Gönderen Konu: golf4 2004 pasicific  (Okunma sayısı 10633 defa)

Çevrimdışı kadirli1980

  • İleti: 12
    • Profili Görüntüle
golf4 2004 pasicific
« : 05 Ekim 2010, 17:59:01 »
merhaba  arkadaşlar  bende golf4 pasific sahibi oldum çok şükür ama  torostan sonra  arabayı  kullanmakta  zorlanıyorum sanki  devirli  kullanamıyorum.arabam 70.000 beyaz sanruuflu  24.000 liraya  boya  değişen  çizik yok sizce  nasıl  fiyatı  birde  vites  topuzu  oynuyor  vites  attıktan  sonra vites topuzunda  oymama  var  birde rabada  çalışınca  bazen traktör  sesi  geliyor  bazende  devirsiz  kullanıca  bu  ses  kısa  süreli  oluyor  traktör  sesi.lütfen  yardımcı  olurmusunuz  teşekkürler

Logged

Çevrimdışı serhat

  • İleti: 1228
    • Profili Görüntüle
Ynt: golf4 2004 pasicific
« Yanıtla #1 : 05 Ekim 2010, 18:25:44 »
öncelikle hayırlı oslun o viteste oynama motor kulağından devirsiz kullanımda bayır çıkarken mesela 3 çekmen gerekiyosa 5 le devam edip200dd de o sesi çıkarır gır gır gır yapar geçer ama vites motor kulağındandır yada baskı balata büyük ihtimal motor kulağı :tamamdir
WOLFSBURG STYLE ;)

Çevrimdışı kadirli1980

  • İleti: 12
    • Profili Görüntüle
Ynt: golf4 2004 pasicific
« Yanıtla #2 : 05 Ekim 2010, 18:36:18 »
fiyat  olarak  ne  diyorsun  herkes diyor  pahalıya  almışsın  bende  arabamdan memnun ...ne  olursa olsun

Çevrimdışı serhat

  • İleti: 1228
    • Profili Görüntüle
Ynt: golf4 2004 pasicific
« Yanıtla #3 : 05 Ekim 2010, 18:39:45 »
valla eğer arabanın motoru temzi kısca aracın temizse iyi ya zaten alemin lafı öenmli değil içine sindiyse aracın sorun yok :tamamdir
WOLFSBURG STYLE ;)

Çevrimdışı maminci

  • İleti: 1145
    • Profili Görüntüle
Ynt: golf4 2004 pasicific
« Yanıtla #4 : 05 Ekim 2010, 19:20:39 »
Kardeş aracın hayırlı olsun aramıza hoşgeldin ;) Fiyatı kafana takma, herkes bişey der, bu araçlar üst kalitede araçlar, kullandıkça göreceksin, umarım aracın temizdir sorun yaşamazsın, verdiğin paranın hakkını sonuna kadar verir sana emin ol. 2 günde aşık olacaksın aracına, 2 ayda bağımlılık yapacak, 2 yıl sonra değiştirmiyomusun artık diyenlere de sadece güleceksin.. :D :D   
« Son Düzenleme: 05 Ekim 2010, 19:22:01 Gönderen: maminci »

Çevrimdışı yesilkrt

  • İleti: 1283
  • Boks sporsa, savaş olimpiyattır.
    • Profili Görüntüle
Ynt: golf4 2004 pasicific
« Yanıtla #5 : 05 Ekim 2010, 19:55:12 »
fiyat  olarak  ne  diyorsun  herkes diyor  pahalıya  almışsın  bende  arabamdan memnun ...ne  olursa olsun
hemşerim öncelikle aracın hayırlı olsun. o traktör sesi düşük devirde normal.vites topuzundaki sallama ne durumlarda ve nasıl oluyor. vites sallamassı iki durumdan  kaynaklanır:
1. arkadaşların dediği gibi motor kulağı..( kulak ya ters takılmıştır. yada kulağın bir yeri kırılmıştır yada kulak gevşemiştir.)
2. debriyaj fincanları kırılmıştır bu yüzden debriyaj mili tam oturmuyordur.
MK-IV- Comfortline

Çevrimdışı kadirli1980

  • İleti: 12
    • Profili Görüntüle
Ynt: golf4 2004 pasicific
« Yanıtla #6 : 05 Ekim 2010, 20:01:24 »
cevaplardan dolayı teşşekürler 4  5  vitese  geçince  oluyor.birde  kalkıştan  sonra  2  vitese  geçtiğimde gaz  verince   biraz  sanki  araba  gitmiyormuş  gibi geliyor  gaz  yemiyormuş  gibi  geliyor.galiba  daha  arabayı  tam  anlamıyla  kullanamıyorum

