İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - mehmetgumus86

Sayfa: [1] 2
1
kolçağı nerden aldın
herhangi bir aksesuarcıdan

2
Polo 6K (Classic) / Ynt: çok benzin yakıyor
« : 25 Mayıs 2011, 16:19:20 »
hava filtresi yakıt sarfiyatını 1. derecede etkiler fakat benzin fiyatlarının 4.30 küsür olduğunu düşünürsek km de 40-45 yakması normaldir bence aracınızda lpg yoksa vakit kaybetmeden bir lpg taktırın

3
evet haklısın güzel bir kılıf almak niyetindeyim

4
Polo 6K (Classic) / POLO CLASSİC ARAÇIMA TAKTIĞIM KOLÇAK
« : 16 Mayıs 2011, 20:34:32 »
 ;D
Öncelikle bu konuyu açma sebebim polo classiclere kolçak olmuyor denmesidir ama zorda olsa ben araçıma bir kolçak taktırdım bu konu hakkında bilgi almak istiyen arkadaşlar için açıklamak istedi. Aracın el freni biraz geride olduğu için inip kalkan bir kolçak aradım çeşitli kolçakları denedim hatta bir denememde fotolarda gördüğünüz gibi el freninin üstüne zarar verdik daha sonra 20 tl değerinde bir kolçak satın aldım bu kolçak 3 parçadan oluşuyor döşemeye vidalanan kısım, ara kısım ve kolçak. Arkadaşlar ben satın aldığım aksesuarcıdan döşemeye vidalana plastik ayağın saç ayakla değişmesini istedim sonra saç ayağı el freni arkası ve yalarına gelecek şekinde eğerek şekil verdim ve kolçağı taktım takma işlemi koltuk tam geriye alınarak ve yatırılarak gerçekleşti oluşan tek sorun arka paspasın yerleşmesindeki sıkıntıydı ve paspasım adi olduğu için fotolarda görüldüğü gibi kestim el frenide büyük bir sorun çıkarmadı ve hatta ben kolçağı en yükssek ayarda değil 2. ayar bölmesinden vidaladım boyum uzun olduğundan rahat bir ergonami sağladım ama orta boylular için 3.ayar bölmesine tekmaları bile el frenine zarar vermez koltuk sırt ayar bölümü ve emliyet kemeri takıp çıkarmasıda inanın hiç sorun olmuyor aldığım üniversal kolçakğın üst kısmı ileri geri haraket ettiği için kolçak bana göre hiçde geride değil ama siz daha ileride olmasını istiyorsanız benden size bir tavsiye el freni özerindeki kolçağın plastik parçasını bir demir testeresi yardımı ile u şeklinde bir kesit çıkartarak isteğiniz şekilde yerleştirirsiniz unutmayın oto döşemecileri bu parçanın takılmasından çok para alamadıkları için genelde uğraşmıyor ve bu araça kolçak olmuyor diyorlar bence bir 10-11 anahtar ve yıldız tornavida ile siz yapmaya deneyin emin olun basit tek sıkıntı saç kısmı döşemeye göre eğmek.


5
Öncelikle İyigünler 2000 Model Polo Clasik 1,6 Otomatik Vites Arbam Mevcuttur. Kendim Afyonda Oturuyorum.
Arabam Lpg İdi. Lpg Varken Arabamda Stop Etme 2 Veya 3 Marşta Çalışıyordu. Arabımı Burada Serviste Götürdüm .Bana Lamda Sensörü Bozuk Gaz Kelebegi Bozuk Dendi. Afyonda Özel Bir Ustaya Götürdüm
Bilgisaya Baglayamadı. Arabanın Sol Tarafındaki Silecek Altındaki Beyin Veya Kontrol Ünitesi Neyse Onu Söktü Oranın Oksitlendigini Gördük Oraya Balata Spreyi İle Temizledi  Arabanın Sesi Falan Düzelti
Yalnız Ertesi Gün Araba Hiç Çalışmadı.
Bende Aracı Eskişehirdeki Özel Servise Götürdüm.Bilgisayarda Aynı Arızayı Verdi. Yeni Gaz Kelebegi Taktılar Ben Oradaa İken Fakat Adapdasyon Yapmadı.Bana Arabamı Bırakmamı Söylediler.ARABAMI BIRAKTIM
Arabanın Lamda Sensörü Sigorta Kutusu Harartet Müşürü Termostat Müşürü Degişti.Fakat Arabadaki Tüpün Ayarı Bozdugu Yeniden Tüp Tesisatı Kurulması Gerektigi Söylendi.
Arabaya 1 Ve 2 Ay Lpg Bindim  Titremeye Başladı 1 0002 Ayda Benzinde Bindim Yine Titreme Sabahaları Çalışmama Var  En Son Olorak Şuan Tüpü Söktürdüm Tamamen.
Arabanın Çalışması Güzel Stop Etmiyor benzinda Fakat P Ve N Aldıgımda Devir 3000 Kadar Kendi Kendine Bazen Çıkıyor Bazende Çıkmıyor. Bu arada Bujileri Degiştirdim .Eskiden Km De Benzin 3 650 000 İken 600 000 İle 650 000 Arsı yakıyordu Bujiden Sonra  Benzini 4 000 000 Alıyorum Km De 400 000 İle 450 000 Arası Yakıyor benzede binerken

