Gönderen Konu: MK3 GTİ  (Okunma sayısı 43964 defa)

Çevrimdışı GolfMk1Cabrio

  • İleti: 10392
  • My Life Golf GTI :)
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK3 GTİ ım %90 motor bitti sayılır
« Yanıtla #70 : 17 Ekim 2012, 01:57:34 »
rolling kokusu geliyooor hadi kalkında bizde keyiflenelim biraz  ::)
ob ein leben nach dem cabrio ist ???

Logged

Çevrimdışı zippoblu

  • İleti: 160
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK3 GTİ ım %90 motor bitti sayılır
« Yanıtla #71 : 17 Ekim 2012, 13:21:08 »
Bilal ustanın dediği gibi orjinal bujileri. Bilal usta arastirmadayim.  :)

Çevrimdışı 5ani5 mk2

  • İleti: 3105
  • 5anı5 MK'II GTI
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: İstanbul
Ynt: MK3 GTİ ım %90 motor bitti sayılır
« Yanıtla #72 : 17 Ekim 2012, 14:06:43 »
araştır :)
Exclusive Garage

Çevrimdışı gökhanpolizei

  • İleti: 249
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK3 GTİ ım %90 motor bitti sayılır
« Yanıtla #73 : 17 Ekim 2012, 14:53:35 »
bence resımlerı paylaşıp durma arabana göz değecek maşallah : :)

Çevrimdışı htmetin

  • İleti: 5486
  • Hasan Tekin METİN
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Mk4
Ynt: MK3 GTİ ım %90 motor bitti sayılır
« Yanıtla #74 : 17 Ekim 2012, 18:08:53 »
"motor gözden geçirildi ve değişmesi gerekenler değişti" derken neyi kast ediyorsun? Neler değişti mesela ? Çünkü ilk dynoda 126 bg gibi GTI hiç yakışmayacak bir rakam çıkmış ortaya.. Bu da demek oluyor ki motor bitik ve komple rektefeye ihtiyacı var. Dereceli taktıktan sonra eğer rektefiyesiz bir motorsa sıkıntı yaşamaz mısın?
Bir Alman Atasözü Der ki "DAS AUTO"
1998 Mk3 AFT motor sportline manuel +Sunroof - 2003 Mk4 Highline Manuel - 2000 Mk4 1.9 TDI Comfortline

Çevrimdışı zippoblu

  • İleti: 160
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK3 GTİ ım %90 motor bitti sayılır
« Yanıtla #75 : 17 Ekim 2012, 19:40:08 »
bence resımlerı paylaşıp durma arabana göz değecek maşallah : :)
  Masallah masallah diin bari :)

"motor gözden geçirildi ve değişmesi gerekenler değişti" derken neyi kast ediyorsun? Neler değişti mesela ? Çünkü ilk dynoda 126 bg gibi GTI hiç yakışmayacak bir rakam çıkmış ortaya.. Bu da demek oluyor ki motor bitik ve komple rektefeye ihtiyacı var. Dereceli taktıktan sonra eğer rektefiyesiz bir motorsa sıkıntı yaşamaz mısın?

Şu kadar açıklıyım benden önceki kullanan kişiler cok hor ve bakımını yaptırmadan binmişler ölü bir GTİ tekrardan canlandırdım çevrem sat sat diye cok tutturdu ama inatla ugrastım didindim ve motoru ayagı kaldırdım modifiye haric motora 2 milyara yakın para harcadım ve konyada 2 abimizde mk3 GTİ var stock ve 2sini bu aşamalardan sonra stock halimle geçiyordum buda motoru tekrardan canlandırdıgıma ve ugraşlarımın boşa gitmedigini gösterdi ve gerisini getirdim diyelim ve şimdi sat diyen yok aksine canavar oldu diyenler çogaldı son bi kac parca kaldı ve onları taktıktan sonra DYNO ya cıkartacam ve emegimi karşılıgını orda alacam hedefim 180 beygir üstü nasib diyelim Hasan kardeşim.

Çevrimdışı ggtoker

  • İleti: 777
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK3 GTİ ım %90 motor bitti sayılır
« Yanıtla #76 : 25 Ekim 2012, 01:30:49 »
aracın ustundekı orj egzantırıklerın degerini biliormusun....

bana 6n için 280/280 colombo barian tavsıye etmıslerdi....
« Son Düzenleme: 25 Ekim 2012, 01:31:11 Gönderen: ggtoker »

Çevrimdışı zippoblu

  • İleti: 160
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK3 GTİ ım %90 motor bitti sayılır
« Yanıtla #77 : 25 Ekim 2012, 20:20:24 »
Malesef bilmiyorum araştırma yapmadım hiç bayramdan sonra araştırırm istersen.

