İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - Murat ÜZÜMCÜ

Sayfa: [1]
1
iyi günler arkadaşlar
lütfen mücadele edin.Zaten adamların amaçları müşterileri yıldırmak.Dikkat ederseniz televizyonlarda reklam yapmaya başladılar.Reklemın yerine arızaları giderselerdi Toyota gibi daha iyi olurdu.Ben müşteri olarak toyotanın sattıgı araçları sahiplenme davranışından dolayı toyotayı tercih ederim.Bana soranlara vw hakkında gerçekleri anlatıyorum.

2
iyi günler arkadaşlar
Toyota firmasının arızalı araçları servislere çağırmasını  volkwagen de örnek alarak  arızalı olan araçları  geri çağırmalıdır.Doguş oto bu şekilde davranarak ne yapmayı amaç edinmiş.Ben bir müşteri olarak hiç memnun değilim.Böyle duyarsız  bir üreticinin, böyle kabadayı tavırlı bir distürübütörün ( git istediğin yere şikayet et, bizimde avukatlarımız var diyen bir zihniyetin ) ve servislerinde abi bizzat garantisi benim diyen ustaların çalıştığı müşteri memnuniyetsizliğinin had safhada olduğu bir firmanın aracını kullanmak istemiyorum. >:( >:( >:(

3
slm arkadaşlar
Bilirkişi raporuna istinaden; avukatım aracın bedelinin iadesi veya yenisiyle değiştirilmesi işlemlerini yürütmektedir.Sonucu,doguş otonun müşteriye davranışını,servislerin uygulamasını ve Almanya'daki üreticinin bana vermiş olduğu cevapları yasal çerçeve dahilinde Türkiye'de vw magduru olan ve vw alacak olan  herkesle paylaşacağım.İsteyen herkese elimdeki belğeleri ve resimleri ücretsiz olarak ğöndereceğim.cevap yazan arkadaşlara teşekkür ederim.

4
SLM ARKADAŞLAR
         Aracımın üst kapagındaki yakıt kaçagı ile ilğili bilirkişi raporu çıktı.(motor üst kapagının degişimini gerektirecek bir arıza olduğunu rapor etmiştir.)Yetkili servisler ve doguş otonun kabullenmediği arızayı bilirkişi tespit etmiştir.İsteyen arkadaşa bilirkişi raporunu gönderebilirim.

5
SLM
Degerli arkadaşım Oguz Oktay ben sıfır km araç aldım.İşlerimi bırakıp 1200 km uzaklıkta İstanbul a mı geleyim servis için.Ayrıca aynı arza için giriş yaptıgım servisler: 1. Şanlıurfa vw yetkili servisi ,2. Şanlıurfa vw yetkili servisi,3. Mersin vw yetkili servisi,4.Mersin vw yetkili servisi,5.Gaziantep vw yetkili servisine giriş yaptım.Daha kaç şehir gezeyim.Başka marka araçarla kıyaslama yaparken fiyat konusundada kıyaslama yap.Ben bu araca bir bedel ödedim,karşılıgını istiyorum.Diğer marka araçlarla arasında en az 10.000 ytl fark var.25 yıllık araç kullanıcısıyım.Kimseyi kötülemek için söylemiyorum bunları.Benim sorunum şu an yargı aşamasında sonuçlanınca sana servis resimlerini de gönderecegim.iyi günler

6
Slm Arkadaşlar
VW Yetkili servislerine beş defa giriş yaptım .Arızayı tespit edemediler.Veya arızayı tespit etmek işlerine gelmedi.Sızıntı conta kısmında değil,üst kapagın orta kısmında.Yakıt kaçagı.Üst kapak polonya malı oldugunu bilseydim o aracı almazdım.Zaten vw ler çok problemli saglamlıkları tartışılır.İyi günler

7
SLM ARKADAŞLAR
VW Caddy lerde kullanılan üst kapakta Polland yazıyor.Kullanılan üst kapaklar hangi ülkenin üretimi?Alman malı üst kapak kullanılmıyor mu?Bilgisi olan arkadaşlar lütfen bu konuda bizi aydınlatsınlar.teşekküler.

8
SLM Arkadaşlar Bagaj kapagındaki eğriliğin resminİ gönderdim.Lütfen inceleyiniz.teşekkürler.

9
Slm
Arkadaşlar resim gönderemiyorum.Lütfen yardımcı olun teşekkürler.

10
Slm
Bagaj kapagı plakalıgın sol üst köşesinde eğrilik var.Baglantılarla ilğisi yok.Tam olarak orta kısımda.Resim ekleyebilirsem daha iyi görünür.İyi günler

11
Slm
Sıfır km caddy lerde fabrika çıkışı arka bagaj kapaklarında egrilik var.Caddy sahibi bir arkadaş beni uyardı bu konuda,ben daha sonra fark ettim.Bu sorunu fark ederek sevise giri yapmış servisteki usta fabrika hatası oldugunu söyledigi için işinden olmuş.Arkadaşım bu konuyla başa çıkamyınca aracını satmış.Cadd ler Türkiye de çok satıldıgı için şımardılar. şimdilerde yerli üreticiler çok daha güzel ve çok donanımlı araçlar ürettiler.Bundan sonra satsınlar bakalım

12
SLM
Caddy aracımda ön kapılarda   rüzgar sesi vardı. Servisteki ustayla beraber denemeye çıktıgımızda,usta 90-100 km civarında çakmagını yakarak kapı kenarlarına tuttu.Bakınız bir şey yok dedi.Ama aracımın ön kapılarından rüzgar sesi geliyor.Aracım 20.000 bakımında kapı ayarları da yapıldı.Kayar kapı içlerinden ses geliyordu.0 km bir araçta bu kadar ses gelirmi acaba.Bence ödedigimiz bedelin karşılıgı degil bu araçlar.Ben şahsen hayal kırıklıgına ugradım.

13
2007 model caddy marka aracımın üst kapagında 12.000 km de yakıy kaçagı tespit ettim. 5 aydır 5 kez servise bu şikayetle giriş yaptım sonuç alamadım.Aracımın garanti süresinin bitmesi için beni oyalıyorlar.Yasal yollara baş vuracagım .Bu konuyla ilgili yadımlarınızı bekliyorum teşekkürler.

İlğinize teşekkür ederim Oktay Bey
Araç Mersin Opat tan alındı.Şanlıurfa vw yetkili servisi Çakmak otomotive iki kez bu arıza için giriş yaptım,Mersin opat vw yetkili servisine iki kez giriş yaptım,en son Gaziantep vw yyetkili servisi Şahintaş otomotive giriş yaptım. Sonuç aynı.Aracımım üst kapagına yetkili servisler tarafından yapılan müdahalelerin fotograflarını internette yayınlayacagım.Sıfır araç aldım ama işimi bırakıp şehir şehir geziyorum.Doguş oto yetkilisine aracımda herhangi bir arıza yoksa dod garantisiyle aracımı satın önerisini kabul etmedi. yardımcı olacagına yasal yollara baş vurabilirsin diyerek durumu kendince geçiştirdi.Bende şuan yasal yollara başvurarak dava açacagım.

Sayfa: [1]