İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - taydin66

Sayfa: [1]
1
Bayağı bir süredir üzerinde uğraştığım bir uygulama vardı. Bu uygulama teybimizin CD Changer çıkışlarına MP3 Player bağlamaydı. Nihayet hayata geçti..

Araba teybinizin CD Changer çıkışlarına takacağınız bu ürün, teybinize bir AUX girişi sağlar. Bu AUX girişine bağlayacağınız her hangi bir ses aygıtının ( MP3/MP4 player, I Pod, CD Player, Cep Telefonu vs.) sesini araba teybinizden alabileceksiniz.

Fotoğrafları 1-2 gün içinde eklerim.
Böyle bir cihazla ilgilenenler var ise Özele Mesaj, e-mail, MSN veya tel. yolu ile bana ulaşabilir..

(Not: VW grup araçlarında 2 farklı tür soket kullanılıyor,  araba marka modelinizi, teyp modelinizi vs. yazarsanız soket tercihi ona göre yapılır..Şu an elimde 1 tür soket var, 2-3 hafta içinde diğer sokette elimde olur)

Arkadaşım bu cihazdan bir tane almak istiyorum Fiyat konusunda yardımcı olabilirmisin?
Yurt dışında da fiyatı düşmü zaten £28.99 olmuş.
Mail adresim: [email protected]

2
Sn. Nakres cevabımız için teşekkür ederim. Soketin fotografını çekip buraya koymak istedim ama beceremedim. :-\ Ayrıca Park Snsörünün LCD ekranına ait kabloyu öne getirmek için kılavuz tel yardımızyla tavandan getirebilirmiyiz. Buradan teli göndersek öne ulaşır mı? Sonucda aynanın altına monte edeceğim

3
Arkadaşlar park sensörü için gerekli mekanik montajları yaptım. tampona delik v.s. gibi. Ancak elektrik bağlantısı için Stop lambalarına giden sokete bağlı kablo demetinden hangilerine bağlıyacağız. Geri vites ampülünü tespit edip ampülün + ucunu alsak ve araç gövdesinden de - ucu alarak doğru bir bağlantı yapmış olurmuyuz? Geri vites lambasının + ucu stop lambalarına giren soketin hangi rengi oluyor?
Yardımlarınızı rica ederim.

4
arkadaşlar aynı sorun bende de vardı.. benzindendir diye düşündüm.. benzini değiştirdim gene olmadı...
bütün filitre ve yağları değiştim gene olmadı
serviste makineye bağlattım gene bişey bulamadılar...
artık tak etti bi servise gittim adam hemen buldu problemi...
problem ateşleme bobininden kaynaklanıyoremuş.. 60 tlye değiştim... hiç bir problem kalmadı canavar oldu.. :tamamdir :tamamdir :tamamdir :tamamdir
Merhaba arkadaşım bu servis nerede? İnşaallah Ankara'dadır da bende götürürüm

5
Arkadaşlar, bu sefer son bir umutla bu arızayı çözer diye referansı kuvvetli  özel bir servise gittim. Yetkili serviste yaşadıklarımı tek tek anlattım(yukarıda yazdıklarımı) Kendisi test sürüşünden sonra triger kayışında sente kaçıklığı var dedi?!!! Aracın hızlanışını pek beğenmedi. İsterseniz aracınızı yapan yetkili servise götürün dediysede onlar yine çözümsüz bırakacaklar diye parasını tekrar ödeme pahasına siz yapın dedim. Aracı söktüler ancak sente kaçıklığını göremedi. Kayışta çok az yarım diş kadar yeteri kadar gerilmediği için bir ayar bozukluğu var dedi ! Hesapta yeniden ince bir ayar yaptı. Kayışın boşluğunu/gerginliğini ayarlamış. Çok milimetrik bi ayarmış. Daha sonra bujilere de baktı ve temiz dedi. Velhasıl bi de würth enjektör katkısı koyduk. Benzin filtresinide değiştirdik. Şimdi tekrar süreceğiz. Pek umutlu değilim. Çünkü tekrar sürdüğümde aracın performansının eskisinden biraz daha azaldığı gibi bir duyguya kapıldım. İnşaallah benim hüsnü kuruntumdur.

6

arkadaşlar,
bu soruna çözüm bulabilecek kimse yok mu?
arıza çok can sıkıcı. Servise götürüm normal diyor. ne yağpacağız ?

