İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - yilmaz

Sayfa: [1]
1
Polo 6K (Classic) / aKÜ Sökeceğim Lütfen Yardım.........
« : 05 Aralık 2011, 14:38:55 »
Arkadaşlar aKü kutup başlarını Temizlemek için aKüyü sökmeyi düşünüyorum.Çeşiitli sorunlar çıkıyormuş ne yapmalıyım Teyip orjinal değil?Öneriniz nedir..şimdiden tşkrlr.

2
Polo 6K (Classic) / Kışlık Bakım........
« : 20 Ekim 2011, 11:09:45 »
Arkadaşlar bugün polo classic aracımın göstergede OIL yazmaya başladı..Motor yağı ve genel bakım için bugün servise götürücem.Benim sorunum her kış aracımın geç çalışma problemi var Zavoli sıralı var benzinde geç çalışıyor.Servis kış aylarında yapar diyo birde kontağı çevirince benzin pompasının sesini dinliyorum bitince marşa basıyorum tüm göstergeler sıfırlanıyor marş almıyor çok zor çeviriyor marşı,aküyü ölçtüm iyi denildi.Geç marş alma sorunum var onun için neler yapabilirim antifirizden filtrelere kadar herşeydahil ne kadar tutar tahminen.90 bin bakımı yaptırdım triger boğaz kelebeği vs..şimdi 95 binde  neler yapmalıyım..yardımcı olursanız sevinirim saygılar.

3
Polo 6N / Ynt: Rolantide stop problemi?
« : 03 Mart 2011, 08:51:45 »
Teşekkrler atego yalnız söylediklerini ilk önce kontrol ettim, sorun ararken en ucuzdan pahalıya gidiyoruz doğal olarak ..Bobin 6 ay fln oldu değişeli bujilerle beraber.Tüp taktırdığımda benzin deposu çeyreğin altına indiğinde silkeleme tekleme  yapar demişlerdi.Elektirik aksamında olabilir,Anladığım kadarıyla birçok nedeni var yalnız benim problem aracın rahat çalışmaması eski perfonmansı hem tüp hem benzindeyken çok fark var.Onun için Carbon Clean düşünüyorum.çok eski değil polom 2000 classic 91.000'de  ters tepmez inşallah araştırıyorum yaptıranlar genelde memnun kalmışlar.Tabi önce kelebek temizliğiyle başlıcam sonuçları paylaşırım.. 

4
Polo 6N / Ynt: Rolantide stop problemi?
« : 02 Mart 2011, 16:24:46 »
Motordaki kurum birikimleri, araç sürücülerinin devamlı şikayette bulunduğu, ama araç servislerindeki diagnostik test cihazlarıyla tespit edilmesi olanaksız olduğu için teşhis edilemeyen hatalar ya da hayalet arızalar olarak tanımladığımız aşağıdaki problemlere sebep olmaktadır.
- Motorun gücünün ve çekişinin azalması,
- Aracın hızlanma yeteneğinde azalma,
- Artan yakıt tüketimi,
- Motorun kendi kendine sık sık stop etmesi,
- Bozuk rölanti devri ve sallantılı çalışma,
- Araç motor tork eğrisinde ve güç eğrisinde düzgünsüzlükler ve duraksamalar,
- Özellikle soğuk havalarda, araç çalıştırılırken, motorun hemen çalışmaması ya da geç çalışması,
- Egzoz emisyon değerlerinin yükselerek, aracın çevreyi daha fazla kirletmeye başlaması,
- Rahatsız edici düzeylerde egzoz kokusu.
Diagnostik test cihazlarıyla teşhisi son derece zor olan tüm bu problemler, araç sürüş konforunu azaltarak araç sürücüsünün mizacını ve performansını kötü anlamda etkilemektedir.


Şikayetlerimle birebir aynı en kısa zamanda CArbon Cleanyaptırmayı düşünüyorum hesaplı  araştırıp yaptırınca paylaşıcam..

