Gönderen Konu: Tekrar Mk 1 vazgeçilmez  (Okunma sayısı 33965 defa)

Çevrimdışı Golf_ld

  • İleti: 1087
  • only VW
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Golf mk2 1,3 C
  • Şehir: İstanbul
Ynt: Tekrar Mk 1 vazgeçilmez
« Yanıtla #70 : 13 Eylül 2012, 13:24:18 »
resmini eklediğin malzeme için demiştim ama bunun muadiliyse denebilir güzel fiyat
yok yok resimdeki sadece örnek olsun diye bulupta koydum okuduğumda en pahalı marka ve malzeme imiş bu markalı olan bunun fiyatına 2 adet  20cmx10m lik alınıyo  ;D
1984 1,6 şahin ,1979 1300 mirafiori,1968 w115 220 mercedes,1989 2,0 taunus gls,1990 mazda 323hb,1979 w123 mercedes,1986 kartal ,1997 daewoo tico, 1980 mk1 1,6 diesel golf, 1992 mk3 1,9td,1981mk1 1,6ld

Logged

Çevrimdışı Blackbird

  • İleti: 65
    • Profili Görüntüle
Ynt: Tekrar Mk 1 vazgeçilmez
« Yanıtla #71 : 13 Eylül 2012, 13:46:11 »
Eklediğin fotoğraftaki gibi uygularsan kapı içi naylonlama yapmana gerek kalmaz, kapıdaki zıngardamaya titreşime faydası oluyor.  Ama kapı iç sacınada ayrıca yapmanı tavsiye derim güzel tokluk veriyor.  Asıl ses azalması için akustik sünger daha verimli Bauhaus ta çok ince olanlarından alırsan yüksek atmadığı için klipsler daha rahat oturur.

Dynamat tabiki çok daha iyi ama bizi bozar çok pahalı. :D



mk1 lerde kilit mekanızmasının demir çubukları çok ses yapıyor zamanla süngerleri dağıldığı için o süngerleride yenilemek lazım, onlar içinde tesisat borularına izolasyon için kullanılan gri sert süngerler var onları tavsiye ederim uygun şekilde kesip baly ile yapıştırabilrisiniz.


Birde cam açma mekanizmasının kapının en alt kısmnında kriko bölümü ses yapıyor onuda güzelce süngerlemek lazım. :)


Benim gibi ses takıntısı olanlara göre yapmamışlar mk1 :):):)

« Son Düzenleme: 13 Eylül 2012, 13:51:05 Gönderen: Blackbird »

Çevrimdışı Golf_ld

  • İleti: 1087
  • only VW
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Golf mk2 1,3 C
  • Şehir: İstanbul
Ynt: Tekrar Mk 1 vazgeçilmez
« Yanıtla #72 : 13 Eylül 2012, 13:52:03 »
Eklediğin fotoğraftaki gibi uygularsan kapı içi naylonlama yapmana gerek kalmaz, kapıdaki zıngardamaya titreşime faydası oluyor.  Ama kapı iç sacınada ayrıca yapmanı tavsiye derim güzel tokluk veriyor.  Asıl ses azalması için akustik sünger daha verimli Bauhaus ta çok ince olanlarından alırsan yüksek atmadığı için klipsler daha rahat oturur.

Dynamat tabiki çok daha iyi ama bizi bozar çok pahalı. :D
o kapıdaki tokluk hissini bilirim mercedesten çok iyidir,kapı içlerine maliyeti azaltmak için pütür atılsa nasıl olur
1984 1,6 şahin ,1979 1300 mirafiori,1968 w115 220 mercedes,1989 2,0 taunus gls,1990 mazda 323hb,1979 w123 mercedes,1986 kartal ,1997 daewoo tico, 1980 mk1 1,6 diesel golf, 1992 mk3 1,9td,1981mk1 1,6ld

Çevrimdışı Blackbird

  • İleti: 65
    • Profili Görüntüle
Ynt: Tekrar Mk 1 vazgeçilmez
« Yanıtla #73 : 13 Eylül 2012, 13:55:37 »
o kapıdaki tokluk hissini bilirim mercedesten çok iyidir,kapı içlerine maliyeti azaltmak için pütür atılsa nasıl olur


Pütür atılabilir ama hem uygulması meşakkatli hemde kaliteli bir pütürün  şişesi 15-20 TL  1 şişe ile düzgün atıldığında yaklaış 1m2 ancak çıkıyor.

Paslanmaya karşıda korumuş olur bir dezavantajı olmaz sanırım.