7
2004 model bora pasific aracımın 62000 km de  triger kayışını değiştirttim.
Son zamanlarda 1. vitesten 2. vitese geçtikten sonra tam hızlanırken çok hafifce bir kelkinme oluyor. Teklemenin olduğu devir 2000 ile 2300-2500 arasında oluyor. Arac biraz daha hızlanıp devir yükselince/arac hızlanınca kesiyor. Sebebi ne olabilir? diye araştırdığımda

1) triger kayışı değişimi sırasında sente kaçıklığı olmuş olabilir dediler
2) benzinde problem olabililir dediler,

1. soru için Triger kayışı değişmeden önce böyle bir sorunum yoktu. 1 yıl kadar önce arac 62 binde iken değiştirdim. Şimdi 70 binde ve son 5 bin km dir bu arıza var.Triger kayışını değiştirmemin akabinde bu arızayı tam olarak hissetmedim ancak aracın hızlanmasını önceki haline göre pek beğenmemiştim. 1 ay kadar önce aracı yetkili servise götürüp (başka ustaların tavsiyesi üzerine) sente kaçıklığı için aracı kontrol ettirdim. Yapılan incelemede beyin kontrol edildi ve herhangi bir arıza ile karşılaşılmadı. Ayrıca aracı kontrol eden usta "sente kaçıklığı olan aracın 5000-6000 devire çıkması mümkün değildir" dedi...Hızlanmasıda iyi...

2. olarak yakıtı aldığım yeride değiştirdim. Daha güvenilir firmalardan yakıt alıyorum.

Ancak hala daha bu arıza devam ediyor. Bazen azalıyor, bazen artıyor. Kimi zamanda hiç olmuyor. Sürüş keyfini tamamen bitiren bu arızaya şimdiye kadar çözüm bulamadım. Yardımlarınızı rica ederim.


8
Merhaba Mekatronik
2004 model bora pasific aracım var. Araç 65000 de yeni triger kayışını değiştirttim.
son zamanlarda 1 den 2. vitese geçtikten sonra tam hızlanırken çok hafifce bir kelkinme oluyor. Gaza iyice yüklenip arac hızlanınca kesiyor. Sebebi ne olabilir?
Yardımınız için şimdiden teşekkür ederim.
T. AYdın

Merhaba t.aydın bey
Triger kayışı değişmeden önce böyle bir sorununuz varmıydı eger yoksa muhtemelen sizin aracınızdada sente kaçıklığı söz konusu.Birde aracınıza güvenilir işlek bir yerden yakıt almayı deneyin.
Aracı motor test cihazına bağlayıp bir ağrıza sorgulaması yaptırmanızda fayada var eğer motor beyninde arıza kaydı yoksa trigeri değiştiren ustaya durumu izah edin ve tektrar kontrol etsin yaptığı işi.

Sn. Mekatronik
Dediğinizi yaptım. Ancak aracı devamlı kullanmadığım için benzinin bitmesi biraz zaman aldı. Daha çok güvenilir bir benzinlikten yakıt almaya başladım. 2. depo ile sanki aracın kelkinmesinde azalma oldu. Hatta bazen çok az yaptığını hissediyorum, bazande yapmıyor gibi. Ayrıca henüz servise götürüp sente kaçıklığı var mıdır yok mudur gösteremedim. Servisin sente kaçıklığını kotrol etmesi işlem olarak uzun vakit alır mı. Birde eskiye göre azalma olduğuna göre acaba başka bir arıza söz konusu olabilir mi? bu kelkinmeyi devir saati 2000 ile 3000 arasındayken ve motor hızlanırken belli belirsiz yapıyor
Selamlar
Taner Aydın

9
Merhaba t.aydın bey
Triger kayışı değişmeden önce böyle bir sorununuz varmıydı eger yoksa muhtemelen sizin aracınızdada sente kaçıklığı söz konusu.Birde aracınıza güvenilir işlek bir yerden yakıt almayı deneyin.
Aracı motor test cihazına bağlayıp bir ağrıza sorgulaması yaptırmanızda fayada var eğer motor beyninde arıza kaydı yoksa trigeri değiştiren ustaya durumu izah edin ve tektrar kontrol etsin yaptığı işi.
Ben triger kayışını mayıs ayında yetkili servisde değiştirtmiştim. O aylarda tek hissettiğim sanki triger değiştikten sonra aracın hızlanmasını çok beğenmedim. Benim aşırı titizliğimden olsa gerek diye düşündüm.Ayrıca o aylarda böyle bir tekleme var mıydı yokmuydu tam hatırlıyamıyorum.Trigeri değiştireli ü zerinden 6 ay geçti. Sizin dediğiniz gibi benzinciyi bir değiştireyim. Bir de böyle deneyeyim. AYrıca aracı yetkili serviste yaptırdığıma göre başka bir yetkili servise götürmemde sakınca var mı? Tekrardan benden para isterler mi?

10
Merhaba Mekatronik
2004 model bora pasific aracım var. Araç 65000 de yeni triger kayışını değiştirttim.
son zamanlarda 1 den 2. vitese geçtikten sonra tam hızlanırken çok hafifce bir kelkinme oluyor. Gaza iyice yüklenip arac hızlanınca kesiyor. Sebebi ne olabilir?
Yardımınız için şimdiden teşekkür ederim.
T. AYdın

Sayfa: [1]