Çevrimdışı serhat

  • İleti: 1228
    • Profili Görüntüle
Ynt: golf4 2004 pasicific
« Yanıtla #7 : 05 Ekim 2010, 20:23:19 »
debriyaj yukarıda kavrar vw lerde araç devir yükseliyo ancak hızlanmıyosa baskı balata bitiktir birde trigeri kontrol ettirdinizmi ne olur ne olmaz
WOLFSBURG STYLE ;)

Çevrimdışı yesilkrt

  • İleti: 1283
  • Boks sporsa, savaş olimpiyattır.
    • Profili Görüntüle
Ynt: golf4 2004 pasicific
« Yanıtla #8 : 05 Ekim 2010, 20:27:00 »
debriyaj yukarıda kavrar vw lerde araç devir yükseliyo ancak hızlanmıyosa baskı balata bitiktir birde trigeri kontrol ettirdinizmi ne olur ne olmaz
buarada trigeri nasıl kontrol ettiriyoruz. maliyeti ne acaba?
MK-IV- Comfortline

Çevrimdışı yesilkrt

  • İleti: 1283
  • Boks sporsa, savaş olimpiyattır.
    • Profili Görüntüle
Ynt: golf4 2004 pasicific
« Yanıtla #9 : 05 Ekim 2010, 20:28:20 »
cevaplardan dolayı teşşekürler 4  5  vitese  geçince  oluyor.birde  kalkıştan  sonra  2  vitese  geçtiğimde gaz  verince   biraz  sanki  araba  gitmiyormuş  gibi geliyor  gaz  yemiyormuş  gibi  geliyor.galiba  daha  arabayı  tam  anlamıyla  kullanamıyorum
kulak gibi geldi bana şimdi. kulağı bir kontrol ettir
MK-IV- Comfortline

Çevrimdışı serhat

  • İleti: 1228
    • Profili Görüntüle
Ynt: golf4 2004 pasicific
« Yanıtla #10 : 05 Ekim 2010, 20:31:15 »
450 -500 civarında devir daim pompası dahil servisin aldığı işçiliğe göre değişir siz aracınızı götürün triger setinin durmunu öğrenmek istiyorum diyin kayışa filan bakarak aşağı yukarı durumu söylerle zaten her 4 yılda bir yada 90binde bir(hangisi önce dolarsa)dseğişmesi gerek
WOLFSBURG STYLE ;)

Çevrimdışı yesilkrt

  • İleti: 1283
  • Boks sporsa, savaş olimpiyattır.
    • Profili Görüntüle
Ynt: golf4 2004 pasicific
« Yanıtla #11 : 05 Ekim 2010, 20:33:33 »
cevaplardan dolayı teşşekürler 4  5  vitese  geçince  oluyor.birde  kalkıştan  sonra  2  vitese  geçtiğimde gaz  verince   biraz  sanki  araba  gitmiyormuş  gibi geliyor  gaz  yemiyormuş  gibi  geliyor.galiba  daha  arabayı  tam  anlamıyla  kullanamıyorum
peki 2. vitese geçirince hangi devirde yükleniyorsun gaza? bu çok önemli.. 2binin altında yükleniyorsan normal zaten 2bin devrin altında gaza yüklenmemek gerekir.
MK-IV- Comfortline

Çevrimdışı yesilkrt

  • İleti: 1283
  • Boks sporsa, savaş olimpiyattır.
    • Profili Görüntüle
Ynt: golf4 2004 pasicific
« Yanıtla #12 : 05 Ekim 2010, 20:35:50 »
450 -500 civarında devir daim pompası dahil servisin aldığı işçiliğe göre değişir siz aracınızı götürün triger setinin durmunu öğrenmek istiyorum diyin kayışa filan bakarak aşağı yukarı durumu söylerle zaten her 4 yılda bir yada 90binde bir(hangisi önce dolarsa)dseğişmesi gerek
ben sadece triger setinin durumunu öğrenmek için ne kadar alırlar diyorum. durumu iyiyse değiştirmem. triger değişimi meşakkatli bir iş mi?
MK-IV- Comfortline

Çevrimdışı serhat

  • İleti: 1228
    • Profili Görüntüle
Ynt: golf4 2004 pasicific
« Yanıtla #13 : 05 Ekim 2010, 21:18:30 »
orasını bilemicem ustanın insafına kalmış  50de alır 20de alır 30da alır trigerin durumuna bakmak için, triger değişimi meşakkatli bir iş elbette sente ayarı filan işin ehli olmayan kişilere yaptırılmamalı sente kaçıklığı çekiş düşüklüğüne filan neden olur
WOLFSBURG STYLE ;)