Gönderen Konu: Boğaz kelebeği konusu..  (Okunma sayısı 19671 defa)

Çevrimdışı caner4

  • İleti: 1564
    • Profili Görüntüle
Ynt: Boğaz kelebeği konusu..
« Yanıtla #28 : 31 Mayıs 2011, 22:15:21 »
50 TL :)
This is the best one until we make a better one.......

Logged

Çevrimdışı nesquik

  • İleti: 902
    • Profili Görüntüle
Ynt: Boğaz kelebeği konusu..
« Yanıtla #29 : 01 Haziran 2011, 14:03:25 »
oksujen sensörü 100 tl den fazla değilmi ya?
Bir GOLF görürsün<br /><br />Çooook beğenirsin  Kolay  elde edersin  Zor vazgeçersin....
[/font]

Çevrimdışı caner4

  • İleti: 1564
    • Profili Görüntüle
Ynt: Boğaz kelebeği konusu..
« Yanıtla #30 : 01 Haziran 2011, 14:14:14 »
samet değişmemiş sanırım. işte cihaza bağladılar yazılım olayı boğaz kelebeği söküp temizlenmesi bi de bu oksijen sensörü olayı toplam 50 tl tuttu.
This is the best one until we make a better one.......

Çevrimdışı siyahinci

  • İleti: 202
    • Profili Görüntüle
Ynt: Boğaz kelebeği konusu..
« Yanıtla #31 : 02 Haziran 2011, 02:07:41 »
bi yanlşın var sanırım oksijen sensörünün orjinali çok pahalı en kötüsü bile 130tl falan internete yazarsanız fiyatları cıkar. galiba senin araçta o parcayı değiştirmediler temizlemiş yada başka bir işlem yapmış olabilirler.

Çevrimdışı caner4

  • İleti: 1564
    • Profili Görüntüle
Ynt: Boğaz kelebeği konusu..
« Yanıtla #32 : 02 Haziran 2011, 09:38:04 »
değiştirmiş demedim ki zaten dostum :) temizlemişler sanırım :)
This is the best one until we make a better one.......

Çevrimdışı firebir30

  • İleti: 173
    • Profili Görüntüle
Ynt: Boğaz kelebeği konusu..
« Yanıtla #33 : 07 Haziran 2011, 23:24:44 »
tüplü arabalar özellikle model yükseldikçe bu tip sorunlardan kurtulamazlar. örneğin 2000 model akl  de 2004 bcb ye göre daha az sorun yaşarsınız. hele 2004 ün üzerindeki araçlarda boğaz kelebeği ve lambda sensörü sorunlarından kurtulamazsınız. çünkü araçların rölanti ayarları benzine göre ayarlanır ve bu malzemeler model yükseldikçe daha hassastır. bırakın lpg yi kalitesiz benzinden ötürü sorunlar yaşarsınız lambda veya nox sensörlerinde. yine söylüyorum tüpü seven arızasına katlanır ... ustalara kızmayın onlar elinden geleni yapıyor ama bence asıl olan yakıtın uyumsuzluğu ...

Çevrimdışı caner4

  • İleti: 1564
    • Profili Görüntüle
Ynt: Boğaz kelebeği konusu..
« Yanıtla #34 : 11 Haziran 2011, 15:50:11 »
tüplü arabalar özellikle model yükseldikçe bu tip sorunlardan kurtulamazlar. örneğin 2000 model akl  de 2004 bcb ye göre daha az sorun yaşarsınız. hele 2004 ün üzerindeki araçlarda boğaz kelebeği ve lambda sensörü sorunlarından kurtulamazsınız. çünkü araçların rölanti ayarları benzine göre ayarlanır ve bu malzemeler model yükseldikçe daha hassastır. bırakın lpg yi kalitesiz benzinden ötürü sorunlar yaşarsınız lambda veya nox sensörlerinde. yine söylüyorum tüpü seven arızasına katlanır ... ustalara kızmayın onlar elinden geleni yapıyor ama bence asıl olan yakıtın uyumsuzluğu ...


evet kesinlikle haklısın dostum. bgün arkadaşımın 97 model toyota carina'sına bindim. 2.0 motor araç lpg'li rölantide araç anormal şekilde titriyor. devir saati düzgün ama direksiyonu tutunca vitesi tutunca hele dizini konsola dayarsan bariz farkedersin sallantıyı. yani 2.0 toyota motorunda böyle bi durum varsa bizimkiler devede kulak kalır.
This is the best one until we make a better one.......

Çevrimdışı tarihcifss

  • İleti: 314
  • BORA 1.6 COMFORTLİNE....
    • Profili Görüntüle
Ynt: Boğaz kelebeği konusu..
« Yanıtla #35 : 11 Haziran 2011, 19:18:53 »
kardeşler babamlarda 97polo vardı onda bu olay abartılı idi araba resmen öyle bir vuruyordu ki tak tak gazverip bırakıyor motoru öyle bir vurduruyordu ki sormayın...debriyajı bir anda küt diye bırakır gibiydi.araba lpg takıldıktan sonra başgöstermeye başladı bu sorun....lpg lilerde malesef oluyor...
BEŞKAZALI tarihcifss