Olmayacak diye bişey yok arkadaşım ama sadece kapağı takmakla bitmiyor.. KR nin kapağını alıp direk uygularsın ama bunu krank kol pistonlarınıda takarak yapman lazım.. Direk takarsan piston compresyonun tutmaz ve ne avans ne sente tutar..
Yurt dışında birçok vw severi bu uygulamayı yaptı ve hala yapan var.. Ama dediğim gibi sadece kapak takmakla olmuyor.. Yapılan uygulamaların çoğunda enjeksiyon sistemini iptal edip weber karb sistem ile daha fazla güç ve verim alıyorlar...
bununla ilgili bir link vs alabilirmiyim acaba?
bendeki motorun baska turlu adam olup yuruyecegi yok cunki..
eger bu kapak uyuyorsa tamirsiz tadilatsiz direkt koyup injeksiyona gecicem ben..
direkt koydugumda kompresyon olarak sknti neden ciksin?
benim motorum 9:1 skstirmali kr ler ise 10:1 skstirmali..
kr kapagindan sonra skstirmanin ben yine 9 civarlarinda olacagini tahmin ediyorum..
emin degilim sadee tahminim bu yonde sadece..
bunun disinda krank kol ve piston neden?
eger kr nin krank kol ve pistonlarini koyarsam makinem 1.8 hacme ulasir zaten, bu benim su an istedigim birsey degil, maddi olarak cok artiyor o zaman mesele..
ben yine 1.6 hacimde kalip sadee kapak degistirmek istiyorum..
weber falan kesinlikle istedigim seyler degil, onu bulmasi dert, takmasi dert, yakiti dert ayari dert..
ben pierburg dan bikmisken weberle hic ugrasamam gercekten..
istedigim tek sey kr kapagini ve emme manifoldunu benim bloga oturtup uzerine megasquirt kurmak..
megasquirtten sonra zaten avansim benim kontrolumde olucak, ateslemeyide ms kontrol edicek cunki..
sente olayini bilmiyorum ama, sanirim kr kapagiyla birlikte trigerin krank kasnaginida kr ninkiyle degistirmek gerekebilir cunki caplari farkli olabilir..
eger farkli cikarsa tornaci halledebilir bunu da..
hatta ayarli kasnak bulunabilirse belki egzantrik ve krank kasnagi arasindaki mesafe farkli olursa bundan dogan az da olsa sente farkini ayarli kasnakla halledebilirim..