İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Konular - amorti sir

Sayfa: [1]
1
Son zamanlarda gazete ve televizyonlarda Amerika'da ortaya çıkarılan VW araçların egzostlarından çıkan zehirli gaz oranının hareket ettirilmeden ölçmekle, hareket halinde ölçülmesi arasında aracın beynine yüklenilen yazılım hilesi ile azot oksit çıkışının iki durum arasında farklı olduğunu hareket halinde Amerikadaki standartların 40 kat, Avrupadaki standartlara göre 7 kat daha yüksek olduğu ispatlanınca VW 3 Eylül 2015'te yazılımda hile yaptığını kabul etti.

Problem DİZEL araçlarda.

Hangi yıl üretilen araçlar geri çağrılacak: Haziran/2009 ile Haziran/2015 yılları arasında dünya çapında üretilen 11 MİLYON dizel araç kuvvetle muhtemel geri çağrılacak.

GERİ ÇAĞIRMALAR NASIL OLACAK?
Volkswagen'deki geri çağırmalarda, araçların periodik bakımları sırasında, mevcut soruna ilişkin problem giderilecek ve araçlar herhangi bir ücret almadan bakımdan geçirilip sürücüye teslim edecek. Yazılımdan kaynaklanan bu emisyon sorunun tam olarak nasıl çözüleceği netlik kazanmadı.

2
Arkadaşlar,
Bizler her aracı kullanan kişiler olarak hep şoför koltuğundan caddy'leri değerlendirdik. Yani 1 kişinin oturduğu yerden hissettikleri ile konuşup değerlendirmeler yazdık.
Bugün arkadaşımla konuştuk. Önümüzdeki bayram tatilinde İstanbul'dan Isparta Barla'ya kadar uzanıp gezelim dedim. Niyetim benim Caddy ile 4 arkadaş geniş geniş seyahat ederiz niyetinde idim.
Arkadaşım hemen "ne olur senin caddy ile gitmeyelim" dedi
Sebebi ise arka koltukların yolcuyu rahat ettirememesi idi.
Bu konuda fikri olan, arka koltukta konforu yakalayan varsa görüşlerinizi bekliyorum.
Belki aklınızdan geçebilecek " kamyonet bu kardeşim olabilecek konfor bu" cevabı cevap değil bence.
Mutlaka bir iyileştiren olmuştur. Hatta mümkünse arka koltuğu biraz daha geri (15 cm kadar) çekip tabiri caizse yolcunun yayıla yayıla oturnası sağlanabilir mi?
DoğuşOto bak sen müşterine neler yapıyorsun? bizler VW için nelere kafa yoruyoruz. Benim problemim açık söyleyeyim Doğuşla. Arabamı seviyorum.

3
Rekabet Kurulunun Soruşturma raporunda:
''özellikle ÖTV indiriminden 3 gün sonra 19 Mart 2009'da 13 firmanın katıldığı ve bulunan elektronik posta çerçevesinde 'tüm markaların kısa vadede zam yapmayı planladıklarını' açıkladıkları
Ve tamamına yakınının da fiyat artışına gittikleri toplantı,
Haziran 2009 tarihinde gene ÖTV'de değişim üzerine 3 firmanın iletişimde olmaları,
2006 yılında 4 büyük teşebbüsün avro kurundaki artışı fiyatlara yansıtıp yansıtmamaya yönelik görüşmeleri ve ardından fiyatlarını aynı gün artırmaları, 2008 yılında avro kurundaki değişim üzerine toplam 15 firmanın katılımının olduğu iki ayrı toplantıda fiyatlarda artışın olup olmayacağı tartışmaları ile çeşitli diğer fiyat, stok, hedef ve satış stratejisine ilişkin görüşmeler sebebiyle 19 teşebbüse ceza verilmesi gerektiği'' sonucuna ulaşılmıştı kararından sonra en baba cezalardan birini Doğuş Oto'ya kesmişler.
Doğuş Otomotiv'e 49 milyon 785 bin 993,99 lira idari para cezası verilmesine oy çokluğu ile Danıştay yolu açık olmak üzere karar verildi.
Şimdi sorarım arkadaşlar: :bekleriz:
Bizler zam gelmesinin nedeni olarak maliyetlerin artmasıdır diye düşünürüz.
Baksanıza beyefendiler kurmuşlar kumpası. Kârlarını katlamak için aralarında anlaşıyorlar. Aklınızın bir kenarında kalsın.  :tamamdir


4
VWtr forum milleti,
nakres'in künyesindeki Teknik EÄŸitim Portalı sitesinde Muhammet Yasir YAMAN'ın yazısını bilgilerinize sunuyorum. Modifiye arzusunu sorgulayan bu yazıyı herkesin okumasında fayda var. Amorti Sir

Otomobil İntiharı:MODİFİKASYON
Özellikle gençlerimiz çok meraklıdır otomobil modifikasyonlarına. Sokak aralarında sanayilerde vb. yerlerde otomobili tanınmaz hale getirmektir modifikasyon.
Bazen güç, bazende görsellik için kişiler modifikasyona başvura bilirler…Peki Sizce Değermi ?