Çevrimdışı Golf_ld

  • İleti: 1087
  • only VW
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Golf mk2 1,3 C
  • Şehir: İstanbul
Ynt: Tekrar Mk 1 vazgeçilmez
« Yanıtla #74 : 13 Eylül 2012, 14:09:15 »

Pütür atılabilir ama hem uygulması meşakkatli hemde kaliteli bir pütürün  şişesi 15-20 TL  1 şişe ile düzgün atıldığında yaklaış 1m2 ancak çıkıyor.

Paslanmaya karşıda korumuş olur bir dezavantajı olmaz sanırım.
açıkçası  o 1m2 çıkan ürün beni düşündürüyo   motip in ürünü var 19 tl piyasada araç coupe 2 kapıya yetermi diye düşünmekteyim açıkçası yatmezse masraf  ;D minimum maliyetle 45 tl gibi ama bu artabilir sadece 2 malzeme için senin dediğin süngerdende alırsam onu bilmiyorum ne kadar
1984 1,6 şahin ,1979 1300 mirafiori,1968 w115 220 mercedes,1989 2,0 taunus gls,1990 mazda 323hb,1979 w123 mercedes,1986 kartal ,1997 daewoo tico, 1980 mk1 1,6 diesel golf, 1992 mk3 1,9td,1981mk1 1,6ld

Çevrimdışı Blackbird

  • İleti: 65
    • Profili Görüntüle
Ynt: Tekrar Mk 1 vazgeçilmez
« Yanıtla #75 : 13 Eylül 2012, 14:38:30 »
Benim tahminimce 1 kapıya 1 kutu rahat gider. Maliyeti düşünüyorsanız ben olsam bitüself yapıştırır devam ederdim.

Pütür için Teroson Terotex bulabilirseniz tavsiye edilen bir malzeme, ucuz yerli mallarda var ama kısa sürede atma dükülme yapabilir.

Eğer araç restorasyon yapılmışsa kiloluk pütür alıp tüm alt sac ve çamurluk içleri yapmak lazım.


Hazır kapıyı sökmüşken kapı içini güzelce temizleyip su tahliye kanallarının kontorl etmekte fayda var o kanallar tıkandığı için kapılar çürüyor.

Çevrimdışı Golf_ld

  • İleti: 1087
  • only VW
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Golf mk2 1,3 C
  • Şehir: İstanbul
Ynt: Tekrar Mk 1 vazgeçilmez
« Yanıtla #76 : 13 Eylül 2012, 15:31:31 »
Benim tahminimce 1 kapıya 1 kutu rahat gider. Maliyeti düşünüyorsanız ben olsam bitüself yapıştırır devam ederdim.

Pütür için Teroson Terotex bulabilirseniz tavsiye edilen bir malzeme, ucuz yerli mallarda var ama kısa sürede atma dükülme yapabilir.

Eğer araç restorasyon yapılmışsa kiloluk pütür alıp tüm alt sac ve çamurluk içleri yapmak lazım.


Hazır kapıyı sökmüşken kapı içini güzelce temizleyip su tahliye kanallarının kontorl etmekte fayda var o kanallar tıkandığı için kapılar çürüyor.
arabayı aldığımda  söktüm döşemelri tıkalı tahliye vardı onları açtım her iki kapıdadazamanla tozlar tıkıyo ve çamur oluyo
açıkçası söktükten sonra baktım döşemelerin duralitleri çok bozuk özellikle sağ taraf  o yüzden kalkıştım bu işe
1984 1,6 şahin ,1979 1300 mirafiori,1968 w115 220 mercedes,1989 2,0 taunus gls,1990 mazda 323hb,1979 w123 mercedes,1986 kartal ,1997 daewoo tico, 1980 mk1 1,6 diesel golf, 1992 mk3 1,9td,1981mk1 1,6ld

Çevrimdışı fatih_06

  • İleti: 743
    • Profili Görüntüle
Ynt: Tekrar Mk 1 vazgeçilmez
« Yanıtla #77 : 13 Eylül 2012, 20:10:42 »
kolay gelsin pütür kapının alt tarafına uygulaman yeterli olur bencede ama diğer malzemelerde fazla ağırlıktan kaçınmalısın kapı pimlerini çabuk bozabilir.

Eklediğin fotoğraftaki gibi uygularsan kapı içi naylonlama yapmana gerek kalmaz, kapıdaki zıngardamaya titreşime faydası oluyor.  Ama kapı iç sacınada ayrıca yapmanı tavsiye derim güzel tokluk veriyor.  Asıl ses azalması için akustik sünger daha verimli Bauhaus ta çok ince olanlarından alırsan yüksek atmadığı için klipsler daha rahat oturur.

Dynamat tabiki çok daha iyi ama bizi bozar çok pahalı. :D



mk1 lerde kilit mekanızmasının demir çubukları çok ses yapıyor zamanla süngerleri dağıldığı için o süngerleride yenilemek lazım, onlar içinde tesisat borularına izolasyon için kullanılan gri sert süngerler var onları tavsiye ederim uygun şekilde kesip baly ile yapıştırabilrisiniz.


