörü kapadım aynı dediğin gibi rolantide çalışırken sıkıntı yok 90 çıkıyor yola çıkınca 0'a kadar düşüyordu.En sonunda problemi şurada bulduk ; termostatla yuvanın uyumsuz olması.yuva termostata tam basıp kapatmadığı için termostatla yuva arasından kaçak oluyor kaçan antifirizde radyatörde soğuyup tekrar motora geliyor yani devamlı devirdayım yapıyo.tespiti şu şekilde yapabilirsin ; termostat kapağına bi hortum takıp üflediğinde hava gidiyosa içeri bilki sorun kapakla termostatın uyumsuzluğundandır.termostatıda değişeceksen sanayiden orjinal diye verdiklerine kanma yetkili servisten orjinal yedeğini getirttir.normalde parçacıların verdiğinin yayı çok sert ama orjinalininki daha yumuşak.

7
Polo 6N / Ynt: SPOR HELEZON HAKKINDA
« : 11 Şubat 2015, 18:39:53 »
tamam alayım ama spor yay takınca sürtme yapmazmı bu halde çok yüksek iken sürtüyor
Şimdiki 60 yanak çok yüksek zaten bizim arabalara en yüksek 50 yanak takılır bunun üzeri hem arabayı hem seni yorar maddi anlamda.sen 45 e düşürünce lastik küçüleceği için sürtme olmaz.

8
Polo 6N / Ynt: SPOR HELEZON HAKKINDA
« : 11 Şubat 2015, 16:36:35 »
Bende 97 modeli var.Orjinal lastik ölçüsü 185 55 14.Siz 13 yazmışsınız bi yanlışlık olmasın.Ebat olarak tam karşılığı 195 45 15 tir.Fakat yol durumu konfor gibi seçenekler düşünülünce 195 50 15 te takılabiliyo ve buda ister istemez arkaya 2 kişi binince özellikle araba esnediğinde sürtme yapıyor eğer bu ölçüde aracı basmayı düşünüyosan bana kalırsa  sıkıntılı olur.

9
Polo 6N / Ynt: ISININCA STOP.
« : 01 Şubat 2015, 20:25:16 »
Bende ısı musurunden dolayı sıkıntı yaşadım , aracın motor sicakken zor çalışıyordu , stop etme yoktu ama zor çalışıyordu , sıkıntı musurun yanlis sinyal göndermesi , bilgisayarda ki sıcaklık ile hararet göstergesindeki sıcaklık aynı degilse problem ondandir , orjinal müşur su an 45 tl olması lazım bazı yerler 30 tl ve altı söyler onlar sıkıntılı ;) değiştirdikten sonra ins problemin ortadan kalkar ;)
İnşallah sağolasın.

10
Polo 6N / Ynt: ISININCA STOP.
« : 01 Şubat 2015, 20:05:20 »
hararet müşiri bilgisayarda arıza göstermeyebilir.
Bakalım olmazsa bide müşürü değişiyim eğer yine aynı sorun olursa boğaz kelebeğine bakarız.

11
Polo 6N / Ynt: ISININCA STOP.
« : 01 Şubat 2015, 19:32:29 »
Boğaz kelebeği değiştirilicek en son parça bana göre,rolanti dalgalanması, sensör arızaları,hava kaçakları bir sürü sebep boğaz kelebeğinin stabil çalışmasını engelliyor.Bilgisaraya bağlandığında hangi hata kodlarını veriyor onu araştırmak lazım.
Bilgisayara bağladık usta hem adaptasyonla hemde biraz avansı yükselterek dengelemeye çalıştı ve rolantiyi düzellti.Bi gez gel dedi bi tur attım geldim motor yine titreyerek çalışmaya devam etti rolantide 1000 devrin altına düştü stop sorunu yoktu.benim termostatta sıkıntı vardı termostat yuvaya küçük geldiğinden su kaçırıyodu bu yüzdende devamlı devirdayım yapıp suyu soğutuyordu yani yolda giderken heleki soğuk havada araba tüpe bile geçmiyodu donuyoduk içinde.termostatın arkasına cok ince bi oring taktık motorda bizde ısınmaya başladık ondan sonrada stop sorunu ortaya çıktı.biliyorum ki boğaz kelebeğimde sıkıntı var ama stop yoktu termostat işi hallolunca stop etmeye başladı forumda hararet müşürü konusunu okumuştum o geldi aklıma.Bilgisayara bağlattığımızda herhangi bi hata kodu göstermiyor.Herhaldeki sonunda boğaz kelebeği değişecek bakalım hayırlısı.

12
Polo 6N / ISININCA STOP.
« : 31 Ocak 2015, 12:19:38 »
Arkadaşlar aslında eski konularda var baktım ama kesin bi sonuç yok.Eğer bu sıkıntıyı yaşayan arkadaşım varsa yada bu konuda bilgi sahibi olanlar yardımcı olurlarsa sevinirim.Sorun tam olarak şu:arabayı ilk çalıştırdığımda sıkıntı yok.Yanlız hararet 90 a çıktıktan sonra biraz gezince özellikle şehir içi gezmişsem her durduğumda stop ediyor.uzun yoldada giderken sorun yok ama olduya bi ışıkta filan durdum yine stop ediyor.boğaz kelebeğim sıkıntılı bu arızayı bu yaparmı eğer yaparsa soukken neden yapmıyor.

13
18 küsüre aldık erzincan dan 1000 lira civarı jant lastik 1300 ses sistemi 350 spor yay 150 sislere xenon film rüzgarlık 100 desek 20den aşağı satılacak araç değil suan 101000 de 2006 model sade ve şık  :tamamdir :saygılar
Hayırlı olsun. :)  Bizim buradan almışsın arabayı genel olarak düzlük bi yer vede nem oranı dşük olduğu için arabalar hem kaporta hemde motor olarak iyi durumdadır.Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.

14
Polo 6N / Ynt: 97-98 model tek kapı
« : 30 Ocak 2015, 13:40:08 »
Arkadaşlar iyi forumlar öncelikle, 97-98 model tek kapı polo almayı düşünüyorum. Sizce alım satımında tek kapı mı yoksa 4 kapımı daha iyidir. Bir sıkıntımız olduğunda satmamız kolay olur mu tek kapılı poloyu. Artıları ve eksileri nelerdir? Şimdiden teşekkürler.
Öncelikle Allah gönlüne göre versin diyeyim.ben 6 yıldır 1.4 16v 100 hp 97 model 3 kapı polo kullanıyorum.Modeline tipine gidişine bakarsan bana göre o paralara alınacak en iyi arabalardan biri.Arkadaşlarında vurguladığı gibi kronik sorunları var ama verdiği zevke göre bence çok sıkıntı değil.3 kapı meselesine gelince kullanım açısından hiç bir problemi yok dersek abartırız ama çokta büyük bi problem değil.

Sayfa: [1] 2 3