Üretilen her araç fabrikadan çıkana kadar bir çok testten geçer. Bu testlerde otomobilinizin minimum yakıt sarfiyatı, maksimum emniyet, maksimum hız, minimum rüzgar direnci, maksimum yol tutuşu gibi özellikleri mühendisler belirler. Aslında aracınız üretilirken modifikasyona uğramıştır ve üretici aracı en mükemmel şekilde üretmiştir.

Biz üretilen kusursuz araçlarımıza modifiye adı altında bir dizi müdahalede bulunuyoruz. Bunlar motor, süspansiyon sistemi, karoser gibi hayati önem taşıyan parçalar üzerinde bir domino etkisi oluşturuyor. Bunların dışında en önemliside KAZA ANINDA ÜRETİCİNİN SİZLER İÇİN TASARLADIĞI YAŞAM AĞINI ALT ÜST EDEREK KENDİNİZİ SAVUNMASIZ BIRAKIYORSUNUZÜlkemizde yapılan modifiyeye bakacak olursak…Bu otomobiller için bir İNTİHAR’dır. Çünkü ne bu işi yapanlar profesyonel, ne de kullanılan parçalar orjinaldir. Bu durumda araçlar için tam bir felakettir. Yurt dışında yapılan modifiyeye bakacak olursak arada bir uçurum görmek mümkündür.Çünkü; orada modifiye yapılacak araçların pistonlarına kadar işlemler uygulanmaktadır. Uygulanan işlemler test edilerek araç için sorun teşkil etmiyecek şekilde düzenlenmektedir. Ülkemizde maddi imkanlardan olsa gerek modifiye üstün körü bir şekilde yapılmakta.

Bizim vatandaş aracına NOS (nitro oksit sistem) takar. Amacı hızlı gitmek, aracındaki NOS tüplerini arkadaşlarına göstererek hava atmaktır. Ama bir hafta sonra yeni doldurduğu deponun boşaldığını görünce dünyası başına yıkılır…

Şu bir gerçek ki; 50 kg lik bir adama  100 kg’lik bir yük yüklerseniz bu adam bu yükü taşıyabilirmi. Hadi taşıdı diyelim bunu nereye kadar taşıyabilir? İşte sizler araca yaptığınız her ilave işlemde araca ekstra yük bindiriyorsunuz. BUNUN SONUCUNDA MODİFİYESİZ BİR ARAÇ 200.000 km’de ÖMRÜNÜ TAMAMLIYORSA Modifiyeli araç daha 100.000′i görmeden ömrünü tamamlar.

ŞİMDİ SORUYORUM… ORJİNAL Mİ ? YOKSA MODİFİYE Mİ ?

Otomotiv Teknolojisi Alanı Öğrencisi
Muhammed Yasir YAMAN

5
Arkadaşlar,  Bu bir Deli Emin projesidir. diyerek başlamak istiyorum. (bu cümleyi yazmamda Roy@l'in katkısını gözardı edemem :) ihi ihi

VW caddy araçlarda hepimizin şu da olsaydı dediğimiz ne kadar fikir varsa burda şeyettirelim.

Bakmışsınız senin hayalinin bir tanesi 2013 yılından sonra üretilip yollarda görürsek  vizontele’de Deli Emin'in dediği gibi “şerrrrefsizim ben bunu 2011 yılında düşünmüştüm” deriz. 2013 tarihini vermemizin nedeni malum bu işler yatırım gerektiren zaman gerektiren oluşumlar.
 
Belki de DoğuşOTO der ki VW’e  “ey üstün alman teknolojisi, bak Üstün Anadolu Zevki bana isteklerini bildirdi Türkiye’ye göndereceğin araçların  dizaynında şunları şunları istiyorum diyerek tek tek yazar. Bu zevke göre üretilmiş caddyleri bütün dünyaya gönderirsen sen kazanırsın. O zaman biz de caddy’nin ismini değiştirmelerini isteriz. Ne olsun ismi???
“Van Caddy” nasıl olur?
yoksa "ANKARA CADDY" olsun mu?
yada kedisi ile meşhur şehrimiz.

Gelelim hayallerimizi dökmeye. Ben bir sonraki mailde hayalimi yazacağım.
 
Almanya Almanya duy sesimizi bu gelen Anadolunun isteği. Hepinizin dimağına sağlık.
Aynı konuyu başka bir yerde daha paylaşıyorum. Neler çıkacak hep beraber meraklanıyoruzdur herhalde.

6
Arkadaşlar Caddy 2007 kullanıcısıyım sizlerin de karşılaşağı 2 problemi çözmeye çalışıyorum.
1- Gösterge panelindeki yazılı uyarıların hepsi Almanca. Bunun türkçe olmasını sağlayabilen oldu ise nasıl yaptığını  paylaşabilir misiniz? Memnunmusunuz? İşlemi nerede yaptınız? Ne kadara mâl oldu?
2- Aracın koltuk döşemlerinde lekeler oluştu temizliği nasıl yaptığınızı paylaşır mısınız?

Sayfa: [1]