5
Polo 6N / Ynt: Rolantide stop problemi?
« : 02 Mart 2011, 08:52:50 »
atego sen nasıl hallettin problemi? benim buji ve bobin yeni değişti boğaz kelebeği temizlenmedi servise götüremiyorum sehir dışındayım ustaya söyledim sıkıntıyı kışın bu havalarda motor soğukken yapar diyor kelebeği temizleyip tekrar cevap yazıcam Raccun kardeş sanada kolay gelsin  problemi çözebilirsen seninde yardımını bekliyoruz

6
Polo 6N / Ynt: Rolantide stop problemi?
« : 01 Mart 2011, 08:53:28 »
Hemen hemen aynı sorun bendede var. tüplü 1.6 2000 classic  polo var ALM motor,sabah aracımı çalıştırdığımda  ilk ateşlemede direk çalışıyor yalnız çalıştıktan sonra benzindeyken teklemeye başlıyor gaz vermessem stop ediyor rölantide çalışmıyor sanki çiğ gaz atıyor zor çalışıyor  tüpe geçince sorun kalmıyor. yardımcı olursanız çokk sevinirim

7
Arkadaşlar  konuyla alakalı bilginiz varsa yardımcı olurmusunuz..atışmak yerine bilgi paylaşsak ?

8
Benzin pompasınada bakıldı kardeşim karbiratör yada boğaz kelebeği mi biyeri tıkalı sanki  kendi servisimde 90.000 bakımını yaptırdım sorun yoktu her ustaya kurcalatmak istemiyorum tam anlayamadım sorunu başka ne olabilir acaba?

9
Arkadaşlar hepinize mrb .
Benim tüplü 1.6 2000 classic  polo var ALM motor,sabah aracımı çalıştırdığımda  ilk ateşlemede direk çalışıyor yalnız çalıştıktan sonra benzindeyken teklemeye başlıyor gaz vermessem stop ediyor rölantide çalışmıyor sanki çiğ gaz atıyor zor çalışıyo tüpe geçince sorun kalmıyor..bujiler ateşleme bobini yeni değişti başka neresine bakıcam yardımcı olursanız çokk sevinirim.

10
Polo 6K (Classic) / Ynt: DEBRİYAJ SORUNU
« : 09 Aralık 2010, 16:23:26 »
becede hiç kurcalatma kardeş motor ustası debriyaj telini kurmasını bilmiyosa hiç gösterme tamamen bozar orada kalır araba..

11
Polo 6K (Classic) / Ynt: 90 bin bakım..............
« : 07 Aralık 2010, 09:42:32 »
Daha başka yapabileceğim bir şey yok galiba?orjinal  parçaları aynı yerden bulma ihtimalimde yok,peşin alsam hemen hemen aynı hesaba gelicek gibi  başka önerisi olan varmı acaba  :(

12
Polo 6K (Classic) / Ynt: 90 bin bakım..............
« : 06 Aralık 2010, 15:41:33 »
MRB arkadaşlar aranıza yeni katıldım. Benimde polo clssc var 11 yaşında şuan 86000'de 90,000 bakımını yaptırdım.sizin dediğiniz gibi 180 lira fln gitti yalnız tiriger kayışı değişmedi.servisteki ustam 300,350 arası dedi şu an yaptırıcak durumum yok şimdilik kaldı ama tedirginim koptu kopucak diye...Sizce parçalarını ben alsam iyi bi ustaya daha hesaplı yaptırabilirmiyim yada ne yapabilirim?  :-\ 

13
Polo 6K (Classic) / Ynt: direksiyondan gelen ses
« : 06 Aralık 2010, 10:16:34 »
mrb arkadaşlar aranızda yeni katıldıım.Anlattığınız sorun bendede vardı direksiyon hidroliği ve direksiyon pompasıyla ilgili, hafif ses yapıyodu hidrolik yağı değişti şiimdilik bi sorun yok.Ama direksiyon pompasıyla ilgiliyse ihmal etmemek gerekir.

Sayfa: [1]