İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - motif

Sayfa: [1]
1
ben cihip tuning uyguladım t5 105  beygir.araç uygulamadan sonra bariz bir şekilde çok atak oldu.
uygulayan ustam sonra birdaha ince ayarlarını verdi arçtan şu an memnunum bu birazda kullanıcıya ait olan birşey ,çünkü bu ataklık ve sürat beraberinde yakıtın artmasına neden oldu (şehir içinde) sonraki uygulamada yakıt ciddi bir şekilde azaldı bu da benim işimi görmüş oldu .tavsiye ederim gerçekten farkı hisediyorsun,uygulamadan sonra 4000km geçti bir sorun yaşamadım baskı balata sorunu olan arkadaşlar uygulamadan önce debriyaj setini değişmeli bence ,çünkü yüksek tork ile ivmelenirken 1-2 saniyelik bir titreme oluyor.

2
arkadaşlar bende 2006 model 105 beygirt5 sahibiyim .sorunları okuduğum arkadaşların şikayetlerinde bendede var sizlerle paylaşmak istedim.benim aracım da ha 5000km de iken hafif zorlamada aynı kokuyu çıkardı servisi aradığımda araç yürüyorsa sorun yok dediler evet araç yürüyordu ama bu olaydan 1 yıl sonra araç zaman zaman kalkışlarda tireme ve silkeleme yapmaya başladı ayrıca debriyaj pedelını bırakırken anormal bir ses tapmaya başladı .araç şu an 52000km de bayramdan 2 hafta önce baskı balata değişmek istedim.özel servisteki ustalar pedalden gelen sesin debriyaj üst hidrolik merkezinden olduğunu ,kavrama sorununun bundanda olabileceğini söyleyerek bu parçayı orjinali ile değişti .debriyaj biraz yumuşadı kalkışlardaki titreme azaldı zaten ara sıra yapıyordu, ben yinede volantdan olduğuna inanıyorum çünkü yüksek devirlere ani çıkış yaptığımda bariz bir şekilde şangırtı ve titreme yapıyor.bu durumu yaşamış arkadaşların çözüm yorumlarını bekliyorum (ustalarda yorum yapsa sevinirim)şimdiden teşekürler.

Sayfa: [1]