Birde cam açma mekanizmasının kapının en alt kısmnında kriko bölümü ses yapıyor onuda güzelce süngerlemek lazım. :)


Benim gibi ses takıntısı olanlara göre yapmamışlar mk1 :):):)



bu dediklerin benim aracımı anlatıyor valla zaman bulamadığımdan açıp uğraşamıyorum sağlam bi girişmek şart araç dizel olunca hele kışın o sesler insana cinnet geçirtir :D

Çevrimdışı Golf_ld

  • İleti: 1087
  • only VW
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Golf mk2 1,3 C
  • Şehir: İstanbul
Ynt: Tekrar Mk 1 vazgeçilmez
« Yanıtla #78 : 14 Eylül 2012, 08:33:03 »
haklısın  Fatih doğru işin ağırlık olayıda var kaldıki araç tek kapı ve koca bir kapı var  ve çok sık kullanılmakta
1984 1,6 şahin ,1979 1300 mirafiori,1968 w115 220 mercedes,1989 2,0 taunus gls,1990 mazda 323hb,1979 w123 mercedes,1986 kartal ,1997 daewoo tico, 1980 mk1 1,6 diesel golf, 1992 mk3 1,9td,1981mk1 1,6ld

Çevrimdışı Golf_ld

  • İleti: 1087
  • only VW
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Golf mk2 1,3 C
  • Şehir: İstanbul
Ynt: Tekrar Mk 1 vazgeçilmez
« Yanıtla #79 : 22 Eylül 2012, 11:42:43 »
gözüme batan küllüğün yerine sadece çakmaklık taktım bu sabah arkadaşlar yapılan işlem aşama aşama aşağıda

önce eski küllüğün kalıbını çizdiğim kalın ps3 plastiğinden kestiğim parça

sonra kesilen parçaya çakmağın metalini ısıtıp yuvasının açılması

ve hazırlanan malzemenin üzerine montaj aşaması arkadaşlar
1984 1,6 şahin ,1979 1300 mirafiori,1968 w115 220 mercedes,1989 2,0 taunus gls,1990 mazda 323hb,1979 w123 mercedes,1986 kartal ,1997 daewoo tico, 1980 mk1 1,6 diesel golf, 1992 mk3 1,9td,1981mk1 1,6ld

Çevrimdışı omertek

  • İleti: 723
    • Profili Görüntüle
Ynt: Tekrar Mk 1 vazgeçilmez
« Yanıtla #80 : 22 Eylül 2012, 14:08:55 »
Serhan abi iki dakka yerinde durmuyorsun  :D Helal olsun sana  :tamamdir
1993 RENO TOROS
2000 SEAT CORDOBA 1.6 SXE
1980 VW  MK1 GOLF LD

Çevrimdışı Han

  • İleti: 5636
  • Her Şey Golf Mk1 ve Dostluk İçin.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Tekrar Mk 1 vazgeçilmez
« Yanıtla #81 : 22 Eylül 2012, 14:20:38 »
Hayırlı olsun arkadaşım kolay gelsin  :tamamdir
işin içinde erci var ise gerisi teferruattır :D
http://GolfMk1Ciyiz.Biz Her Şey Golf Mk1 İçin

Çevrimdışı Blackbird

  • İleti: 65
    • Profili Görüntüle
Ynt: Tekrar Mk 1 vazgeçilmez
« Yanıtla #82 : 22 Eylül 2012, 15:30:42 »
Mk1 aşkı budur ya  küllük için ps3 parçalattırıyor. :):):)

elinize sağlık.

Çevrimdışı Golf_ld

  • İleti: 1087
  • only VW
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Golf mk2 1,3 C
  • Şehir: İstanbul
Ynt: Tekrar Mk 1 vazgeçilmez
« Yanıtla #83 : 22 Eylül 2012, 20:47:34 »
Hayırlı olsun arkadaşım kolay gelsin  :tamamdir
Mk1 aşkı budur ya  küllük için ps3 parçalattırıyor. :):):)

elinize sağlık.
Serhan abi iki dakka yerinde durmuyorsun  :D Helal olsun sana  :tamamdir
sağ olun kardeşlerim  mk1 e ps3 feda olsun nedir ki  >:D
bulgaristana gidince tek kapı polo parçalama planlarım var  :D
1984 1,6 şahin ,1979 1300 mirafiori,1968 w115 220 mercedes,1989 2,0 taunus gls,1990 mazda 323hb,1979 w123 mercedes,1986 kartal ,1997 daewoo tico, 1980 mk1 1,6 diesel golf, 1992 mk3 1,9td,1981mk1 1,6ld