İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - okoroglu

Sayfa: [1] 2
1
ecu38 abicim LPG yi kaça taktırdınız?bir de şöyle bir soru işareti var benim kafamda.FSI motorlara standart sıralı lpg sistemlerinin takılmamasının sebebi benzin enjektörlerinin aşırı sıcaktan arızalanmasıydı.şu an belirli aralıklarla benzin püskürtmesi yapılarak enjektörlerin soğutulması sağlanıyor ikili sistemlerde.Fakat otomatik vitesli FSI bir araçta uzun yola çıktığınız zaman çok uzun bir zaman diliminde motor rölantiye düşmez ve buna bağlı olarak da benzin püskürtmez.bu da uzun süreli kullanımda benzin enjektörleriyle ilgili bir sıkıntı çıkarabilir diye düşünüyorum.yanlışım varsa veya bilgisi olan varsa düzeltirse sevinirim.
Haklısın normalde bu sistem hem rolantide (yani kırmızı ışıkta durduğumuzda) hem de üst devir olarak ayarlanacak bir devirde örneğin 3500 devir üstünde benzine geçecek şekilde ayarlanmalı.
Ama Ercan arkadaşımız üst sınırı 7000 devire ayarlatmış olacak ki üst devirde benzine geçmiyor.
Aslında üst devir olarak 3500 veya 4000 olarak ayarlanmış olsa enjektörler açısından daha sağlıklı bir durum ortaya koyulmuş olacak.
Ama varsayalım 4000 devir ayarlattık. Ve uzun yolda 120 km üstüne hiç çıkmadığımız zaman zaten 4000 deviri göremiyoruz.
Ama eğer 3500 devir olarak ayarlatırsak vites geçişlrinde benzin püskürtme işlemini gerçekleştirerek enjektörü korumuşş oluruz.
Ve varsayalım 6. viteste 3500 devirde kaç km hız oluyor bilmiyorum ama 140-150 km olduğunu varsayarsak 140-150 km üzerinde zaten otomatikmen sadece benzin kullanmış oluyoruz.
Benim anladığım bu sistemi kurduruyorsak alt devir ve üst deviri 3500 olarak ayarlatmak olacak.

2
Ben de taktırmadan önce passat 1.6 FSI kullanıcısından yorum almıştım o da taktırmama sebep oldu bakalım sürüp göreceğiz...

Aynen bende 4 gözle bekliyorum.
Ya herro ya merro diyeceğim artık:-)
Benimki BAG kodlu fsi triptronic.Sanırım seninki de aynısındandı öyle değil mi?

3
Golf V / Ynt: golf 5 rcd 300 yerine rcd 310
« : 15 Ekim 2012, 19:10:15 »
arkadaşlar merhaba. 2004 model golf 5 aracıma rcd 300 ün yerrine yeni modellerdeki rcd 310 takılabilirmi. teşekkürler

Amaç mp3 dinlemk ise http://www.xcarlink.com.tr/ bu cihazdan al ve teybine monte et.

4
Golf V / Ynt: GOLF 5 RNS 510
« : 15 Ekim 2012, 19:08:40 »
GOLF V sahibiyim.
Arabayı aldığımda gittim 80 tl ye bir usb-aux-sd kart okuyuculu mp3 player aldım.
RCD300 ün arkasındaki cd changer girişine kablosunu paralel taktım.
Şuan usb stick den mp3 dinlemekteyim.
Ayrıca arabamın orjinal 6 lı cd changerınıda kullanabilmekteyim.
Teyp değiştirmeden http://www.xcarlink.com.tr/ bu tarz bir cihazlada işini görebilirsin.

5
Golf V / Ynt: DSG şanzıman!!!
« : 26 Temmuz 2012, 01:26:43 »
Sorunun cozumu mekatronik sanziman  beyninin degisimi seklinde sonuclandi  Masraf 2750 tl Malum usta bu araclarda sanziman  beyninin 130000 e yaklasmaya basladiginda degismeye gerek duyulyacagini soyledi// bakalim insallah baska problem  yaratmaz :))
En ağır ceza kesilmiş zaten:-) İnşallah başka sorun sıkıntı çıkmaz.
Geçmiş olsun arkadaşım.