Çevrimdışı 5ani5 mk2

  • İleti: 3105
  • 5anı5 MK'II GTI
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: İstanbul
Ynt: MK3 GTİ ım %90 motor bitti sayılır
« Yanıtla #78 : 25 Ekim 2012, 20:59:09 »
orjli 255 derece olmaası lazım. 268 dereceye kadar orj.yay şapka ve orj kasnakla kullanablirsiniz.  Schrick tavsiyemdir. biraz pahalıdır:)
Exclusive Garage

Çevrimdışı zippoblu

  • İleti: 160
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK3 GTİ ım %90 motor bitti sayılır
« Yanıtla #79 : 25 Ekim 2012, 21:07:21 »
5 derece bu kadar fark ediyorsa 20-30 derece nabar hayal edemiyom :D

Çevrimdışı 5ani5 mk2

  • İleti: 3105
  • 5anı5 MK'II GTI
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: İstanbul
Ynt: MK3 GTİ ım %90 motor bitti sayılır
« Yanıtla #80 : 25 Ekim 2012, 21:19:23 »
5 derece bu kadar fark ediyorsa 20-30 derece nabar hayal edemiyom :D

sennin eksnatkler gani abinin eksantrkler markası ve derecesi bellii diill :))  

 16V Schrick Sportnockenwellen

- Öffnungswinkel: Einlass 268° Auslass 268°

- für 16V KR / PL / 9A / 9A / ABF

- Leistungssteigerung 13 -15 PS

katolog degerleri 268 derecede 13.15 ps:))

öncesi sonrası dynoya çıkman lazım :))
« Son Düzenleme: 25 Ekim 2012, 21:19:50 Gönderen: 5ani5 mk2 »
Exclusive Garage

Çevrimdışı 5ani5 mk2

  • İleti: 3105
  • 5anı5 MK'II GTI
    • Profili Görüntüle
  • Şehir: İstanbul
Ynt: MK3 GTİ ım %90 motor bitti sayılır
« Yanıtla #81 : 25 Ekim 2012, 21:23:23 »
aracın ustundekı orj egzantırıklerın degerini biliormusun....

bana 6n için 280/280 colombo barian tavsıye etmıslerdi....

280 derece için yay şapka. kasnak hatta tapetler bile degişeblir  :)
Exclusive Garage

Çevrimdışı zippoblu

  • İleti: 160
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK3 GTİ ım %90 motor bitti sayılır
« Yanıtla #82 : 25 Ekim 2012, 21:50:12 »
sennin eksnatkler gani abinin eksantrkler markası ve derecesi bellii diill :)

 16V Schrick Sportnockenwellen

- Öffnungswinkel: Einlass 268° Auslass 268°

- für 16V KR / PL / 9A / 9A / ABF

- Leistungssteigerung 13 -15 PS

katolog degerleri 268 derecede 13.15 ps:))

öncesi sonrası dynoya çıkman lazım :))

Anladıysam arab olayım tek bildigim Bujiler ve hava filtresi gelince
DYNO ya çıkacagım :D 

Çevrimdışı freegane

  • İleti: 2417
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK3 GTİ ım %90 motor bitti sayılır
« Yanıtla #83 : 25 Ekim 2012, 22:22:33 »
sennin eksnatkler gani abinin eksantrkler markası ve derecesi bellii diill :)

 16V Schrick Sportnockenwellen

- Öffnungswinkel: Einlass 268° Auslass 268°

- für 16V KR / PL / 9A / 9A / ABF

- Leistungssteigerung 13 -15 PS

katolog degerleri 268 derecede 13.15 ps:))

öncesi sonrası dynoya çıkman lazım :))


Yine yanlış bilgi,yine yanlış bilgi...
 
Verdiğim egzantriklerin değeri belli,270 derece...
Standart kasnağın kaldırabileceği maximum egzantrik 272 derece
ABF ve KR'nin egzantrikleri birbirine uyar ama lif değerleri farklıdır,1.8 16V için üretilen dereceli 15hp üretebiliyorsa 2.0 16V motora takldığında 8-12hp arası güç üretir.
NGK BKR6-EQUP MK3 GTI 2.0 8V veya 2.8 12V motorlar  için uygundur 16V'ye gitmez. NGK BKR7 EIX ise 0.7mm GAP aralığındadır tam verim sağlanamaz,çünkü fabrikanın önerdiği F5DP0R ise 0.6mm GAP aralığındadır.