Gönderen Konu: lpg  (Okunma sayısı 41190 defa)

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: lpg
« Yanıtla #84 : 14 Kasım 2010, 23:14:05 »
Resimde gösterdiğin yerde Hararet müşürü ve üstünde yağ basınç müşürü var.
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Logged

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: lpg
« Yanıtla #85 : 14 Kasım 2010, 23:14:51 »
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı adogan

  • İleti: 67
    • Profili Görüntüle
Ynt: lpg
« Yanıtla #86 : 14 Kasım 2010, 23:19:21 »
hay sağolasın erşan kardeş bu resim iyi oldu merak ettiğim yerler burada var  ben bu aracı çocuklar için düzeltmeye çalışıyorum sağolasın

Çevrimdışı adogan

  • İleti: 67
    • Profili Görüntüle
Ynt: lpg
« Yanıtla #87 : 14 Kasım 2010, 23:24:43 »
onlarda takip ediyo burayı benim  aslında kaplumbağalar vardı onlar iyiydi bu kadar teferruatlı değildi

Çevrimdışı adogan

  • İleti: 67
    • Profili Görüntüle
Ynt: lpg
« Yanıtla #88 : 15 Kasım 2010, 14:31:28 »
Herkese hayırlı bayramlar

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: lpg
« Yanıtla #89 : 15 Kasım 2010, 14:48:25 »
Jetronik sistem aslında çok basit bir olay anlayan için ama hiç bilmiyene hakkaten çok zor geliyor. Aynı durum motor ustalarını düşünün, motoru A dan Z ye bilir yapar ama iş karburatör bakımı ayarı dedimi her ustanın yapacağı iş değildir. Bunun için Hassas mekanik bilgisi olan ve buna yoğunlaşmış ustaların işi. K-Jet karb. göre daha basittir aslında karb. gibi küçücük bir kasanın içine sıkıştırılmış birdünya malzeme yerine belirli kategorilere ayrılarak araca serpiştirilmiş bir sistem..  Arızayı tespit etmek tamami ile mantık kullanarak bulunacak kadar kolay ama dediğim gibi elinizde bir şema ve neyin ne olduğunu yazan bir döküman ile arıza takibi yapılıp sorunları bulunabiliyor..
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı adogan

  • İleti: 67
    • Profili Görüntüle
Ynt: lpg
« Yanıtla #90 : 15 Kasım 2010, 16:02:21 »
erşan kardeş şimdi arabayla uğraşmaktan geliyorumrolanti 12  nin üstüne çıkmıyo ama yeni çalıştırdığım zaman düşük oluyo ısınınca yükseliyo dediğim devre kadar
 bide hala yokuşlarda tam kavrama yapmıyo devir yükseliyo araba gitmiyo hafif gazdan ayağını çekip gaza basınca yine çekmeye başlıyo
 debriyaj telini değiştirdim onun ayarındanda yapabilirmi acaba hayırlı bayramlar

Çevrimdışı adogan

  • İleti: 67
    • Profili Görüntüle
Ynt: lpg
« Yanıtla #91 : 15 Kasım 2010, 16:03:34 »
debriyaz baskı balata yeni tamirci volanttan olabilir diyo sen ne dersin

Çevrimdışı GolfMk1Cabrio

  • İleti: 10392
  • My Life Golf GTI :)
    • Profili Görüntüle
Ynt: lpg
« Yanıtla #92 : 15 Kasım 2010, 16:59:57 »
debriyaz baskı balata yeni tamirci volanttan olabilir diyo sen ne dersin
Baskı balatanda bitmiş olabilir devir yüksek ama gitmiyosa sorun baskı balatadanda olabilir  :-[
ob ein leben nach dem cabrio ist ???

Çevrimdışı adogan

  • İleti: 67
    • Profili Görüntüle
Ynt: lpg
« Yanıtla #93 : 17 Kasım 2010, 22:53:15 »
arkadaşlar benim mk1 şehirler arası 300 yakmış

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: lpg
« Yanıtla #94 : 17 Kasım 2010, 23:48:47 »
Şimdi benzin fiyatları ile hesaplamak yanlış olur tam net litre olarak hesaplamak lazım..  Baskı sisteminde sorun varsa buda zaten direk yakıtını etkileyecektir.. 1600cc EG GTI ın uzun yolda ekonomisini test etmek için ağırbaşlı kullanmak gerek.. 5. vites 2900-3000rpm 100-110km hız ile 100km de 5 Litre tüketimi olması gerek 120-130 gidersen bu değer hemen 6 litreye yaklaşıyor.  Şehir içinde ise tüketim direk 7-8 litreye fırlıyor ama altınızdaki GTI olduğu için çok çabuk devirlenen bir makina o yüzden dikkat etmek gerekiyor gaz pedalını kullnırken...

 Sen baskını bi baştan kontrol ettir kaçırıyorsa tüketimin dediğim gibi artar birdaha ince ayara ve bakıma kalıyor sistem. Usta bulmanız şart. Eski Alman otolarına bakan ustaları bulmanız gerek onun dışındakiler yalan olur. ve bu ustalarda araçlarnızı mutlaka birkaçgün alıkoyacaklardır çünki test edilmesi zaman alıyor ve tam ayarı tutturmakta aynı şekilde meziyetli.. Ben bile her uzun yola gittiğimde ayar denemleri yapmışımdır.
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı adogan

  • İleti: 67
    • Profili Görüntüle
Ynt: lpg
« Yanıtla #95 : 17 Kasım 2010, 23:57:52 »
310 km 100 lira öle hesapladık

Çevrimdışı Han

  • İleti: 5636
  • Her Şey Golf Mk1 ve Dostluk İçin.
    • Profili Görüntüle
Ynt: lpg
« Yanıtla #96 : 18 Kasım 2010, 00:53:12 »
baskı gidik bencede  :tamamdir
bnmde oyleydi bir ara
işin içinde erci var ise gerisi teferruattır :D
http://GolfMk1Ciyiz.Biz Her Şey Golf Mk1 İçin

Çevrimdışı adogan

  • İleti: 67
    • Profili Görüntüle
Ynt: lpg
« Yanıtla #97 : 18 Kasım 2010, 20:08:06 »
yeni değişti yanlışmı taktılar acaba