6
Golf V / Ynt: ZİNCİR SESİ
« : 26 Temmuz 2012, 01:22:03 »
Arkadaşlar öncelikle herkese hayırlı ramazanlar..2005 Golf V Comfortline var bende 53.000 km'de bakımı geldi henüz yaptıramadım..Birşey danışmak istiyorum sizlere aracı ne zaman olursa olsun ilk çalıştırdığım zaman sanki bir zincir sallantısı gibi bir ses geliyor 2 3 saniye sonra kesiliyor bunu nedeni ne olabilir daha önce başına gelen var mı ?? Aracın yağını kontrol ettim eksilme falan yok..Bir'de aracı alalı yaklaşık 8 ay oldu ve aldığım şahıs doktor olduğu için parası çoktu galiba silecek suyunu bile Kayseri'de Vw Özsa'da koydurmuş..Yani araç Full servis bakımlı benım şimdi bakım geldi Eskihisar Vw'e sordum yaklaşık 350 400 civarı bişey tutar dediler..Ancak 8 yıllık ağır bakım geldiğinden dolayı zincir'inde değişmesi lazım dediler ve buda yaklaşık 800 tl civarında bişi olur dediler.. Biraz araştırdım 53.000'km'de zincir değişmez diyenler'de var..Şimdi kararsızım Servise mi gideyim yoksa normal bir Vw servisine mi gideyim..Cevaplarınız benim için çok önemlidir..Şimdi'den tşk ederim..Hayırlı Günler..

Kesinlikle değiştirmene gerek yok.
Aynı arabaya sahibiz ve benimki 113.000 km de şuan.
Kışın bir defa o sesi ilk çalıştırmada duydum daha sonra yok oldu kendiliğinden.
Gönül rahatlığıyla kullanabilirsin.

7
Golf V / Ynt: otomatik şanzıman yağı değişimi
« : 26 Temmuz 2012, 01:17:41 »
arkadaşlar merak ettim golf 5 te otomatik  şanzımanın yağı değişiyor mu? değişiyorsa kaç km de değişiyor? bazılar değişmez falan diyor doğru mu?

Evet değişiyor her ne kadar servisler falan bu işe sıcak bakmıyor olsa da ömürlük yağ diye bir kavram yok.
Ben arabamı 108.000 km de aldım ve ilk değişimi o zaman yapıldı.
Ama normalde 90.000 de değişmesi lazım.Sonra her 60.000 km de değiştirilse çok daha iyi olur.
Tabi uygun yağ kullanarak.

8
Golf V / Ynt: DSG şanzıman!!!
« : 23 Temmuz 2012, 21:18:42 »
Öncelikle forum kullanıcılarına merhaba demek isterim.2004 model GOLF midline sahibiyim aracım 120 000 de araçta bulunan DSG şanzıman geçişlerinden özellikle3, ve 4. vites geçişlerinde araba çok ısındığı zaman vurma problemi baş göstermeye başladı ama bunu çok tekrarlamıyor.Aracı alalı yaklaşık 10 ay oldu eski araç sahibinden aldığım servis kartlarında ve edindiğim bilgide DSG şansıman yağının  kontrol ve değişimi ile ilgili hiçbir teknik veriye ulaşamadım Acaba diyorum bu problem mekanik olarak yağ ile alakalı bir sorunmu yoksa başka türden elektronik birşey mi ???Bir bilen varsa ve yardımcı olursa çok ama çok sevinirim.Şİmdiden teşekkür ederim
Yukarıda bir çok arkadaş yorum yapmış ama 2004 golf v fsi comfortline triptonik aracım 6 ileri vites tam otomatik şanzuman diye geçiyor.
Bende aracımı 108.000 km de aldım. İlk aldığım zamanlar direk aydoğmuş şanzımana gidip şanzuman yağını değiştirttim.
İlk yağ değişimi olduğunu söylediler ve yağda mekanik parçalar gördüm iyi ki değiştirmişim yağ temizlendi.
Bundan sonra her 60.000 km de bir değiştirmek iyi olur ama o zamana kadar zaten aracımı satmış olurum.
Senin aracın DSG değil dsg lerde Volkswagen’in geliştirdiği 7 ileri vitesli DSG otomatik şanzımandır.
Bk.http://binekarac.vw.com.tr/dsg-sanziman.aspx

