Gönderen Konu: golf mk2 silindir kapagi hakkinda..! (yalvariyorum bi cevap gelsin artik)  (Okunma sayısı 7300 defa)

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
PB 112 lik makina 1.8 DIGIFANT sistem..  Bu motorun emme sini ve enjeksiyon sistemi hem günümüz standartlarında hemde performans için güzel.. Bu sistemi ben bile düşünüyorum şuan elimdeki mk1 e..
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Logged

Çevrimdışı erdem325

  • İleti: 758
    • Profili Görüntüle
PB 112 lik makina 1.8 DIGIFANT sistem..  Bu motorun emme sini ve enjeksiyon sistemi hem günümüz standartlarında hemde performans için güzel.. Bu sistemi ben bile düşünüyorum şuan elimdeki mk1 e..

pb nin emmesi direkt benim kapaga otururmu peki?

Çevrimdışı erdem325

  • İleti: 758
    • Profili Görüntüle
benim silindir kapaginda olan ve karsiliginda emme manifoldunda olan bu delikler nedir bilen varmi??
kirmizi cizgilerle belirttim resimlerde..
gerek pb gerek g60 vs benim kapaga uyabilecek emme manifoldlarinda bunlar yok cunki..
neyin nesi bu isaretli yerler??




Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Üst kapakla birlikte takılacak. Kapakta enjektör delikleri var çünki..  Senin gösterdiğin su kanalı Emme manifolduna sıcak su gidiyor ordan.
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı erdem325

  • İleti: 758
    • Profili Görüntüle
Üst kapakla birlikte takılacak. Kapakta enjektör delikleri var çünki..  Senin gösterdiğin su kanalı Emme manifolduna sıcak su gidiyor ordan.

oyyyy o da dertli yani..
ben sadece emmesi uyar diye dusunmustum..
bu arada emme manifolduna sicak su neden gidiyor??
ilginc yani ben bir anlam veremedim..
kapaktaki bu su cikisini kapasam ne olur mesela?

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
 Büyük aliminyum bir parça.. Isıtılmassa özellikle soğuk havalarda motor buruntulu çalışır. Karb düşen hava ve benzin karışımı yoğunluğunu kaybetmemesi için gerekli bir teferruat.
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı erdem325

  • İleti: 758
    • Profili Görüntüle
Büyük aliminyum bir parça.. Isıtılmassa özellikle soğuk havalarda motor buruntulu çalışır. Karb düşen hava ve benzin karışımı yoğunluğunu kaybetmemesi için gerekli bir teferruat.

himmmm karburatorle alakali yani peki..
efi icin gereksiz o zaman kapanabilir :)

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Sen EFI sistemi orj kapağamı yapmayı planlıyorsun..
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı erdem325

  • İleti: 758
    • Profili Görüntüle
Sen EFI sistemi orj kapağamı yapmayı planlıyorsun..

bu isin sonu oyle olacak gibi..
bende 16v kapaga yapmak isterdim ama anasi danasini gecmeye basladi bu isin :)
krank kol piston komple dolu kapak emme manifoldu falan.. e ustune birde ms kuracam daha..
bunlari toplayinca ciddi para ediyor :)


Çevrimdışı cyber34

  • İleti: 918
    • Profili Görüntüle
abicim dalga mi geciyorsun?
konuyu hic mi okumadin??
benim aracim zaten 8v, 8v araca neden yeniden 8v kapak modifiyesi yapayim??
buyuk, kalin ve kirmizi harlerle yazdim oraya 16v diye..

ne diyim baska bilmiyorumki..

Siteye cep telefonundan girmiştim görmemişim 16 v olduğunu yardımcı olmak istemiştim şimdi okudum yapmak istediklerini kolay gelsin.