Gönderen Konu: Golf II Teknik Veriler.  (Okunma sayısı 132129 defa)

Çevrimdışı nizam

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 9580
  • VW BORA 1.9 TDI 66 kv
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf II Teknik Veriler.
« Yanıtla #126 : 03 Mayıs 2012, 16:24:18 »
kadirim bu linki buldum bakmaya devam ediyorum
http://carblueprints.narod.ru/volkswagen.htm
Paylaştığın senindir, biriktirdiğin değil

Yunus EMRE


ARABA ARIYOM BİLADER SORUN MU VAR :)

Logged

Çevrimdışı nizam

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 9580
  • VW BORA 1.9 TDI 66 kv
    • Profili Görüntüle
Paylaştığın senindir, biriktirdiğin değil

Yunus EMRE


ARABA ARIYOM BİLADER SORUN MU VAR :)

Çevrimdışı etc

  • İleti: 9
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf II Teknik Veriler.
« Yanıtla #128 : 18 Mayıs 2012, 11:08:00 »
Arkadaşlar herkese selamlar. VW'nin Golf II'ler üzerinde kullandığı 1.8 motorlar ile ilgili bilgiye ihtiyacım var, ilgilendiğim 91 model bir Golf üzerinde 1.8 motor var, Lpg'li; araç GTi değil; 4 kapılı, arka sağ köşesinde de GL yazıyor.
Bu konuyu baştan sona inceledim, verdiğiniz linklerden de faydalanmaya çalıştım ancak 91 yılında bir çok farklı 1.8 lt hacimli motordan bahsediliyor.

Bunlar;
"GU kodlu 90 hp",
"RP kodlu 90 hp",
"1P kodlu 98 hp",
"RV kodlu 105 hp",
"PF kodlu 107 hp",
"PB kodlu 112 hp",
"PL kodlu 129 hp",
"KR kodlu 139 hp",
"PG kodlu 160 hp".

Bunların arasından en azından PL, KR veya PG olanlardan birisi olmadığına eminim. Hatta RV ve PF de değildir. 90 küsür beygir üretenlerden birisidir muhtemelen ama hangisi?
Fotoğraflardan neyin ne olduğunu çıkaramıyorum, ancak karbüratörlü veya enjeksiyonlu oldukları anlaşılıyor. Bu fotoğraftaki motor hangi motordur, tek nokta mı yoksa çok nokta enjeksiyonlu mu, LPG'de verim veren ve 1.6'lar gibi sorunsuz bir motor mudur? Yakıt tüketimi günümüz koşullarında beni ağlatır mı? 30-35 kuruşa kadar kabulüm. Zira artık günlük koşullarda 30 kuruşun altında yakan otomobil çok az...

Fotoğrafı burada;


 
Araç belki de forumdan birisine ait bilmiyorum ama araştırıp öğrenmek zorundayım. Şimdiden herkese teşekkür ediyorum...




e.t.c.

Çevrimdışı chemisamet

  • İleti: 932
  • DAS AUTO
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: 2000 Bora 1.6 SR
  • Şehir: İstanbul
Ynt: Golf II Teknik Veriler.
« Yanıtla #129 : 18 Mayıs 2012, 12:54:49 »
dostum bende 96 vento var 1.8 ADZ motorlu son bakımlarda sonra (komle egzos + baskı balata) yakıt 25 kurus lpg de ,( maşaallah) bundan oncede 1.8 abs motorlu golf 3 vardı onun yakıtı ılk aldıgım zamanlarda 24 kurus kadardı lpg lıtre fıyatı sanırım 2,25 lerdeydı bana kalırsa GTI olmayan 1.8 ler cok sıkıstırmazsan yakıtları gayet uygun ..
ben ıstanbuldayım sehr ıcı degerlerım bunlar ama ankarada Hasan alı var ondada 1.8 GL vento var onun degerlerı cok daha ıyı 23-24 kuruslarda

Insaallah fıkır olur...
bısey daha resımdekı motor tek nokta enjelsıyonlu full enj. degıl ..
« Son Düzenleme: 18 Mayıs 2012, 12:56:51 Gönderen: chemisamet »

Çevrimdışı trgy

  • İleti: 111
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf II Teknik Veriler.
« Yanıtla #130 : 30 Ağustos 2012, 12:14:10 »
85-92 yıllar arasındaki mk2 golflerin renk kodları

http://www.a2resource.com/colors/colors.html
retro vwgolfmk2

Çevrimdışı oben.hizol

  • İleti: 15
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf II Teknik Veriler.
« Yanıtla #131 : 20 Mayıs 2014, 21:29:34 »
Emre can merhaba  bende de seninle aynı motor var rp kodu 90 hp bende karbratörlü diye biliyordum ancak tek nokta enjeksiyonlu imiş . Yakıt tüketimine gelince benim lpg ayarsız olmasına rağmen ankaradan buraya 130 tl ye geldim