Bu vuruntu olayı mekatronik beyni arızası olabileceği gibi yağ değişimiyle gidebilecek bir durumda olabilir.
Aydoğmuş şanzımana gitmenizde yarar var.
Kolay gelsin...

9
Golf V / Ynt: Fsı Motor Ve Lpg
« : 09 Temmuz 2012, 01:11:57 »
Evet arkadaşlar var mı bir gelişme bu konuda?

10
Golf V / Ynt: ankara vw usta
« : 22 Mayıs 2012, 23:12:25 »
arabamın ön düzenini yaptırcam arkadaşlar. hep servise götürdüğüm için iyi bir vw ustası tanımıyorum. nerde yaptırcaz biz bu arabayı yardım edin bana  :)

Bende sanırım arkadaşın dediği yere götürüyorum.Hulusi değil ama:-)

Hiç bir sorun yaşamadım çok şükür.
M.Cengiz Volkswagen Servis
Başkent Oto Sanayi 1814 (eski248/6) Sk. No: 44/49  Ergazi - ANKARA
Telefon: 0312 278 60 01 - Fax: 0312 278 60 02

11
Golf V / Ynt: Golf 5 FSI yakıt tüketimi 2012
« : 07 Mayıs 2012, 21:42:22 »
Ankara kızılayda oturuyorum.
2004 fsi otomatik ile ortalama 9 lt ile kullanıyorum aracı.
İstanbula ortalama 6 lt ile gitsen 6 lt * gideceğin km. olarak hesaplayabilirsin.











12
Aranıyor / 2004 Model GOLF V SOL FAR (GRİ)
« : 25 Nisan 2012, 20:43:29 »
Silinebilir.

13
xcarlink Usb girişi değil mi?
-memnun musun klasör atlıyor mu, ses nasıl çıkıyor
-kaç senedir kullnıyorsun sağlam birşey mi?
-kaça aldın?

Merhaba xcarlink mantığıyla çalışan http://www.vwtr.net/forum/satilik/orjinal-radyo-cd-calar-icin-usb-aux-sd-mp3-girisi-t28160.0.html
bu ürünü satın aldım ve çok memnunum.
Klasör atlıyor ses güzel ne kadar kaliteli mp3 yüklersen o kadar kaliteli ses alırsın.
Ben yeni taktım yaklaşık 1 ay oldu ve sağlam bir şey.Teybin arkasından torpidoya yerleştirdim.Üzerine de bir 4 gb hafıza kartı koydum.içinde 1000 e yakın parça var.
Ben forumda bir arkadaştan aldım o kendisi istanbuldan aracı için almış ama pin yapısı uymadığından satmak durumunda kalmış.
Kendisinden 80 tl ye satın aldım.Montajını kendim yaptım.Ama sanırım sahibinden com da 120 tl ye falan satılıyor.
Kesinlikle tavsiye ederim.

14
Bende xcarlink montajı yaparken kırmıştım:-)))
Bende montajı yaptıktan sonra bütün tırnakları s1125 ve loctite 212 ile yapıştırdım ve taktım.
Bir daha sökmem herhalde sökülürse ne olur bilmiyorum:-)))

Ayrıca ne gereksiz bir şey yapmışlar ne gereği var oraya o ızgarayı koymanın.
Teybi sökmek için nereleri sökmek durumunda kalıyoruz.

Sayfa: [1] 2