İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - çaylan

Sayfa: [1]
1
Polo 6N / Ynt: Polo Boğaz Kelebeği
« : 27 Eylül 2008, 00:50:20 »
Selam,
Benim benzer bir sorunum var. Leon 2000 model bir aracım var. 2 yıl önce 70bin de klima arızası nedeni ile klimanın gazı değişti ve sonrasında araç şehir içi dur-kalkla gittiğinde rolanti 1500'lere ve bazen 1800'lere çıkıyor. 20'nin üzerinde ayar, 5 kez kelebek temizliği, 1 kez kelebek değişimi ve 1 kez kelebek hortumu değişimi yapıldı. Tüm bu işlemlerden sonra araç 7-10 gün normal çalışmakta ve sonrasında yine rolanti yüksekliği oluşmaktadır. Yakıt sarfiyatıda 8,5lt/100km'den 11,5lt/100km'ye çıktı. Rolanti yüksekken debriajdan ayak yarım çekilip hemen bırakıldığında rolanti düzelmekte fakat 3-5 dakika sonra tekrar yükselmektedir. Önceleri klimayı kapattığımda rolanti normale 850-1000 arasına düşmekte idi. Şimdi artık klimayı kapatmam bir şey değiştirmiyor.

Benim gittiğim ustalar çaresiz. Çok değerli bilgi aktarımı ve görüşleriniz için şimdiden teşekkür eder iyi bayramlar dilerim.

[email protected]

2
Seat / Ynt: Seat Leon hakkında düşünceleriniz
« : 27 Eylül 2008, 00:36:40 »
Seat Leon 2000 model kullanıyorum. Harika orta sınıf araba.Hele oyeni kasaların görüntüsü...Ama sana her zaman full olanı almanı tavsiye ederim. Sadece otomatik klimanın  varlığı bile yeterli. 30-35 binlik araç alıyorsun habire klimayı bir aç, bir kapa. Yaz kış açık okendini ayarlıyor. Diğer özelliklerinden bahsetmiyorum bile.

3
Golf IV / Ynt: 1.8 Golf IV motorunun rölantisi??
« : 27 Eylül 2008, 00:29:33 »
Selam,
Benim biraz farklı bir sorunum var. 2 yıl önce klima arızası nedeni ile klimanın gazı değişti ve sonrasında araç şehir içi dur-kalkla gittiğinde rolanti 1500'lere ve bazen 1800'lere çıkıyor. 20'nin üzerinde ayar, 5 kez kelebek temizliği, 1 kez kelebek değişimi ve 1 kez kelebek hortumu değişimi yapıldı. Tüm bu işlemlerden sonra araç 7-10 gün normal çalışmakta ve sonrasında yine rolanti yüksekliği oluşmaktadır. Yakıt sarfiyatıda 8/100km'den 11,5/100km'ye çıktı. Rolanti yüksekken debriajdan ayak yarım çekilip hemen bırakıldığında rolanti düzelmekte fakat 3-5 dakika sonra tekrar yükselmektedir. Önceleri klimayı kapattığımda rolanti normale 850-1000 arasına düşmekte idi. Şimdi artık klimayı kapatmam bir şey değiştirmiyor.

Benim gittiğim ustalar çaresiz. Bilgi aktarımı ve görüşleriniz için şimdiden teşekkür eder iyi bayramlar dilerim.

Sayfa: [1]