İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Konular - smaster

Sayfa: [1]
1
Bora / servis tamir kitapçıgı
« : 16 Ağustos 2011, 16:40:51 »
arkadaşlar 2002 bora 1.6 otomatik motor kodu AVU olan bora aracım var servis tamir kitapçıgı olan varsa lütfen paylaşabilirmi yada nerden indirebilirim.. motor yakıt değerleri haritası yakıt ms değerleri gibi detaylı teknik bilgiler lazım zavoli tüp var motor ışıgını yakıyor ve yakıt fazla ona göre tüp ayarı yapılırken map a ayar çektirecegim

2
Polo 6N / hararet yükselme sorunu
« : 30 Haziran 2009, 00:07:58 »
mrb arkadaşlar.. 98 polo 1.6 otomatik aracım son 1-2 haftadır özellikler yokuş çıkarken yüksek devir de kullandığım zaman hararet 105-110 lara kadar çıkıyor hemen arkasından yokuşu inmeye başladığımde geri düşüyor.. suyunu sürekli kontrol ediyorum .. sanırım radyatör havamı aldı? diyorlar.. eger böyleyse havasını nasıl boşaltabiliriz.. fanlar çalışıyo düz yolda bişey yok yokuş çıkarken yüksek devirde oluyo..

3
Polo 6N / 1998 polo AEE motor 1.6 otomatik stop problemi
« : 02 Haziran 2009, 22:08:15 »
bu konuyla ilgilibiçok yerde yardım konusu açtım ECU problemi açtım.. lpg haberde stop arızası yazdım.. aylardır kafayı yemek üzereyim sanayide gitmediğim kendini usta zanneden kimse kalmadı.. ama lpg ci okan ustadan başka adam gibi ilgilenen görmedim.. izmir 3. sanayide süleyman aguş usta varmış en son oda 2 gün arabayla gezdi problem yok dedi 80tl aldı.. el firenini çekip vitesi d ye getirip hiç gaz verip bırakıp denedimi araç benzindede stop ediyor lpg ye çamur atacagına adam gibi baksaydı aldıyı parayı haketseydi.. aracın devri gaz verip çektiğinde devri 300-400-500devire kadar düşüyor arabanın normal çalışma devri 640rpm.. vosmer de ki ustalarda bakmak istemeyince senin araçta problem yok deyip gönderiyor.. s.nezir ustada beyin arızalı deyip değiştirmek istedi herkes bişey değiştirelim deyip duruyo adam gibi arızaya şunlar neden olabilir diye fikir sahibi kimse yok.. hep klasik çözümler..
3 farklı buji değişti- avans ayarını herkes denedi.. adaptasyonu 10a yakın yapıldı.. aküsü yeni benzin pompası hava filtresi yeni.. yağı yağ filtresi yeni.. izmirde adam gibi bir usta varmı işinin ehli aldığı paranın hakkını verecek..

4
Polo 6N / ECU eloktronik kontrol ünitesi problemi
« : 23 Mayıs 2009, 21:51:37 »
98 polo stop la ilgili arıza çözüm yeni başlıkta toplamak istedim...

araçta yavalşadıgımda durmak istediğimde dururken stop problemi vardı..
buji-kablolar-ateşleme bobini-boğaz kelebeği ... akla gelebilen tüm bakım temizlik tamirat değiştirme yapıldı ama çözülemedi ve..

arkadaşlar bugun yine gittim vw servise izmir de özel s.nezir volkswagen servisi usta saolsun baya ilgilendi.. arabanın teknik dökümlerinin fotokopisini verdi ayrı ayrı vag-com ve vw orjinal arıza yazılımına bağladı motor blok okumaya girdik tek tek değerleri okuduk servis dökümanlarında otomatik vitesli aracın devri 750-850rpm olmalıdır diyor benim araçta 640-670rpm gözüküyor.. benim araca ait:
ekran grubu 1
660rpm sogutucu sıvı sıcaklığı 100derece lambda voltajı 0-0.1 dalgalı ayar koşulları 00000000
ekran grubu 2
640 rpm enjeksiyon suresi 3,5-4,2 akü 13,5V emme hava sıcaklığı 64derece
ekran grubu 3
670rpm motor yükü 29% kelebek valf açısı 6derece valf konumu 18%civarı
ekran grubu 4
660rpm motor yükü 29 %

burda benim araçta devir 640-670rpm seyrediyor olması gereken 750-850rpm miş ekran grubu 3 teki kelebek valf açısı 9-20 arası olmalıymış devir düşük oldugundan 6dereceymiş diğer blok degerleri aynı olması gerektiği gibiymiş...

sorun ECU olarak söylediler..
bu ECU canavarı tamir olurmu? tamirden kastım yazılımla devir yükseltilebilirmi? 750-850rpm.. yada kazalı araçlardan sökülen ECU nerden buluruz..

bu pololarda fabrikasyon hatasıymış.. vw buna bir çözüm bulabilirmi
aracım:
98polo 1.6 otomatik
AEE motor
Parça seri no: 032 906 030S

tamir edebilen yada sağlam bir çıkma önerilerinizi bekliyorum diğer stop eden poloların nedenide buymuş
saolsun özel izmir s.nezir vw servis ustaları

bide lpg de sorun sık yaşandıgı için bir lpg ustası manifolt a bir hava girişi ekleriz yanma oranını artırıp devri 750-850 değerine çıkarırız sorun giderilir dedi..

Sayfa: [1]