 Şimdi Sorum Şu
Aracımın Kontrol Ünitesimi Arızalı Yoksa Gaz Kelebegimi
İkincisi Disbiritor Kapagında Çatlak Gördüm Bugun Oda Arıza Yaparmı
  İlginize Şimdiden Teşekkür Ederim



[/quote                                                                                                                                                                                                                                        bak dostum aracının hava filtresini değiştirmek için açılan kapağı yıldız torna vida yardımı ile rahatlıkla açabilirsin daha sonra hava filtresini yerinden çıkart ve orada gördüğün delükte gaz kelebeğini göreceksin parmağınla bogaz kelebeğini aç ve içini parmağınla yokla eğer parmağındas is ve siyah bir sıvı birikintisi ile karşılaşırsan sorun boğaz kelebeğindendir değiştirmektense temizletmeni öneririm  takılan parçalar motor koduna uyuyorsa tanıtmaya gerek yok onun için motor kdouna uygun parça kullanman gerekiyor  aft alm aee akl gibi lpg sisteminede bir format attır sorun ortaya çıkar sanırım

6
teşekkürler

7
 :-[öncelikle merhaba benimde bir 2000 model polo classic 1.6 alm motor bir aracım var bu araç çok nadirde olsa çalıştırırken hiç gaza basmadığım halde araç kendi kendine gaz veriyor ve devir 6000 e çıkıp iniyor ama kullanırken veya soğuk havalarda zor çalışma gibi bir sorunun olmadı araç brc marka lpg li ama motor ilk anda benzinle çalışıyor tabi bunu haricinde bir arkadaşımın ford escord clx marka bir araçını kullanırken aynı şeyi kırmızı ışıkta durduğumda vites boştayken yapıyordu fakat benim aracımda sadece ilk çalışma anında yapıyor acaba rolenti sensöründemi sorun var yoksa oksijen sensöründemi veya gaz kelebeğimi takılıyor çünkü meslek lisesinde otomotiv öğretmeni olan bir polo sahibi tanıdığım kafana takma gaz kelebeği bu arbalarda stop ettiğinde tam kapanmıyor ve ilk marş halinde açıklıktan dolayı araç kendine az verebilir belki dedi sizce neden olabilir..  :-[

8
bildigim kadarıyla motor  farkı yok yanlızca motorlarda kod farkı oluyor. aee akl alm gibi

9
arkadaşım bendede 2000 model  polo classic 1.6 var resimden gördüğüm kadarıyla aynı motor ben üniversite bitirme tezimi lpg sistemleri üzerine vermiştim kötülemek gibi olmasın  aslında türk malı atiker lpg sistemleri oldukça başarılı fakat full nokta enjeksiyon sisteminin ilk uygulamaları olan (1998-2003) araçlarımızın hayati parçaları ile uyum sağlayamama gibi bir durumları söz konusu malesef ama özellikle 2005 sonrası full nokta enjeksiyon sisteminde oldukça başarılı (motronik) bu araçlara uyum sağlayan brc ve biraz pahalıda olsa lavato markaları bence bu modellerde daha başarılı. Arkadaşım benden sana tavsiye 300-350 km lpg de kullandığın aracı yaklaşık olarak 30-40 kmde benzinde kullanırsan daha uzun ömürlü bir motorun olur zira lpg sistemleri gaz yakıtlar olduğu için silindirin üst kısmında daha yoğun yanma gerçekleştiriyor bu da supap mekanizmasına zarar verebiliyor bu konuya dikkat etmeli bence..

10
çizikten dolayı sol kapı etek altı boyalı dedi servis değişen veya işlen gören yeri yok dedi 2 ayrı yer

11
100

12
sevinirim ne kadara malolur acaba

13
teşekkürler

14
sağolun teşekkür ederim ama resimdede görüldüğü gibi arka bagaj kilitinin oradaki çıta kırıktı ve idareten ben yapıştırdım servise sordum boyası dahil 190 lira dedi acaba daha ucuza nerde bulabilirim.

Sayfa: [1] 2