İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - coolbamm

Sayfa: [1]
1
Golf V / Ynt: YAKIT TÜKETİMİ
« : 02 Ocak 2013, 17:16:55 »
arkadaşlar istanbulda yaşayan biri olarak günlük olarak maslak beşiktaş arası gidiş geliş güzergahım var ve buranın trafiğini bilen bir bu trafikte araç 42 krş civarı bir şey yakıyor bu rakam normal bir rakam mı yoksa banamı çok geldi sizlerde yakır bilgilerinizi yazarsanız sevinirim
normal olduğunu düşünüyorum. Yoğun trafikte 8 lt civarı yakıyor benim aracım. Akıcı trafikte yaz lastikleri ile 6.5'a düştüğü oluyor.

2
Golf V / Ynt: 120.000 Bakımı
« : 02 Ocak 2013, 17:15:15 »
http://www.vwtr.net/forum/golf-v/bakim-malzemeleri-t33885.0.html

Golf 5 102PS MPİ bakımı Fsi ve TSİ den daha hesaplıdır.
Nasıl böyle bir çıkarımda bulundunuz anlamadım açıkcası. FSİ TSİ larda triger seti değişim iolmuyor diğer bakımlar aynı zaten düz motorla. Bu mantıkla daha ucuz olması lazım.

3
Golf V / Ynt: GOLF V BAKIM
« : 01 Ocak 2013, 00:16:22 »
15000 de bir. 90 bin civarı v kayışı ve gergi makarası değiştirelim diyor yetkili servisler. 30000 de bir buji değişimi tavsiye ederim. Ayrıca her bakımda boğaz kelebeğini temizlerim.

4
Golf V / Ynt: bakım malzemeleri
« : 12 Aralık 2012, 18:27:22 »
Merhaba tekrar
yağı www.madeniyag.net sitesinden alıyorum. Sanırım toptancısı yağların. uygun fiyata geliyor. diğer parçaları sanayide bir vw yedek parçacısına gitseniz alırsınız rahatlıkla. Aşağı yukarı fiyatlarını bilince kazıklanma ihtimalinizde olmayacaktır. Ankara'da olsaydınız  güvenilir usta ve parçacı tavsiye edebilirdim.
Kolay gelsin.

5
Golf V / Ynt: otomatik şanzıman yağı değişimi
« : 12 Aralık 2012, 15:18:07 »
orjinal yağ ile iş bilen yerler değiştiriyor.
hocam tavsiye edebileceğim  bir yer var mı? Senin memnun kaldığın?

6
Golf V / Ynt: bakım malzemeleri
« : 12 Aralık 2012, 15:10:46 »
Merhaba,
Muhtemelen dışarda bu fiyatın yarısına bakım yaptırabilirsiniz. Ben aracıma 5w-30 tam sentetik yağ alıyorum. (BP Visco 7000 ya da Castrol Edge) bunun fiyatı internette 80-90 civarıdır.  Filtreler için mann yada hengst marka kullanabilirsiniz.(hava,polen ve yağ filtresi). Balatalar için ise bence en iyi marka ATE. Biraz pahalı gelirse textar yada TRW alabilirsiniz. İyi markalar hepsi. Bunları da ön arka (150 civarına alabilirsiniz.)
Zincir konusuna gelince zincir değişmiyor. Sizin 79000 bakımında saptırma makarası ve gergi damberi değişmiş bunlar zinciri geren mekanizmalar. Ses yapmadığı sürece değiştiğini duymadım.  Bu arada resmini koyduğunuz bakımın yetkili servis maliyeti nedir?

Selamlar,

7
Golf V / Ynt: otomatik şanzıman yağı değişimi
« : 02 Kasım 2012, 11:28:19 »
Golf 5 6 ileri şanzumandan bahsediyoruz dimi arkadaşlar. 90000 de değişmesinin faydalı olacağını anlıyorum.
Ankara da dah aönce değiştirdiğiniz ve mennun kaldığınız bir yer tavsiye eder misiniz.

8
Golf V / Ynt: %25 Yakıt Tasarrufu
« : 28 Mart 2012, 12:58:10 »
Genelde fos çıkıyor hocam böyle şeyler. Olursa süper olur.

9
Golf V / Ynt: GOLF V BAKIM
« : 28 Mart 2012, 12:53:49 »
Hayırlı olsun aracınız. Güle güle kullanın.
Ben 2 yıldır fsi kullanıyorum. Bu sanırım beklentilerle alakalı bir durum. lpg ye her zmn karşı çıkan biriyim o yüzden Ben çok memnunum. Ben özel servise gidiyorum ve temel prensibim çok gerekli değilse motoru krucalatma... Sizin sorularınıza cevap vermeye çalışayım.
1-50000 de zincirin değişmesi çok mantıksız geldi. En fazla zincirde gevşeme vs oluyo,r o da yapılıyor. 120000 km diyorlar zincir için. Ömürlük diyenler de var. Karar sizin.
2-Camla ilgili birşey diyemeyeceğim.
3-Aynı sorun başıma geldi. Boğaz kelebeğini bir spreyle temizlediler araç kendine geldi. Bir daha da yapmadı.
4- 3 ile aynı nedenden olabilir. Boğaz kelebeği temizliği çözüm olur sanırım.
5-Ayna için de geçmiş oldu. Olabilirbu şekilde küçük sorunlar.
FSI almışsınız çok iyi yapmışsınız. Kesinlkle sorunlu bir araç değil. Bu araç herşeyden önce bir VW....Az yakması için düşük devirde kullanmanız gerekiyor. 10-20 bin arası. Ani hızlanmalar, gaza yüklenmeler yakıtı çok arttırıyor. Sakin ve aracı kendi haline bırakın. Mükün olduğu kadar yüksek vites kullanın. Yakıtı aynı yerden alın her zaman. 95 oktan kullanın.
Bunlar benim tecrübelerim. Katılıp katılmamak size kalmış Aracınızın keyfini çıkarın.

Sayfa: [1]