esas ben size gülüyorum...mantığınızı anlamak mümkün değil.ben 50 bin kmdir atiker kullanıyorum.önemli olan montaj güzel olsun yeter.sizin aracınızda prins olunca daha mı iyi olduğunu düşünüyorsunuz?
ki öyle düşünüyorsunuz çünkü atikerin 2 katı fiyat verdim o kadar fark olmalı diyorsunuz...basit mantık
Alper öncelikle kimsenin sana güldüğü yokken senin "asıl ben size gülüyorum" demene bir anlam veremedim... Orada Hasan'ın güldüğü şey Abdullah arkadaşımızın yaptığı yorumun inceliğidir
Ayrıyeten 2 marka arasındaki farklılar basitçe enjektörler ve beyindir. Yoksa hortumu deposu önemli şeyler değil. Montaj tabiki dediğin gibi önemli,bunun yanında LPG bağlanan aracın durmuda önemli,LPG dönüşümünde kullanılan malzemede önemli. Sana basitçe örnek vermem gerekirse Atiker kullanan insanların %40 hiç memnun değil,geri kalan %60'ında yarısı gerçekten memnun diğer yarısı ise memnun olmadığı halde arabasına laf söyletmemek adına memnunum diyor... Prins kullananlardan ise memnun değilim gibi birşey duyamazsın
Prins daha çok Mercedes-BMW gibi yüksek hacimli atmosferik araçlara uygun sistemler hazırlamaktadır. Bunun nedeni ise enjektörlerinin güçlü olması,her koşulda sağlıklı püskürtme yapabilmesi ve beyinin aracın orjinal yazılımına rahatça ayak uydurup düzeni korumasıdır. Memnuniyet ise sadece sorun vermemekle alakalı bir durum değildir. Benzinden sonra LPG'ye geçince de benzinli performansını mümkün olduğunca koruyabilmesi (tabiki %100 aynı performansı yakalayamazsınız ancak %5'lik kayıp var %15'lik kayıp var
) bunun yanında yakıt ekonomisini arttırabilmesidir. Bildiğiniz gibi LPG'de araçlarınız litre bazında aşağı yukarı benzinden %10 daha fazla yakıt tüketir. Atiker kullanıcılarında bu oran %15-%17'lere kadar çıkmaktadır. Ayrıyetten devirde dalgalanma tekleme gibi sorunlarda özellikle yüksek hacimli motorlarda Atiker kullanıcıları tarafından sıklıkla karşılaşılan bir sorundur