İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Konular - kuchamuck

Sayfa: [1]
1
Golf III / MK 3sahipleri iyi bayramlar
« : 17 Temmuz 2015, 17:11:47 »
iyi bayramlar arkadaşlar...

2
SAGEM distribütör kapağı bulamıyorum -  1.6 aft Motora uygun BERU üretmiş ama bulamıyorum
 BERU VK360 Distributor Cap

 

Criteria
•Manufacturer Restriction: DUC./SAGEM/VALEO
•Material: PBT
•Distributor/ Rotor: Coupling Type Saw Tooth

Usage No
•0330920260
•VK 360

-1.6 (to fit Sagem Distributor)
-1.8 (to fit Valeo or Sagem Distributor)
-2.0 8v (to fit Valeo or Sagem Distributor) Manufacturer: Beru

 


3
Orjinal çıkma şanzıman takozu arıyorum...GOLF 3 1.6 aft motor aracıma şanzıman takozu arıyorum. Orjinal olması önemli çünkü yurt dışından topran-germany  marka olanını getirttim sert biraz vibrasyon yapıyor. orjinalin markası GRUNER mi GRUEN mi GURTNER mi öyle bişey. 


4
Merhaba arkadaşlar golf 3 kullanıcısı olarak aranızdayım. Aracım 1.6 aft motora sahip. Aşağıda linkini vereceğim hava emiş vakum diyaframı testindeki parça sizinde araçlarınızda birebir mevcut. Zamanla bu diyaramın içindeki kauçuk yırtıldığı için görevini yapamamakta ve değişken zamanlı hava emiş teknolojisine sahip motorlarımızın performansını etkilemektedir. Yapmanız gereken Boğaz kelebeğine manuel olarak gaz verin ani tepkilerde bu diyafram alttaki kolu çekecek ve ekstra havanın motorunuza alınmasını sağlayacaktır. Ayrıca burada kaçak varsa yani diyafram delik ise vakum kaçağı meydana gelerek rolantide dalgalanma stop edecek duruma gelme ve fren vakumuyla ortak olduğu için frende güçsüzlük belirtileri oluşmakta. Bir test edin deneyin derim. Golf ııı sayfamıza da bekleriz iyi paylaşımlar.

5
Merhaba arkadaşlar golf 3 kullanıcısı olarak aranızdayım. Aracım 1.6 aft motora sahip ve teknik olarak 1.6 akl motorların bir öncesi diyebiliriz. Motorlarımızın birçok parçası ortak örneğin aşağıda linkini vereceğim hava emiş vakum diyaframı testindeki parça sizinde araçlarınızda birebir mevcut. Zamanla bu diyaramın içindeki kauçuk yırtıldığı için görevini yapamamakta ve değişken zamanlı hava emiş teknolojisine sahip motorlarımızın performansını etkilemektedir. Yapmanız gereken motorunuzun üstündeki 1.6 sr yazan plastik kapağı sökün ve altındaki plastik emme manifoltunun sol tarafında bu parçayı görmeniz gerekir. Boğaz kelebeğine manuel olarak gaz verin ani tepkilerde bu diyafram alttaki kolu çekecek ve ekstra havanın motorunuza alınmasını sağlayacaktır. Bir deneyin derim. Golf ııı sayfamıza da bekleriz iyi paylaşımlar.

6
2 yıl önce golfümü aldığımda tavan kumaşım sarkmış haldeydi sebebide detaylı temizlenmiş :)

Sayfa: [1]