İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Konular - udqhu

Sayfa: [1]
1
Bildiğim kadarıyla bu motor VW'de 2001 sonunda kullanılmaya başlandı.
2002 modelden itibaren 2004'e kadar VW Golf, Bora ve 2005'e kadar Seat Leon ile Toledo'da kullanılıyor.
1.6 16v 105hp olan motor. Yanlış anlaşılmasın. 115hp'lik FSI'dan bahsetmiyorum.

Araçta gaz teli yok. Elektronik yani.
İlk bakışta gayet iyi diyorsun. Muhtemelen ekonomi için tasarlanmış.
Ancak gaz pedalına bastıktan yaklaşık 1 saniye sonra motora "git" emri gidiyor..
Misal yokuşta kalkarken ayağını frenden çekip gaza basıyorsun gaz geç aldığı için normalden fazla kayıyor.
Sollamaya çıkacaksın, vites düştün ve gazı kökledin, sen köklediğin için pedaldan "TAK" sesini duyuyorsun ancak araba 1 saniye kadar sonra gitmeye başlıyor..
Bu benim canımı çok sıkıyor. Buna yapılabilecek bişiy var mı?
Bu motorların hepsinde gaz böyle değil mi?

Bi diğer dezavantaj (belki de avantaj ama)
Gazı istediğin devirde sabit tutamıyorsun.
Gaz pedalını sabitlemek diye bişiy yok. Gaz pedalını hangi kademede sabit tutarsan tut araç sürekli bi devirlenme halinde. Çok basarsan daha çabuk hızlanıyor, az basarsan daha yavaş hızlanıyor. Ama illa hızlanıyor.
Gaza çook hafif bastığında o anki devirde sabit gidiyor, o da çok hassas bi ayar.
Bu da bu motorlu araçların tümünde böyle mi? Bundan memnun musunuz?

Sayfa: [1]